回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] BMW E30 325i+AC E34+E36 M3
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
BMW E30 325i+AC E34+E36 M3

黑馬分子 手機相 請見諒....

[ 本帖最後由 a0110352004 於 2008-6-15 11:44 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 paullolico 於 2008-6-15 12:11 PM 發表
幾好喎

謝謝讚賞

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 01:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plane007 於 2008-6-15 01:22 PM 發表

我都想知點改成有轉向的

改左HIACE前面件轉向部份落去

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 01:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plane007 於 2008-6-15 01:52 PM 發表
有冇相或點改過程睇下呢?

SORRY呀 無影低過程
但有影相



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 02:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plane007 於 2008-6-15 01:54 PM 發表
另外只得車頭相, 有冇D車尾相睇下呀

好呀 加架E30 M3



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 02:19 PM  資料  短消息  加為好友 
加架E30 M3...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-15 02:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plane007 於 2008-6-15 02:27 PM 發表
嘩....有2架E30, 全部黑色好型呀

BMW係黑色最好睇

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-18 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 porsche 於 2008-6-15 03:35 PM 發表
好有型有款..寶馬會

多謝

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-6-18 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 沖田芥 於 2008-6-18 10:15 PM 發表
睇黎樓主幾中意黑色既車wor...見你大部份都係黑色

幾中意咁la 其實我重有成六架VIP CAR係黑色...

[ 本帖最後由 a0110352004 於 2008-6-18 11:59 PM 編輯 ]

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-8-24 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Jackelpkw 於 2008-7-14 03:14 PM 發表
黑馬分子..handsome

多謝曬..........

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver