回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 雙星m4a3半完成品
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 03:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談
雙星m4a3半完成品

第二隻坦克~經過上次既失敗後 今次再試一隻   (上次發佈的失敗作 http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D4 )
果次有位師兄 sinhow  回得極之好 完完全全就係我想要知道既野....起馬話到我知有邊d地方 有咩地方錯左   等我知道邊度要改善
希望今次 師兄哥們可以同sindow一樣咁話到我知 有咩地方要改善   感激~!!  
由於半完成 遲下再補完成晒既圖    我隋左隻坦克叫做整好  d配件 兵仔 仲未攪得掂  特別係兵仔 太難油  仲努力緊 淨係個死人頭
我都洗過五次 重新上色   ....結果都係失敗唔得 ~!!!







[ 本帖最後由 雷奧 於 2011-3-6 03:20 AM 編輯 ]

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 03:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談
放完圖發覺相同真實色水有d偏差 特別條覆帶 變左少少紫色 應該銀黑色 變左紫~  
補一張 同實物差唔多色既相  大約兩者之間  比較接近這張既色~


[ 本帖最後由 雷奧 於 2011-3-6 07:12 AM 編輯 ]

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 06:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2011-3-6 04:32 AM 發表
車頭d燈架用銅支自己屈?形狀錯哂喎,用色相當狂野,唔洗急,慢慢執靚佢

相同實物d色有出入 ...實物睇順眼d      唔係銅支黎  鐵支黎....鐵支太難屈....屈多兩屈都無心機再屈  ...留返第3隻再改善一下...第3隻係t34/85  
e隻....我遲下再補兵仔相 仲研究緊兵仔上色

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 01:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 紅萬敵 於 2011-3-6 09:19 AM 發表
完成左啦
好靚仔
不過車頭星星有少少歪左

師兄你講完我都覺 好似歪左少少-.-

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 01:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 hellosdu 於 2011-3-6 10:28 AM 發表
D 顏色好似唔太自然

實物睇自然好多  手提影出黎 唔知點解d色變左

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 01:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2011-3-6 10:58 AM 發表
黃泥色部份搞乜鬼? 係咪想做干掃高光? 係的話切記干掃係要好干好干,筆上油後用布擦到布上見吾到色至可以用唻干掃

我下次留意  唔該師兄提醒~

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-6 04:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2011-3-6 01:48 PM 發表
至於兵人,可參照以下兩位高手的製作帖

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... 9395&highlight=

油兵仔我有跟著 下面果個去做  跟足佢寫個網志 既油兵方法  不過自己仲練緊  真係好難-.-  特別個頭....  d陰影色同眼

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-7 05:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2011-3-7 11:18 AM 發表
感謝你不嫌棄我的評語...

這次是有一點點進步,但仍需加倍努力。
1 改正應量力而為,車頭燈架用回原件來磨薄會比你換去“圓棒”更好
2 全部車燈沒上色
3 黃色那些一pek pek的是要做泥土/沙塵痕跡吧,個人 ...

123既問題 我再留意留意   至於第4問題.....你講既質感係咪又係條帶太有彈性既問題 上面貼埋d路輪度 果種 質感   還是色水既質感    同埋呢 消光 係咪 噴晒成隻定係 噴某d照唔到既位-.-

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-8 06:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2011-3-8 08:43 AM 發表
完全沒鐵質感,完全沒下垂感,輕飄飄地浮在輪子上。
可輕量乾掃銀色或用鉛筆掃邊緣作出金屬感。

另外如車身佈滿塵土的話履帶亦然。

明白~!!!講得非常清楚  師兄有機會真係要請你咬返餐~!!! 同埋我岩岩再睇清楚d油既問題  原來底色 我一直on居居用法 雙星既油性 做底  應該搵水性-口- 要再買過   同埋師兄哥 麻煩答一下我另 一條問題  一般消光係咪噴d  光線射唔到既地方 同d舊化地方  ???  同埋我而家打算將隻豹同雪曼再重新上色...第日完工再比師兄你過目~~

頂部
雷奧
二等兵
Rank: 1



UID 41971
精華 0
積分 2
帖子 70
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-3-10 08:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雷奧 為MSN好友 通過MSN和 雷奧 交談


QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2011-3-9 10:47 AM 發表
如你不介意包來回機票加吃住就行啦...


開玩笑的。

另外不要叫我師兄哥,感覺很XX

你是手塗的嗎?油性或水性漆看個人習慣啦,我個人是用水性。

你指的〔一般消光係咪噴d  光線射唔到 ...

包機來回等我發左達果日再請過-.-  解釋得好清楚 收到~!!!  我用筆噴  舊化果d咪用手塗      當然水貼唔夠 哈哈 唯有用雙星果d膠紙 介返d數字  標志落去噴返

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver