回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 元朗模型店詳細地址(元朗友交流心得)
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-3-30 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 
元朗模型店詳細地址(元朗友交流心得)

有無人知 "閒晴閣" 去左邊, 個老闆仲有無做...?

同大家可唔可以更新一下詳細地址, 方便去玩朗買野
thx~~~

例如 :
1. 榮興玩具 - 元朗福德街22號
- 模型工具 *****
- 模型油 *****
- 汽車模型 ***
- 高達 *****
- SD ****
- 其他 **

2. 美琪玩具 - 元朗郵政局對面
- 模型工具 ****
- 模型油 ****
- 汽車模型 **
- 高達 ****
- SD ***
- 其他 **

3. 華盛行 - 元朗合財街合益商場 1/F No.26-27號鋪
- 模型工具 *
- 模型油 *
- 汽車模型 *(風見車人個d)
- 高達 *****
- SD *****
- 其他 *

4. 佳佳模型 - 元朗合財街合益商場 1/F No.24-25號鋪
- 模型工具 **
- 模型油 **
- 汽車模型 ****
- 高達 ****
- SD ****
- 其他 **

5. 綽領模型 - 元朗元朗合財街合益商場 G/F 巷仔尾 (地址之後補返)
- 模型工具 *
- 模型油 **
- 汽車模型 *
- 高達 *****
- SD *****
- 其他 *

5 (*) 星為最多

[ 本帖最後由 eddiechui 於 2011-4-3 04:34 PM 編輯 ]

頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2011-3-30 10:20 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
閒晴閣無做幾年





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-3-30 10:22 AM  資料  短消息  加為好友 
我好耐無係元朗遊...個老闆好好吹..
唔知佢仲有無砌野..放上網比人睇呢..?

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2011-3-30 10:33 AM  資料  短消息  加為好友 
又玩詳細地址...

我只知道 :
元朗郵局對面 "美琪"
美琪斜對面有間文具鋪兼有模型賣
合益商場地下一間, 樓上兩間





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-3-30 10:39 AM  資料  短消息  加為好友 
合益商場 樓上兩間, 叫咩名..?有無人知..
有一間搬在過對面鋪,佢勁多高達野買...又齊又好人..
係貴幾元..差唔多啦..人地都要食飯...

頂部
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-3-30 10:52 AM  資料  短消息  加為好友 
細間d既文具店有模型賣都大家都登出黎...
thx~~~

[ 本帖最後由 eddiechui 於 2011-3-30 11:17 AM 編輯 ]

頂部
ccm880
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係新手們的小師弟



UID 20902
精華 0
積分 18
帖子 1624
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 SIDE 7
狀態 離線
發表於 2011-3-30 01:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ccm880 為MSN好友 通過MSN和 ccm880 交談
人地有名架....
4. (暫定)阿姐玩具店 - 元朗合益商場 二樓轉角位 (地址之後補返)-------佳佳模型


5. (暫定)阿姐玩具店 - 元朗合益商場 地下巷仔尾 (地址之後補返)-------綽領模型

係唔係叫XX模型我唔記得, 總之係佳佳同綽領





我係新手們的小師弟
頂部
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-3-30 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 ccm880 的帖子

謝謝 ccm880

頂部
ahyim
上等兵
Rank: 2



UID 4629
精華 0
積分 3
帖子 243
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
狀態 離線
發表於 2011-4-1 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 
可惜元朗買野無以前咁平.
不過多數都平過九龍區

頂部
zetaho2003
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 8330
精華 0
積分 37
帖子 1135
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-11
狀態 離線
發表於 2011-4-1 11:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zetaho2003 為MSN好友 通過MSN和 zetaho2003 交談
元朗人報到

無左閒閒閣真係差少少, 有時我砌完D 成品都拎去同佢吹水

頂部
奇諾魚
曹長
Rank: 2



UID 15791
精華 0
積分 7
帖子 424
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-22
來自 0.0"
狀態 離線
發表於 2011-4-1 01:46 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2011-4-1 02:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
閒晴閣汁左好耐
當時個老闆話鋪租頂唔順





好多野未搞 冇時間..
頂部
skims
軍曹
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 46470
精華 10
積分 53
帖子 360
成品數目 53 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
狀態 離線
發表於 2011-4-1 02:14 PM  資料  短消息  加為好友 
想問問知唔知榮興開幾點同收幾點?

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2011-4-1 02:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ☆痴康ち& 於 2011-4-1 01:55 PM 發表
閒晴閣汁左好耐
當時個老闆話鋪租頂唔順

當時正係金融海嘯之後, 聽老細講個業主要迫佢租埋隔離鋪個閣樓, 當時佢已經唔係咁做得住, 加上 "瑞記" 要屈食 "死貨", 所以冇再攞第一手高達新貨, 無計可施唯有忍痛摺咗佢...

難得有個識砌模型既人有熱誠開舖, 結果又係俾d 地產佬搞垮...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-4-2 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 
會唔會我地自己有個聚腳既地方呢..可以交流下心得...仲可以一齊砌模型...

頂部
xdwoodyxd
壹等兵
Rank: 1


UID 42684
精華 0
積分 21
帖子 173
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-20
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-4-2 12:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 xdwoodyxd 為MSN好友 通過MSN和 xdwoodyxd 交談
阿叔個間叫"華盛行"

頂部
eddiechui
二等兵
Rank: 1



UID 33225
精華 0
積分 0
帖子 81
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-19
狀態 離線
發表於 2011-4-2 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 
thx ching information

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2011-4-2 01:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2011-4-1 02:49 PM 發表

當時正係金融海嘯之後, 聽老細講個業主要迫佢租埋隔離鋪個閣樓, 當時佢已經唔係咁做得住, 加上 "瑞記" 要屈食 "死貨", 所以冇再攞第一手高達新貨, 無計可施唯有忍痛摺咗佢...

難得有個識砌模 ...

我好記得
我去到果時 成間鋪接近冇哂野
等返d車模 連油都得返幾支





好多野未搞 冇時間..
頂部
舜。
平民
Rank: 1



UID 44380
精華 0
積分 1
帖子 15
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-12
狀態 離線
發表於 2011-4-2 05:58 PM  資料  短消息  加為好友 
其實樓主都講曬元朗既模型鋪嫁la

講起閒情閣佢一開鋪我就有幫襯,以前間鋪響元朗廣場既,後期先搬左去坑渠果邊

個老闆真係好吹得,果時我可以留響果度個幾兩個鐘都唔走,又會教我好多野

可惜上左中學之後我就少去左,最尾重執埋tim,搞到元朗又少個地方買模型

p.s.以我所知老闆係住上水的,唔知佢有冇響果頭果番模型鋪呢?

頂部
星矢
曹長
Rank: 2


UID 2408
精華 0
積分 2
帖子 451
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-2
狀態 離線
發表於 2011-4-3 12:45 PM  資料  短消息  加為好友 
綽領模型老闆娘當年好多模型展示
細個行經睇過佢油野
而今賣卡

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver