回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] PEUGEOT 206 WRC 2003 Monte-Carlo(有燈版)
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-3-12 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 
PEUGEOT 206 WRC 2003 Monte-Carlo(有燈版)

這架加上Renaissence出品的車頭燈

[ 本帖最後由 kongsp2002 於 2008-4-20 06:33 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-20 06:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-3-12 11:02 PM 發表
嘩!架四眼仔好型仔啊!

多謝 你都砌番部

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-20 06:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-4-20 06:47 PM 發表
喺咪自已改架

不是自己改,是法國Renaissence出品

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-4-20 06:58 PM 發表
哦,明白,原來成架車唔係日本貨!

你唔會左 ,部車是星星出品,車頭燈是改造部件,應該是日本和法國聯合貸品

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-4-20 09:19 PM 發表
Rally 王又出手。

不是又出手 只是更新過主題

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 沖田芥 於 2008-4-20 07:21 PM 發表
嘩~好正呀~個色好sharp呀

多謝

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xxxxl 於 2008-4-20 08:40 PM 發表

真車一樣

多謝

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-22 12:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mugennsx2000 於 2008-4-20 09:17 PM 發表
好有心機,有埋個製作過程就好喇

唔好意思 我無影製作過程,下次希望做到

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-24 10:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-4-22 05:46 AM 發表


”加楽福”??

開埋所有大燈仲正

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-24 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 porsche 於 2008-4-22 03:12 PM 發表
good job!!!

多謝

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-24 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 偉仔 於 2008-4-22 03:19 PM 發表
架四眼仔好耐無見過啦

有空你都砌番部,以你功力一定會好過我

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-4-24 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-4-24 10:47 PM 發表
話時話、好彩有Kong Sir幫手、我可以砌Supra、越大Look越好。

唔使客氣

頂部
kongsp2002
曹長
Rank: 2


UID 11606
精華 0
積分 44
帖子 456
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-10
來自 七層大廈
狀態 離線
發表於 2008-5-23 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Raptors 於 2008-4-24 11:04 PM 發表
oh...Marlboro + headlights...so great...Love it.

過獎

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:02 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver