回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [三國] 手油 甘寧京寶凡 參上
鴨仔
壹等兵
Rank: 1


UID 23570
精華 0
積分 12
帖子 116
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-22
狀態 離線
發表於 2008-8-13 05:00 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
手油 甘寧京寶凡 參上



期待已久既甘寧~近期終於出左XD
所以快快手油她佢
POST住兩張相先~遲下油埋呂蒙加相






我的攝影和我的玩物!
http://hocheung.blog.sohu.com/
頂部
鴨仔
壹等兵
Rank: 1


UID 23570
精華 0
積分 12
帖子 116
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-22
狀態 離線
發表於 2008-8-13 07:15 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-8-13 06:24 PM 發表
嘩!! 咁快手!! 手油得好靚呀...隻金用邊隻?

隻金色係用混氐 油性 金色同透明黃溝出泥
只要油兩至三層就會有咁既效果

QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2008-8-13 06:54 PM 發表
E隻上色好似比較易BOR

係呀~今次用左兩日時間就搞掂XD但係滿足感好大

QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-8-13 07:05 PM 發表

但是我看上去好似很難油呀.....是不是因為想全上色呢..?
======================================
油得好好....加油!
你是不是用油性油來油的?

無錯 用油性油的~
其實唔係太難油 只係分好色 由淺到深就會容易D
一錯左就會好煩

另外再加多張相 岩岩油埋把武器XD


[ 本帖最後由 鴨仔 於 2008-8-13 07:17 PM 編輯 ]





我的攝影和我的玩物!
http://hocheung.blog.sohu.com/
頂部
鴨仔
壹等兵
Rank: 1


UID 23570
精華 0
積分 12
帖子 116
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-22
狀態 離線
發表於 2008-8-13 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2008-8-13 08:50 PM 發表
真係好令?
其實手油係唔係唔洗用膠紙架?

其實有事都要 例如有個位驚出界 無信心油得直 就要靠膠紙了xd

QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2008-8-13 10:00 PM 發表

唔好咁多心啦
就咁玩咪算囉

樓主
mr.color 9號金+gaia透明黃得唔得?

呢層真係答你唔到xd 未試過用gaia既油 哈哈





我的攝影和我的玩物!
http://hocheung.blog.sohu.com/
頂部
鴨仔
壹等兵
Rank: 1


UID 23570
精華 0
積分 12
帖子 116
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-22
狀態 離線
發表於 2008-8-14 01:33 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Ambroseya 於 2008-8-14 11:21 AM 發表
好快手又油得正!!

都係熊貓你教左咁多野先咁正





我的攝影和我的玩物!
http://hocheung.blog.sohu.com/
頂部
鴨仔
壹等兵
Rank: 1


UID 23570
精華 0
積分 12
帖子 116
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-22
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:45 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 davidnhl 於 2008-8-14 09:03 PM 發表
油得真係好正,一小問題,唔知樓主買個時有無個杯墊呢??

當然有  有行貨貼紙就會有

QUOTE:
原帖由 EXV 於 2008-8-15 12:37 AM 發表
有無用遮蓋膠紙架~~~
d紋點油到唔出界呀~~
三國d紋搞到我頭都痛埋
請指教

其實都係要隻手定...遮蓋膠紙都會有 但真係好少情況會用





我的攝影和我的玩物!
http://hocheung.blog.sohu.com/
頂部
鴨仔
壹等兵
Rank: 1


UID 23570
精華 0
積分 12
帖子 116
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-22
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:55 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
更多相可以去我BLOG睇 ^^多謝大家支持

http://hk.myblog.yahoo.com/chueng_00





我的攝影和我的玩物!
http://hocheung.blog.sohu.com/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver