回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [macross] 舊菜舊菜自己製造-1/72 半菜人
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2007-3-28 10:58 AM  資料  短消息  加為好友 
舊菜舊菜自己製造-1/72 半菜人

睇完大法師哥隻半菜人咁靚, 自己又跟住(不自量力)想整隻, 但係街外d 1/72 半菜人好貴, 好在得到大法師指点迷律先可以買.

尼隻野完全抄考大法師(當然跟得幾多得幾多).


原本個機頭好鬼肉, 換左個老長機頭落去, 睇落好睇d.
個坐位都換左個老長, 不過好似唔係好啱位, 可能要用番原本0個個.

[ 本帖最後由 erick 於 2007-3-28 11:01 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-3-28 11:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 erick 於 2007-3-28 10:58 AM 發表
睇完大法師哥隻半菜人咁靚, 自己又跟住(不自量力)想整隻, 但係街外d 1/72 半菜人好貴, 好在得到大法師指点迷律先可以買.

尼隻野完全抄考大法師(當然跟得幾多得幾多).


原本個機頭好鬼肉, 換左個老長機頭落去, 睇落好睇d.
個坐位都換左個老長, 不過好似唔係好啱位, 可能要用番原本0個個.

有無相睇??





LHPP . VCR .兔
頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2007-3-28 11:11 AM  資料  短消息  加為好友 
隻手.

原本隻手同設定有d不同, 前臂改左(睇圖, 唔好識講), 加左個ball joint,
上臂就用1/100super 1D半菜人(佢似設定多d), 加粗番d 同埋刻線, 望落都好似ok !

(隻1/100super 1D半菜人, 唔會晒, 我會張佢改番 super 1D菜機, 好似唔覺佢出過 , 所以自己改.)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2007-4-5 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 
可能我d野太肉, 一放上尼, 個server 就down 左





Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2007-4-6 10:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 erick 於 2007-4-5 09:56 PM 發表
可能我d野太肉, 一放上尼, 個server 就down 左

咁就要罰你砌多兩隻,將功贖罪

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2007-4-8 02:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 erick 於 2007-3-28 10:58 AM 發表
原本個機頭好鬼肉, 換左個老長機頭落去, 睇落好睇d.
個坐位都換左個老長, 不過好似唔係好啱位, 可能要用番原本0個個.

用老長個座位係會高o左,將座倉個底改低就會fit老長張椅。





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2007-4-10 01:01 PM  資料  短消息  加為好友 
隻腳.

我覺得出得好好(比舊菜人), 都唔係需要点大改, 只要加番個關節就可以做到八字腳(八字腳張相死左, 遲d 加番)

不過個入氣口就有少少問題, 半菜人究竟有蓋(似菜人)定冇蓋(似菜機)? 睇也也d資料就話有蓋, 睇VCD就好似冇. 最後, 我覺得0係地球用就冇, 0係大氣外就有. 咁我就直接將個蓋安左0係入氣口上面 (唔用時, 個蓋都應該0係到).

諗到改咁多野, 遲d再整.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2007-4-10 01:03 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩嘩嘩! 原來開o左波楂友

頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2007-4-10 01:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2007-4-10 01:03 PM 發表
嘩嘩嘩! 原來開o左波楂友

多晒!

仲咪整好抽氣箱, 所以而家只好剩砌!





Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2007-4-10 01:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 erick 於 2007-4-10 01:01 PM 發表
隻腳.

我覺得出得好好(比舊菜人), 都唔係需要点大改, 只要加番個關節就可以做到八字腳(八字腳張相死左, 遲d 加番)

不過個入氣口就有少少問題, 半菜人究竟有蓋(似菜人)定冇蓋(似菜機)? 睇也也d資料就話有蓋, 睇VCD就好似冇. 最後, 我覺得0係地球用就冇, 0係大氣外就有. 咁我就直接將個蓋安左0係入氣口上面 (唔用時, 個蓋都應該0係到).

諗到改咁多野, 遲d再整.

係~~~對腳係比菜人同可變o個隻好。

但最衰佢係無膝甲,要自己搵位改。





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
erick
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9559
精華 0
積分 6
帖子 625
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2007-4-11 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2007-4-10 01:46 PM 發表


係~~~對腳係比菜人同可變o個隻好。

但最衰佢係無膝甲,要自己搵位改。

我真係唔記得加膝甲!

唔該晒!





Mon to Fri, 9am to 6pm

我要俾多D心機砌模型!!
頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2007-4-11 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 
渣油呀





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-4-11 06:12 PM  資料  短消息  加為好友 
加油

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver