回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Mr. Base White 1000 vs Ricebox Prime White
calvinho
平民
Rank: 1



UID 32237
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-2
狀態 離線
發表於 2008-11-13 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 
Mr. Base White 1000 vs Ricebox Prime White

小弟新手用噴槍, 有以下問題想請教.

1) 請問 Mr. Base White 1000 是白灰(可打磨) or 只是底油?

2) Ricebox嘅Prime White (RP1-010), 只是底油, 對嗎?

因為噴槍用嘅灰, 好以唔見有白色woo~

Thank you x 10000~

頂部
bobby20369
二等兵
Rank: 1



UID 6534
精華 0
積分 5
帖子 56
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-19
來自 火星
狀態 離線
發表於 2008-11-13 07:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  QQ ICQ 狀態 Yahoo!
冇記錯 灰都好似有白色 不過大多數人都是用灰色的說

頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-11-13 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 
灰係有灰色(1000)同(1200)

都有白灰

手辦灰





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-11-13 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 
其實1000同1200有咩分別

頂部
calvinho
平民
Rank: 1



UID 32237
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-2
狀態 離線
發表於 2008-11-13 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
請問有冇實質d嘅答案......

頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-13 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
1) 是底油,不是底灰,佢另外有隻灰係白色的 好似叫surfacer (white)
2) 不清楚,不過一般叫prime or primer 應指底灰

頂部
calvinho
平民
Rank: 1



UID 32237
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-2
狀態 離線
發表於 2008-11-14 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 
hello philipks, thanks for your clarify! actually, i found the glass size primers is not included the "wht color", but just the can size, so i asked for such fool questions, thanks again~

QUOTE:
原帖由 philipks 於 2008-11-13 10:59 PM 發表
1) 是底油,不是底灰,佢另外有隻灰係白色的 好似叫surfacer (white)
2) 不清楚,不過一般叫prime or primer 應指底灰


頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-11-14 03:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-11-13 09:03 PM 發表
其實1000同1200有咩分別

師兄幫幫忙吧

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-11-14 04:18 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 i4546546 的帖子

我估係粒子數量~~
例如:砂紙~~1000號同1200號既分別,
號碼多d,同一個面積粒子多d,粒子自然要細d~~好似一部升降機可以企10個大人,或者可以訓30個bb~~~道理差唔多~~

簡單d~~~number越大越幼細~~~~

[ 本帖最後由 johnnykut 於 2008-11-14 04:19 PM 編輯 ]

頂部
calvinho
平民
Rank: 1



UID 32237
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-2
狀態 離線
發表於 2008-11-14 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 i4546546 的帖子

per i know, the different between 1000 & 1200 is depends on the density in the same area, 1200 is smoother due to higher density.
pls correct me if i'm wrong~

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-11-14 09:10 PM  資料  短消息  加為好友 
i see..... thx for your help~
but i want to ask   
is there only grey color for 1200?

[ 本帖最後由 i4546546 於 2008-11-14 09:12 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver