回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴油問題
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2009-8-29 12:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談
噴油問題

我想問下有無朋友試過同一日噴一隻色...分別係兩件 件到...但出黎ge效果係唔同ge呢?
一個係正常的滑面.但另一個就好似好粗糙咁..
我唔排除兩次係有分開溝過開油水..但濃度應該差唔多..
點解會有咁ge分別呢?
唔知有無朋友仔可以分享下?
ps:大前題..呢兩件 件係未上油ge時候ge光滑程度應該相同,因為我都用相同ge打磨方法

[ 本帖最後由 邪榮鬼兵 於 2009-8-29 12:56 AM 編輯 ]

頂部
orido
二等兵
Rank: 1



UID 16840
精華 0
積分 0
帖子 82
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-5
狀態 離線
發表於 2009-8-29 12:51 AM  資料  短消息  加為好友 
唔出奇的...

撇除濕度,氣溫,噴筆,其他因素影響..

分開兩次噴,雖然你溝過d油覺得濃度同之前差唔多,但效果show出來的確證明濃度有分別

你憑感覺的確會唔準..

滑d果件應該是稀d油,粗糙果件應該杰d油

唯一解決方法是全部件最後噴一層top coat統一返d光澤

[ 本帖最後由 orido 於 2009-8-29 12:52 AM 編輯 ]

頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2009-8-29 11:12 AM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談


QUOTE:
原帖由 orido 於 2009-8-29 01:21 AM 發表
唔出奇的...

撇除濕度,氣溫,噴筆,其他因素影響..

分開兩次噴,雖然你溝過d油覺得濃度同之前差唔多,但效果show出來的確證明濃度有分別

你憑感覺的確會唔準..

滑d果件應該是稀d油,粗糙果件應該杰d油
...

e...又係wo..我都無留意會唔會因為水隔太多水添
好彩大大提我可能噴返層光油上去整平返個表面
如果唔係我又要再整過了 ...唔該晒

頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-8-29 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 
同一日耐油既濃度唔會有好大變化...你話半年就唔同
應該係你距離問題

補充:如果有分開溝就係濃度問題





My Blog of Gundam :http://hk.myblog.yahoo.com/Gundam-Posey
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:23 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver