回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 泵一問..
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-29 03:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hiro0500 於 2010-6-27 10:29 PM 發表
i think sparmax is good enough, 輕 and 靜.

sparmax絕對唔靜la.......
一開連電視都唔係好聽到

頂部
KITKIT2007
平民
Rank: 1



UID 38143
精華 0
積分 0
帖子 19
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
狀態 離線
發表於 2010-6-29 02:50 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 GaryMok 的帖子

咁呢3隻邊隻較為靜d sparmax(501?), Sparkman, u-star(601?)

頂部
紅萬敵
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36903
精華 0
積分 4
帖子 1017
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
來自 厠所
狀態 離線
發表於 2010-6-29 03:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 紅萬敵 為MSN好友 通過MSN和 紅萬敵 交談


QUOTE:
原帖由 A21444352 於 2010-6-27 07:28 PM 發表
借帖一問

U-STAR氣泵好唔好用??
好似唔多見有師兄用佢

本人就係用緊u star的
cd601
好唔好用就答你唔到
因為算係第一個泵
無得比較
但係幾岩預算少同新手





oh yeah!
頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-29 06:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KITKIT2007 於 2010-6-29 04:08 PM 發表
咁呢3隻邊隻較為靜d sparmax(501?), Sparkman, u-star(601?)

比較唔到, 因為只用過其中一款 ( 依3款價錢功能都相近, 無咩人會重覆買掛 )
或者你問下店員啦
不過我相信都係差唔多

頂部
KITKIT2007
平民
Rank: 1



UID 38143
精華 0
積分 0
帖子 19
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
狀態 離線
發表於 2010-6-29 06:47 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #24 GaryMok 的帖子

ok thx^^!!咁洗唔洗買其他野裝落個泵到架..定係佢包晒??

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-29 06:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KITKIT2007 於 2010-6-29 08:05 PM 發表
ok thx^^!!咁洗唔洗買其他野裝落個泵到架..定係佢包晒??

可以單買pump (600蚊到)
有成套買 , 有水隔,auto cut, 壓力計, 噴筆, 筆架 (1000蚊到)
你咩都無就買佢成set 啦
不過air-tank 就麻煩d, 因為大部份模型鋪都無連埋airtank d 泵賣
你可以自己裝, 又可以去t-hobby到買佢裝埋個d , 不過airtank唔係必需既, 自己求其買個裝都唔係好難

頂部
KITKIT2007
平民
Rank: 1



UID 38143
精華 0
積分 0
帖子 19
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
狀態 離線
發表於 2010-6-29 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #26 GaryMok 的帖子

air-tank係咩黎架..有咩用..!!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-6-29 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-6-28 10:47 PM 發表


個safety value可以搞到唔會啪一聲的.. 前日先幫 carman 換左個.. 而且冇30kg咁重. 30lb到啦.

甘掂??可否教教我?係邊度買個safety valve?
我個真係可能有40磅以上,所以咪話20kg 咯。其實去廣益見到有D個缸好大個,應該更重,所以話20-30kg差不多咯!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-6-30 06:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-6-29 09:19 PM 發表

甘掂??可否教教我?係邊度買個safety valve?
我個真係可能有40磅以上,所以咪話20kg 咯。其實去廣益見到有D個缸好大個,應該更重,所以話20-30kg差不多咯!

好難形容點搞, 不過要個value 夠6 bar就 慢慢"漏" 而唔係一下過release

係廣東道買的, $2x, 問過好多間, 間間都話要$6~70, 好彩行多幾間...





路過既厚多士
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-7-1 08:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-6-30 06:55 PM 發表


好難形容點搞, 不過要個value 夠6 bar就 慢慢"漏" 而唔係一下過release

係廣東道買的, $2x, 問過好多間, 間間都話要$6~70, 好彩行多幾間...

係咪廣東道 x 快富街果度幾間賣泵的鋪頭?
你講呢件東西點叫法?係咪叫炮bow?

頂部
KITKIT2007
平民
Rank: 1



UID 38143
精華 0
積分 0
帖子 19
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
狀態 離線
發表於 2010-7-10 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 
Sparkman 8003 呢支筆得唔得??!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-7-10 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-7-1 08:02 PM 發表

係咪廣東道 x 快富街果度幾間賣泵的鋪頭?
你講呢件東西點叫法?係咪叫炮bow?

炮bom 定炮bow 就唔知了.  我買果問唔係泵舖, 係d 零件舖... 冇放係門口, 不過就放係收錢位個display到..





路過既厚多士
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-7-12 01:02 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
回復 #26 GaryMok 的帖子

我衣家用緊U-star601,幾好用。好靜,夜晚用無人投訴。最緊要平,連綱680元左右

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver