回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 落場花車-JTCC Honda JACCS Accord
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-3 06:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
落場花車-JTCC Honda JACCS Accord

呢架車係我的第三架車
買果時好細個,都唔知佢難砌
知道呢度好多人都有,我都請教下大家啦!


內籠
直砌,一早搞掂好!





車殼
魚鰓位填灰不地,改過好多次,不過都有少少收縮


貼水貼,頭五張就咁貼,知道好恐怖,脆過薯片




今日終於貼好第一層,post上黎!



遲D再加圖
可能因為我用電腦時間唔係好長,可能覆唔切D回應,但唔好見怪,呢架車我唔會俾佢爛尾喇!

[ 本帖最後由 TYT 於 2009-7-3 06:36 PM 編輯 ]

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-3 06:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
係雙星的TS-30噴罐
效果如下:

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-3 10:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
:回北極熊:係呀,紫色呢塊嘛,不過我嫌佢個手枕位好膠,多數反轉用

回獅象,winston:我都貼左好多個半夜,貼左頭五張之後,未貼的水貼用水性光油好薄的噴一層,之後貼落冇咁易裂,失敗率減左一半以上 ,都係多得偉仔教路

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-3 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
哈,好唔過你幾多,我第一次貼落場車水貼架

你果架GTR33?
我都有喎,個FD搞掂左水貼,我只係搞埋其他野就得喇
果架未砌,但計劃會整得個內籠好少少,加detail

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-4 12:59 AM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
我通常係貼好水貼,聽講用微溫的水浸水貼最好。

等佢乾左先上軟化劑,用乾淨的模型筆點少少,將多餘的軟化劑點少少響瓶頸,掃少少上去,寫個一字咁,唔會點狀,因為會有印。搞掂就用綿花棒用滾動的方式轉動貼紙,使得更貼服,

如果有用軟化劑留下的印,我會試下掃少少軟化劑落去溶左個印,冒險少少,但應該work

個人做法,可以參考下,都係果句,衰左唔好入我數

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-4 01:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
貼緊水貼,剛剛又裂開

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-5 03:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
我呢塊都買左幾個月囉^^

貼左一邊的sponser水貼,一陣影相!

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-5 05:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
水貼又貼左幾張,貼上黎先
砌左模型咁久,終於知道咩叫希望愈大失望愈大  
車身JACCS張水貼兩個紅圓點諗住飛邊,點知整得唔好,搞到起角
應該用咩工具最適當呢?







順便貼多幾張內籠圖,加個軡




[ 本帖最後由 TYT 於 2009-7-5 05:50 PM 編輯 ]

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-5 05:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
明白哂,咁另外果邊都唔貼點點囉

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-8 07:48 AM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
近排都仲係貼緊水貼,對呢架車的資料認識唔多,冇做research,只係睇左土屋圭市介紹呢架野條片。
好似話呢架野的某D規格唔乎合JTCC賽例,被踢走左,唔知呢度有冇人肉資料庫可以解構下,或者有網頁查到呢?

唔該哂

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-27 10:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
好久冇update,個post都石沉大海喇
貼好水貼,但好差,都有爛水貼


貼好水貼,臨門搞掂都要炒玻璃= ="
終於貼好水貼喇,係車頂的JACCS的兩粒紅點要稍後噴返

車頭玻璃頂的白色水貼

隻翼都算ok

玻璃mask完噴黑色,但撻Q,有油漏入!








頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-27 10:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
呢個係砌模型應有的態度

我尊重模型

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-28 06:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2009-7-27 11:47 PM 發表
not so bad! 有D位可點油, 然後先上光油, 會冇咁覺~ 畢竟都係自己過引, 又唔係比賽, 衰少少仲有回憶啦!

呢架先係我的第三架車車,自己都知技術未太成熟,盡左力就得喇,我響呢架車樹學識貼大面積的水貼

QUOTE:
原帖由 Devil 於 2009-7-28 12:03 AM 發表
尾bumper同尾轆上高好似有D穿左
有冇打算補返佢?
如果補,千萬小心唔好用錯油
我就係粗心大意用錯左郡氏油性油去補
張水貼越攪越衰,溶左成撻咁
到最近先醒起自己初初玩買左D水性油
呢家補得放心好多

即係要用水性油去補,對嗎?

之不過 呢架車的色好鮮色下喎,我都唔知應該用咩油好,唔知各位知唔知邊隻油的色係較相似適合的呢

頂部
TYT
壹等兵
Rank: 1


UID 18521
精華 0
積分 3
帖子 182
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-7-29 06:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 TYT 為MSN好友 通過MSN和 TYT 交談
哦?
小弟資歷淺,唔係好知咩係水彩膠,

可以講多少少關於呢類材料的詳情嗎?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:45 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver