回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [三國] 關平.改 (噴油出事了)!!!!
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-4 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 
關平.改 (噴油出事了)!!!!




本來已經放埋一2邊.
但最近買左支噴筆. 想試下噴野.
之前聽D 人講第一2次噴都問題多多. 噴完要DUM 咁.
所以就搵返隻野開下刀.
唔知會點呢

[ 本帖最後由 tofoshop 於 2012-6-26 07:55 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
1d20   2012-6-7 12:43 AM  讚好  +1   創作意念一絕
頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-5 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 
其實想噴到D 咁既效果

http://tw.myblog.yahoo.com/mj-mo ... &l=f&fid=51

咁光澤既紅.
如果用噴筆. 點可以做到呢個效果.
之前聽人講話要用噴肇近 + 細噴 + 快掃.
係咁要咁先做到咁既效果??

頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-5 05:59 PM  資料  短消息  加為好友 
有無人可以教下我呀
其實都問左好多次同埋上網搵資料.
搵到既都係d 好簡單既噴筆教學.
但就好少教技巧.

頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-5 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 
咁質係由噴灰起就要咁做?
氣壓KEEP 3PA, 但雙動噴筆用1/4~1/2 噴量. 咁得唔得? AREA 細D
定係要減到去1~2PA?

頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-26 07:52 PM  資料  短消息  加為好友 


噴完黑再噴銀就出事了..
就算多噴幾層.. 都好似黑鐵色咁.
一D 都唔光. 好啞色..點算好. 再噴銀?
好似已經噴到好厚咁.

左邊用噴筆. 右邊用噴罐TS-42 Light Gun Metal

頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-26 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 
黑用Mr. Color no.2
銀用Gaia Ex-07 <---係星光銀嗎

頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-6-26 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 

忍唔住. 拼返埋一齊影張
之後銀色既會上透明黃 + 橙 變金色..( 但依家咁應該會係銅色 )
黑既位會用銀 + 紅 ( Mr. Color 100 )
希望唔好再瘀瘀黑黑啦...

[ 本帖最後由 tofoshop 於 2012-6-26 08:38 PM 編輯 ]

頂部
tofoshop
上等兵
Rank: 2


UID 45448
精華 0
積分 16
帖子 229
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-29
狀態 離線
發表於 2012-7-28 02:13 PM  資料  短消息  加為好友 
個時用T-06 ONLY
最後再噴多次銀.
但就變左好啞色.
可能第2次d 油杰左d.

[ 本帖最後由 tofoshop 於 2012-7-28 02:14 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver