回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] (加相) fujimi 1/24惡魔Z (nissan S30Z)
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-3-31 01:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-30 09:41 PM 發表
兄弟,頭bumper係潛建物,自己改ga,色係gunze H-8加H-2,1:1...不過我以後都唔會用H-8啦,因好似粗左D,想試下ricebox色系.
另外我係youtube search Dekotora 或 デコトラ...有好多result. ...

Gunze H-8加H-2,1:1,你用水性油??
咁光油係用咩油呀??

頂部
bigkcmodel
二等兵
Rank: 1



UID 25169
精華 0
積分 0
帖子 53
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-15
狀態 離線
發表於 2008-3-31 06:19 PM  資料  短消息  加為好友 
very Good Hahaha.

Can U tell me What is 筋疲力盡 ?
What Color of wheel is used ?  

thx

[ 本帖最後由 bigkcmodel 於 2008-3-31 06:28 PM 編輯 ]

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-3-31 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #21 mugennsx2000 的帖子

hi..我一向只用油性,甚少用enamel,水性就永遠都唔用,finished只係gunze super clear gloss.

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-3-31 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 bigkcmodel 的帖子

'筋疲力盡'呢單野..問leo兄就知道啦,或者砌一架fujimi s30z就完全明白,因fujimi呢套模超衰,冇一忽係唔使改就fit到,車身變形,刻線,detail馬虎,窗匣粗....早之....嘔血

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-31 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩嘩嘩,Z黎喇,好有水準呀,我聽你講咁樣整個車殼之後,真係好令身呀,響你身上真係學到好多野,想請教多一樣野呀,痴玻璃用咩膠水好呀?

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-3-31 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #25 lololo 的帖子

好耐冇見你wor!!砌緊咩呀ae86之後??
其實都拋光未夠,因finished唔夠厚,下次會噴厚D,玻璃我用mr hobby專用透明接著劑,不過等一晚先乾,好在安全.

頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2008-3-31 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-31 08:33 PM 發表
'筋疲力盡'呢單野..問leo兄就知道啦,或者砌一架fujimi s30z就完全明白,因fujimi呢套模超衰,冇一忽係唔使改就fit到,車身變形,刻線,detail馬虎,窗匣粗....早之....嘔血

其實會唔會砌到筋疲力盡睇你點搞啦,你接受倒咁o既質素的話咪ok囉



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
longman0072
二等兵
Rank: 1



UID 22651
精華 0
積分 0
帖子 57
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-28
狀態 離線
發表於 2008-3-31 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 
想揸我架 新Z33 同您走轉吐露港!!

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-3-31 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #28 longman0072 的帖子

嘿!!怕你呀,薑越老越辣 部s30吐露港閒閒地過200

頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-4-1 02:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-3-31 11:05 PM 發表


其實會唔會砌到筋疲力盡睇你點搞啦,你接受倒咁o既質素的話咪ok囉

見到個頭泵把真係....好簡陋

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-4-1 04:15 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #30 mugennsx2000 的帖子

頭bumper只係冰山一角....

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-4-1 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 
我打算下個禮拜等工作無咁忙果時就動手砌部GTRR34,有個朋友剛剛做左34車主,咪送部車比佢擺下囉

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-4-1 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #32 lololo 的帖子

咁就啱啦,去參加skyline齊齊砌啦!!

頂部
kkkwong902
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22009
精華 0
積分 0
帖子 1224
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
來自 Tai Po
狀態 離線
發表於 2008-4-1 02:05 PM  資料  短消息  加為好友 
Nice~

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-4-1 06:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-4-1 01:59 PM 發表
咁就啱啦,去參加skyline齊齊砌啦!!

你有無報名參加呀?

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-4-1 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #35 lololo 的帖子

我有呀,但得一個月時間,因30/4號deadline

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-4-1 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
因睇睇下原來唔記得按霧燈,所以加番張新相上去

頂部
tamiyarevell
平民
Rank: 1


UID 32027
精華 0
積分 0
帖子 18
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-29
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:39 AM  資料  短消息  加為好友 
這根本是一件藝術品~大大的手工真的是套好了

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:45 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver