回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 行電腦鋪遇不愉快事
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-5-25 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 
行電腦鋪遇不愉快事

話説尋日老闆帶我去尖沙咀金馬倫道二十幾號有間叫"ULTIMXXX" 的蘋果產品專門店看IPAD,我無咩認識所以只係睇下,老板雖然有兩部 IPAD,但用就麻麻地,當時有兩個店員,一個金毛後生仔,一個女仔,老闆問他們一些問題,他們好不願意答,問了幾個問題態度一樣,我無講野,只係聼都覺得服務態度好差,所以同老細講算啦,走吧,我走先兩步,老闆臨出門就話佢地問咩都唔答,太差。

跟住我回頭唔見人,原來老闆仲係入面,大罵個金毛仔,原來條友係老闆臨出門時話:痴“能”綫!
我老闆扯火啦!條金毛唔認自己有講,我老闆就話聼得好清楚你有,
條金毛話就算有講都唔係同你,老闆話唔係話我話空氣呀?
我覺得條友唔認太狗,就加入話:你講得出無膽認就正契弟,你係咪契弟呀?
條友至認,同老細話:我有講,但唔係話你,如果你覺得我係話你我就唔好意思。
老闆話要報警,跟住兩個PC黎左,拉我地出門口錄口供,老闆又Call左律師。
錄完口供跟住我地走左,見兩個差人入左去同條金毛講野。
我地攞左呢間 ULTI乜電腦公司的總部電話,打去投訴他們員工態度惡劣,點知接電話的Reception成日話負責人出去了,費時彩我地!原來間公司上下都係差不多!

後來我有個Friend話好多呢D影音電腦公司都係黑社會開的,係洗黑錢同屈錢的,他也試過比左錢至話個Model 無貨,落閘唔還錢,逼佢要個差D既型號。
所以大家小心!!

頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2012-5-25 01:30 PM  資料  短消息  加為好友 
尖沙咀電器鋪
入都唔會入
除左連鎖店,其他都9成9黑店

你唔係遊客,冇得"湯"
態度都咁咁上下差

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-5-25 03:36 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
我有個中學同學都有做過尖咀的影音店,
佢同我講千期咪入去,真係劏客打人的。





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-5-25 03:45 PM  資料  短消息  加為好友 
呢 d 舖頭聽執 !!! ~

比著廿年前既我,開拖都似 ~


本帖最近評分記錄
戰斧   2012-5-28 10:53 PM  讚好  +1   大哥好波!^^
b8808800   2012-5-28 12:39 PM  讚好  +1   依句令我想起許冠文∼∼XD
ice   2012-5-25 05:19 PM  讚好  +1   具參考價值




William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
小櫻
壹等兵
Rank: 1


UID 31004
精華 0
積分 2
帖子 183
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-19
來自 友支町
狀態 離線
發表於 2012-5-25 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 
尖東啲影音店都敢入去睇?...

齋睇企門口位大哥就已經唔好入啦...

小櫻上

頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-5-25 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 
尖咀D舖租咁Q貴,班契弟都生存得到,真係難為真係老實經營果D商戶,捱生捱死都係同業主打工

頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2012-5-25 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 
依間公司都幾多分行架喎
可能尖咀分店跟本唔諗住做港人意啦

頂部
模型男
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34906
精華 0
積分 9
帖子 792
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-5-25 06:18 PM  資料  短消息  加為好友 
入去老尖果d影音舖咁高危動作c hing都敢做, 服咗!

頂部
tailoxxx
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18818
精華 0
積分 1
帖子 1449
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-19
來自 OOB男 直砌司令 - 查布羅基地
狀態 離線
發表於 2012-5-25 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 
啊, 收到, 好以有一間叫 XXXXXATE 丫嗎??

我有個馬來西亞華僑同事, 一早叫佢唔好去尖咀D影音店, 點知佢放左工ON 居居去左果間好多閃閃招牌舖頭, 又係比人屈左成皮野買個傻瓜機, 唉....

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-5-25 08:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2012-5-25 04:41 PM 發表
依間公司都幾多分行架喎
可能尖咀分店跟本唔諗住做港人意啦

係呀!我上網查過,全港都有幾間“嘔D乜”分店,寫明Apple Authorised Dealer,
不過蘋果授權的分銷公司其實好多,唔止佢,百老匯、豊澤都係。

尖咀的影音店開名劏人就開嗮名,我從來唔會入,不過呢間“嘔D乜”蘋果授權店,外表好正路,唔似有咩蠱惑,
我老闆仲話之前係果度買過野,點知而加D態度甘惡劣,臭寸不特止,仲爆粗,我老闆斯文人都抵唔住要佢道歉!
呢條金毛好淡定,所以我覺得同佢公司投訴都未必有用,可能根本成間公司都係金毛黑社會,佢算係最斯文果個。

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-5-25 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tailoxxx 於 2012-5-25 07:07 PM 發表
啊, 收到, 好以有一間叫 XXXXXATE 丫嗎??

我有個馬來西亞華僑同事, 一早叫佢唔好去尖咀D影音店, 點知佢放左工ON 居居去左果間好多閃閃招牌舖頭, 又係比人屈左成皮野買個傻瓜機, 唉.... ...

答對!醒目!
不過幫襯鋪頭就要帶眼識人,呢亭黑店真係要認住!就算無損失金錢,啦啦比人問候都唔開心啦!

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2012-5-28 02:06 AM  資料  短消息  加為好友 
HK人買電腦影音野都係唔好去尖沙咀啦~~~





頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-5-28 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2012-5-28 02:06 AM 發表
HK人買電腦影音野都係唔好去尖沙咀啦~~~

其實我都係尖沙咀買唔少野,絕大部分都係去百老x,因爲出旺角同尖咀價錢一樣,自己又係尖咀返工,方便嘛!
不過這次係老闆帶我去,睇落蘋果D野好似係公價,間間都一樣價,而且間野看落好正路,點知D人一開口講野就出事!

頂部
正宗k
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17130
精華 0
積分 5
帖子 982
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2012-5-28 11:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正宗k 為MSN好友 通過MSN和 正宗k 交談 Yahoo!
師兄你BOSS用咩原因報警?





把你的夢想像火箭一樣發射出去吧!
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2012-5-29 02:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2012-5-28 10:46 PM 發表

其實我都係尖沙咀買唔少野,絕大部分都係去百老x,因爲出旺角同尖咀價錢一樣,自己又係尖咀返工,方便嘛!
不過這次係老闆帶我去,睇落蘋果D野好似係公價,間間都一樣價,而且間野看落好正路,點知D人 ...

哦,咁百記呢d大舖就冇問題既





頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-5-29 03:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2012-5-29 02:53 AM 發表



哦,咁百記呢d大舖就冇問題既

基本上"老香港"都知尖咀果d 紅紅綠綠招牌既電器舖都唔係做香港人生意同搵人笨架啦. 問題只係明知佢地有問題都冇辦法去取締佢地姐.





路過既厚多士
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-5-29 07:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-5-29 03:04 AM 發表


基本上"老香港"都知尖咀果d 紅紅綠綠招牌既電器舖都唔係做香港人生意同搵人笨架啦. 問題只係明知佢地有問題都冇辦法去取締佢地姐.

果d舖頭睇真d,根本係冇舖頭名,淨得影音牌子ge光管架咋

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-5-29 08:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正宗k 於 2012-5-28 11:58 PM 發表
師兄你BOSS用咩原因報警?

師兄,呢個係個好問題,我老闆係好慶,想教訓個爛口金毛唔係佢想講粗口就可以隨便講,
他說的士司機講粗口被告上法庭都判輸,所以覺得可以告佢,

警察來到,阿Sir錄完口供後,解釋的士司機有條“運輸條例”寫明唔可以講粗口,講左就犯法
但店鋪職員無一條法例列明禁止他們無禮或者講粗口,除非佢有出言恐嚇,或者表示係黑社會,那樣就即刻變左刑事了!
消費者可以做的只有兩個:
1)打電話去他老闆處投訴這個員工無禮(如果佢就係老闆呢?甘仲投乜鬼呀!?最多唱衰佢姐!)
2)打電話去消委會投訴(呢個仲無用,呢個機構我以前都打過比佢,最後佢自己都講:其實我地法律上沒有權力,都係做個調解角色.......,,,,,, = 咩都唔洗做)

跟住老板打比律師,講既野同上面講的一樣。

所以結論係 香港法例只係保障的士乘客不會受到司機無禮對待,但就 無保障顧客不會受到服務業人員無禮對待
所以香港人係鋪頭同職員有爭執,都係互相問候老味就算.......... 我地算斯文啦!

頂部
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2012-5-29 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 
其實可以用一招
問佢:(最好暗地裹錄音)你系咪黑社會吖?吾系我洗乜驚你?(重点系要激慶佢)..佢話佢吾系黑社會我就勁講d野潤佢(重点系我冇犯法例如干犯恐嚇罪);如果佢話自己系黑社會我即刻報警話有人自稱三合會成員

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver