回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HMS RX-78 RealType
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2012-3-23 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 
HMS RX-78 RealType

五年前初出 HMS 時,
想過整四隻,
到五年後,
HMS 都成了歷史的今日,
終於完成最後一隻 --- RealType.

一灌打磨地獄,
除大炮'手抽'重做外,
乜都冇改




















本帖最近評分記錄
winglass   2012-4-7 07:32 PM  讚好  +1   一流作品
chun640   2012-4-4 10:34 PM  讚好  +1   佳作
InfiniteGundam   2012-4-4 10:20 PM  讚好  +1   一流作品
jawi888   2012-4-4 11:14 AM  讚好  +1   一流作品
餐蛋腸仔通   2012-4-4 10:25 AM  讚好  +1   一流作品
Ambroseya   2012-4-2 01:41 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
dickgouf   2012-4-2 01:35 PM  讚好  +1   一流作品
kelvintsang1133   2012-4-1 09:25 PM  讚好  +1   上色一流
laputa042001   2012-4-1 08:44 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
funghy200   2012-4-1 08:00 AM  讚好  +1   佳作
shark999   2012-3-30 10:59 AM  讚好  +1   上色一流
kwan814   2012-3-29 10:19 AM  讚好  +1   佳作
tankcommander45   2012-3-29 01:28 AM  讚好  +1   上色一流
Levi's   2012-3-29 12:06 AM  讚好  +1   佳作
redzachary   2012-3-28 11:47 PM  讚好  +1   一流作品
VampireA   2012-3-28 04:28 AM  讚好  +1   上色一流
~LAZY~   2012-3-27 09:57 PM  讚好  +1   一流作品
man007hkm   2012-3-27 08:43 PM  讚好  +1   上色一流
schorst   2012-3-27 08:18 PM  讚好  +1   佳作
laplapchan   2012-3-27 07:04 PM  讚好  +1   創作意念一絕




頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2012-3-23 04:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-3-23 02:17 PM 發表
d 企姿好有古惑仔feel,個個都側頭斜睥眼
之前三隻腳板係咪搞過黎...??

腳板冇搞過,
HMS 其實出過兩款腳板,
砌時都系隨手羅蒞用 ~~





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2012-3-23 04:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-3-23 02:47 PM 發表
真係搞埋 ... 言出必行,好野 !! ~

色水及上色好靚仔,咁細隻都有咁既效果,好手功 !! ~

最尾張相 幾隻唔同 擺埋一齊效果好好,型仔 ~

PS. 查實你除左呢張藍色背景紙之外 ...

查實你除左呢張藍色背景紙之外 ...---->冇呀, 冇錢買呀 ~~


本帖最近評分記錄
williamgundam   2012-3-23 05:48 PM  讚好  +1   買張紙都冇錢搵鬼信咩 ~ =..="




頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2012-3-23 04:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2012-3-23 02:34 PM 發表
KC好波

不過套蛋本身設計仲差一點

好像心口排氣口太大,面相未夠靚仔

期待你砌番SOG

一分錢一分貨,
十蚊蛋, 收貨架喇 ~~





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver