回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Bandai 9月 HGUC 孖鐵球 (已出 ~)
肉鬆X達人2
壹等兵
Rank: 1


UID 33426
精華 0
積分 1
帖子 200
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
來自 得成
狀態 離線
發表於 2010-8-31 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 
細左粒d,冇咩癮喎.不過都幾CUTE.還諗緊入唔入好

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2010-8-31 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PANERAI 於 2010-8-31 02:32 PM 發表
兩粒乒乓波

一定要2粒啦 邊有人單粒架

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-1 04:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-2 05:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
高立的未來世界
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40236
精華 0
積分 9
帖子 857
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-24
狀態 離線
發表於 2010-9-2 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 
原來只係元祖鐵球.......Ka版同08小隊留番下次先出.......笨大果然算死草





永遠都係新手(-_-")
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-3 05:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 








「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
fourson
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15494
精華 0
積分 0
帖子 1753
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-9-3 07:56 AM  資料  短消息  加為好友 







紅衛兵拿著mp5說:你開的話題不是我喜歡看的話我便找些同志批鬥你!
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-5 06:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 









「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
陳大文
軍曹
Rank: 2



UID 39828
精華 0
積分 1
帖子 381
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-16
狀態 離線
發表於 2010-9-5 11:51 AM  資料  短消息  加為好友 
幣,想買添.

頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-9-5 11:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
可以一買,





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
RGM
平民
Rank: 1



UID 41738
精華 0
積分 0
帖子 20
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-4
狀態 離線
發表於 2010-9-5 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 
都係等79k出埋先...
而且..hg ball個夾係唔可以開合...
反而以前部1/144可以..有冇搞錯...

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-9-5 05:49 PM  資料  短消息  加為好友 
唔知點解,個ball出成咁好失望





頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-9-5 05:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-9-5 07:07 PM 發表
唔知點解,個ball出成咁好失望

等埋兩個版本





轉虧為"型"
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-9 03:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
peter哥
曹長
Rank: 2


UID 35341
精華 0
積分 3
帖子 479
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-9-11 06:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 peter哥 為MSN好友 通過MSN和 peter哥 交談
知唔知大約幾$

買黎練習下都幾好.....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver