回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 拋光工具一問
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
拋光工具一問

我今日去左買左呢幾隻野

以下呢隻磨光膏 我想知有無買錯到 磨完架車之後 拋光係咪要用呢支野?




佢仲有粗 細 仕上 係唔係3支都要買哂效果先係最好..由粗--->細--->仕上 個次序係咪咁?

仲有呢張砂紙 呢到班朋友仔就教我買2000打磨 我想知我有無買錯到 因為見同平時D砂紙表面有小小唔同



頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-15 20:09 發表
我今日去左買左呢幾隻野

以下呢隻磨光膏 我想知有無買錯到 磨完架車之後 拋光係咪要用呢支野?

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hph ... 761_448906_2514896_ ...

噴完光油之後等兩個至三個星期等佢乾
之後就可以用2000號砂紙打磨,,要慢慢黎,,太大力的話會磨穿光油,,小心
磨完之後就可以用你買左個枝磨光膏捽到佢令番

磨光膏你可以買曬雙星個三枝,,亦都可以試下係最後用 Top Compound 2000(黃色盒)取代雙星嘅仕上





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-8-15 08:48 PM 發表

噴完光油之後等兩個至三個星期等佢乾
之後就可以用2000號砂紙打磨,,要慢慢黎,,太大力的話會磨穿光油,,小心
磨完之後就可以用你買左個枝磨光膏捽到佢令番

磨光膏你可以買曬雙星個三枝,,亦都可以試下係最後 ...

E加邊度重有Top Compound 2000賣 我想入番支~

停左產咁耐會唔會無晒...

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-8-15 08:48 PM 發表

噴完光油之後等兩個至三個星期等佢乾
之後就可以用2000號砂紙打磨,,要慢慢黎,,太大力的話會磨穿光油,,小心
磨完之後就可以用你買左個枝磨光膏捽到佢令番

磨光膏你可以買曬雙星個三枝,,亦都可以試下係最後 ...

姐係我呢兩樣都買岩左嚕 YA

第日再去買未買果兩支先

要細細力...但係我架車成個幾星期 仲未見到有橙皮紋 係唔係唔一定有...

如果要磨 係要成架車都要磨哂先好用磨光膏?

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-15 20:21 發表


E加邊度重有Top Compound 2000賣 我想入番支~

停左產咁耐會唔會無晒...

有呀有呀,,'''大紅'''仲有呀,,我入左三枝





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-15 20:28 發表


姐係我呢兩樣都買岩左嚕 YA

第日再去買未買果兩支先

要細細力...但係我架車成個幾星期 仲未見到有橙皮紋 係唔係唔一定有...

如果要磨 係要成架車都要磨哂先好用磨光膏?

唔係一定有橙皮

你可以磨完車頭捽車頭,,你又可以磨曬成架車先捽又得





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-8-15 09:02 PM 發表

有呀有呀,,'''大紅'''仲有呀,,我入左三枝

其實我一直都唔知係邊.....

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-15 08:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-15 20:34 發表

其實我一直都唔知係邊.....

大雄模型
觀塘成業街19-21號
成業工業大廈3樓17室.
電話: 2951 0940


星期一至六中午12:30至晚上7:00 星期日及假期休息





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-15 10:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
咁係唔係要買哂3支先好開始呢個步驟

定係只係用呢家呢支細既黎拋就可以?

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-15 10:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-15 22:44 發表
咁係唔係要買哂3支先好開始呢個步驟

定係只係用呢家呢支細既黎拋就可以?

買曬三枝!!磨完之後用





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
zoincia
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5225
精華 0
積分 24
帖子 518
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-3
來自 江湖
狀態 離線
發表於 2009-8-15 11:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zoincia 為MSN好友 通過MSN和 zoincia 交談


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-15 11:14 PM 發表
咁係唔係要買哂3支先好開始呢個步驟

定係只係用呢家呢支細既黎拋就可以?

一定要 先用粗(紅色)先 , 之後先用你依支

之後再用仕上目(白色)  


最好用埋臘水,可以防指紋同塵





由這裡 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去...........
頂部
Devil
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17019
精華 3
積分 5
帖子 1883
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-27
來自 冇果樣整果樣的搖籃
狀態 離線
發表於 2009-8-15 11:52 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-8-15 08:18 PM 發表

噴完光油之後等兩個至三個星期等佢乾
之後就可以用2000號砂紙打磨,,要慢慢黎,,太大力的話會磨穿光油,,小心
磨完之後就可以用你買左個枝磨光膏捽到佢令番

磨光膏你可以買曬雙星個三枝,,亦都可以試下係最後 ...

我會過完砂紙就直接用 Top compound 2000,跟住至用雙星粗目同郡氏極細目
我覺得 Top compound 2000 打磨能力好強下,所以放係前面用,
同埋 捽完 Top compound ,個面好似有浸野咁,唔夠通透,所以唔會放到最後用

[ 本帖最後由 Devil 於 2009-8-15 11:56 PM 編輯 ]





KURE NISMO GT-R   ---------------------- 100%
1/24 98 WRC TOYOTA COROLLA -----100%
1/24 ALEX LANCER EVOLUTION VII 100%
F1 Lotus 107 Ford 體驗砌 -------- 2%
https://www.facebook.com/sammy.leung.31
頂部
邦邦仔仔
壹等兵
Rank: 1



UID 34215
精華 0
積分 0
帖子 127
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-8-18 02:36 PM  資料  短消息  加為好友 
係唔係捽完粗要洗一洗先可以捽細?

頂部
zoincia
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5225
精華 0
積分 24
帖子 518
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-3
來自 江湖
狀態 離線
發表於 2009-8-18 05:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zoincia 為MSN好友 通過MSN和 zoincia 交談


QUOTE:
原帖由 邦邦仔仔 於 2009-8-18 03:06 PM 發表
係唔係捽完粗要洗一洗先可以捽細?

抺走多左果 D膏就得

可以唔洗





由這裡 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去 行過去...........
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver