回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 第一次的起心肝砌模型(sd京寶凡)
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-15 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
第一次的起心肝砌模型(sd京寶凡)

剛剛買了噴筆同一堆工具, 聽左好多大大意見, 真係要落手去砌, 砌得多先靚同熟手,

先黐左白色蓋雙星膠水, 想乾左再磨同噴灰



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2008-2-15 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
凡凡A 樓主+油整好去!!睇好你的





氣勢!!
頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-15 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 吉姆~~ 於 2008-2-15 10:44 PM 發表
凡凡A 樓主+油整好去!!睇好你的

唔爛尾已經好好了,
人家第一次認真去砌,
之前都係齋砌唔劃線唔上色的

頂部
sdcwan006
少校
Rank: 3Rank: 3
新手



UID 1954
精華 0
積分 71
帖子 2233
成品數目 71 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-30
狀態 離線
發表於 2008-2-15 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
一定成功的
加油~!!!

頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-15 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥叉燒 於 2008-2-15 10:58 PM 發表
一定成功的
加油~!!!

多謝,
呢部sd參唔多係我砌過咁多sd中最易砌既一部,
因為唔駛花精神去砌而且成隻都可以一個成形藍色,

先至有心機試下消夾口同噴油(以前都有噴灰, 但手油過之後覺得麻麻)


另外真係感激呢度既大大搞左個投票,
先知道用白蓋膠水容易消夾口,

再一次多謝hkml各位大大,
希望成品唔會令大家失望啦

[ 本帖最後由 lai_gavin2000 於 2008-2-15 11:07 PM 編輯 ]

頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:17 PM  資料  短消息  加為好友 
因為接爻空壓機加長條線由門口插口到後樓梯十分難(而且容易俾隔離屋投訴 )
於是唯有死死氣由自己房爻到廁所度噴, 好在噴筆出氣沒氣罐畢地咁強(用氣罐畢地一定要後樓梯了)

剛噴完, 始終生手, 唔平均

原來要用抽氣箱既原因唔係因為d油(我用水性), 而係thinner 太毒了)

好彩我睇中廁所既抽氣線果然沒錯, 抽氣力極強

[ 本帖最後由 lai_gavin2000 於 2008-2-16 03:32 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
水用tinner開??

頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談


QUOTE:
原帖由 lai_gavin2000 於 2008-2-16 03:17 PM 發表
因為接爻空壓機加長條線由門口插口到後樓梯十足難(而且容易俾隔離屋投訴 )
於是唯有死死氣由自己房爻到廁所度噴, 好在噴筆出氣沒氣罐畢地咁強(用氣罐畢地一定要後樓梯了)

剛噴完, 始終生手, 唔平均:e ...

支噴筆幾錢同咩(排)子?





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vv001888 於 2008-2-16 03:28 PM 發表
水用tinner開??

一開波打算用thinner開稀d, 點知奶野, 稀得滯,
水性唯有直接用啦, 沒開稀

頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 布仔 於 2008-2-16 03:31 PM 發表

支噴筆幾錢同咩(排)子?

支筆係m口hobby, 連pump買. 1600左右

頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談


QUOTE:
原帖由 lai_gavin2000 於 2008-2-16 03:43 PM 發表


支筆係m口hobby, 連pump買. 1600左右

mr.hobby 買唔起





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 布仔 於 2008-2-16 03:43 PM 發表

mr.hobby 買唔起

但個pump係cheap野

頂部
布仔
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11885
精華 0
積分 2
帖子 2836
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 布仔 為MSN好友 通過MSN和 布仔 交談


QUOTE:
原帖由 lai_gavin2000 於 2008-2-16 03:46 PM 發表


但個pump係cheap野

我個pump係台灣野(好似)
mr.hobby支筆就真係....... 出街見過幾次都好貴
我果支都係29x





http://hk.myblog.yahoo.com/david930525/
新開既blog~得閒cc~
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lai_gavin2000 於 2008-2-16 03:40 PM 發表


一開波打算用thinner開稀d, 點知奶野, 稀得滯,
水性唯有直接用啦, 沒開稀

冇開稀都噴到?唔驚塞筆咩?





轉虧為"型"
頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-16 03:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-2-16 03:54 PM 發表


冇開稀都噴到?唔驚塞筆咩?

因為我覺得水性油本身已經十分稀,
我試過加1/3比例既thinner去開稀d, 點知出d色稀到死

之後睇番本身支水性油已經算稀, 咪直接用law,
我諗唔怕呱...........我諗

頂部
lusiferdante
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 11897
精華 0
積分 2
帖子 2001
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2006-6-29
狀態 離線
發表於 2008-2-17 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
kelvin108
中尉
Rank: 3Rank: 3
豈能休戰 ---- 砌不完



UID 833
精華 0
積分 61
帖子 811
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-11
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2008-2-17 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 
加油呀!朋友仔! 我 支持你!
遇到問題就一齊 ko 它 啦!





1/72 Hyper Z
頂部
lai_gavin2000
上等兵
Rank: 2


UID 13459
精華 0
積分 0
帖子 201
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-2-17 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lusiferdante 於 2008-2-17 12:55 AM 發表
作為朋友既我絕對支持你



QUOTE:
原帖由 kelvin108 於 2008-2-17 12:06 PM 發表
加油呀!朋友仔! 我 支持你!
遇到問題就一齊 ko 它 啦!

感激不盡!!
希望成品唔太失禮同爛尾就得了,

唉, 剛剛以為d油乾左, 摸左下, 印左指紋落去,
又要噴多次喇..............

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver