回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] skyline 2000 gtr AMG v12 spec.
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-7 07:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 車主 於 2007-2-7 07:18 PM 發表
呢D forum,發唔發帖都罷了..........

各車友...我們是看製作模型車吧
請先冷靜
車主兄也請自重
謝謝

至於你"發唔發帖都罷了"
是你的事吧

但"呢D forum"
看似咁寫唔係咁好喎,
唔係咁詳細
你可寫得詳細一點嗎?以便版管們跟進^^

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2007-2-7 07:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 車主 於 2007-2-7 07:18 PM 發表
呢D forum,發唔發帖都罷了..........

to 車主兄:
你咪迫人爆粗喇
我地爆粗會俾版管ban account架~

to others:
大家前排唔理佢就好地地
一理佢就又一來十幾個post係咁鬧佢
不如算喇~
咪再理佢喇, 我地阻左樓主個progress thread 喇~~





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
nob
上尉
Rank: 3Rank: 3
一個新手


UID 12499
精華 1
積分 53
帖子 1116
成品數目 53 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-2-7 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nob 為MSN好友 通過MSN和 nob 交談 ICQ 狀態
嘩........v12 kpgc10

不如再加twin turbo,1200ps~xdd

頂部
nob
上尉
Rank: 3Rank: 3
一個新手


UID 12499
精華 1
積分 53
帖子 1116
成品數目 53 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-2-7 08:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nob 為MSN好友 通過MSN和 nob 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 車主 於 2007-2-7 07:18 PM 發表
呢D forum,發唔發帖都罷了..........

呢個forum好失禮你?

頂部
gackt_mak
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15066
精華 0
積分 25
帖子 843
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-17
狀態 離線
發表於 2007-2-7 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nob 於 2007-2-7 08:17 PM 發表
嘩........v12 kpgc10

不如再加twin turbo,1200ps~xdd

u want me to make a top secret 200 gtr???
我唔係改裝痴漢。。。

but there  is no space lu...

唔好係我個POST度吵鬧LA,雖然個POST可以係咁推,但我唔欣賞。。。

polished~








[ 本帖最後由 gackt_mak 於 2007-2-7 10:02 PM 編輯 ]

頂部
車主
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14513
精華 0
積分 0
帖子 596
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2007-2-7 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-7 07:24 PM 發表


各車友...我們是看製作模型車吧
請先冷靜
車主兄也請自重
謝謝

至於你"發唔發帖都罷了"
是你的事吧

但"呢D forum"
看似咁寫唔係咁好喎,
唔係咁詳細
你可寫得詳細一點嗎?以便版管們跟進^^

the last post 1
呢D forum,發唔發帖都罷了..........











呢D forum=hkml

頂部
車主
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14513
精華 0
積分 0
帖子 596
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2007-2-7 10:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nob 於 2007-2-7 08:18 PM 發表


呢個forum好失禮你?

last post 2


ya




that all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

頂部
tommyyip1111
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 2829
精華 0
積分 21
帖子 1253
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 馬鞍山
狀態 離線
發表於 2007-2-7 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gackt_mak 於 2007-2-7 09:41 PM 發表


u want me to make a top secret 200 gtr???
我唔係改裝痴漢。。。

but there  is no space lu...

唔好係我個POST度吵鬧LA,雖然個POST可以係咁推,但我唔欣賞。。。

polished~







樓主好快手wor睇泥好快可以出廠。

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2007-2-7 10:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gackt_mak 於 2007-2-7 09:41 PM 發表


u want me to make a top secret 200 gtr???
我唔係改裝痴漢。。。

but there  is no space lu...

唔好係我個POST度吵鬧LA,雖然個POST可以係咁推,但我唔欣賞。。。

polished~







車尾做乜事?
副引擎會唔會再執執?





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-7 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 
WO 正呀....好有feel呀

頂部
gackt_mak
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15066
精華 0
積分 25
帖子 843
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-17
狀態 離線
發表於 2007-2-7 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 
素組車,膠積ONLY

may be i should repaint the engine~

this link is suitable for someone~

http://evchk.wikia.com/wiki/%E5%B0%8F%E6%9C%8B%E5%8F%8B

[ 本帖最後由 gackt_mak 於 2007-2-7 11:08 PM 編輯 ]

頂部
車主
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14513
精華 0
積分 0
帖子 596
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2007-2-8 07:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-2-7 07:46 PM 發表


to 車主兄:
你咪迫人爆粗喇
我地爆粗會俾版管ban account架~


你比人ban  ac, 是你的事....

頂部
車主
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14513
精華 0
積分 0
帖子 596
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2007-2-8 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gackt_mak 於 2007-2-7 11:06 PM 發表

this link is suitable for someone~

http://evchk.wikia.com/wiki/%E5%B0%8F%E6%9C%8B%E5%8F%8B

that a jokeing webside only..

頂部
車主
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14513
精華 0
積分 0
帖子 596
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2007-2-8 07:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gackt_mak 於 2007-2-7 09:41 PM 發表


u want me to make a top secret 200 gtr???
我唔係改裝痴漢。。。

but there  is no space lu...

唔好係我個POST度吵鬧LA,雖然個POST可以係咁推,但我唔欣賞。。。

polished~







不如+nos呢???

頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-8 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 
a b 車主.....這個post是別人的製作過程post.你唔好當係用黎回答
別人對你睇法的post wo

頂部
車主
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14513
精華 0
積分 0
帖子 596
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2007-2-8 07:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-2-8 07:30 PM 發表
a b 車主.....這個post是別人的製作過程post.你唔好當係用黎回答
別人對你睇法的post wo

ok....用短信息...

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-9 11:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 車主 於 2007-2-7 05:56 PM 發表

係又如可??唔係又如可??(我冇話我係)

一睇你既回覆就知你中文程度好good啦~
"可"同"何"唔同音嫁...............
咪扮串咁啦唔該........係人都知你係abb
係你以為可以兜得返姐...唔好自欺欺人啦...
你係要覺得自己冇錯都冇計...咁自我中心既人我都見過唔少既
我唔會將你呢d咁既人放係心度既...
我唔會覺得你好威囉,都唔會覺得你d作品有幾好囉!
呢個係人地既post,我都不便離題囉...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver