回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 氣泵無autocut問題大唔大?
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-2 12:58 AM 發表

以前的那個的確是直出的,中途完全唔經水隔或氣缸
而家用緊的係會經水隔/氣缸

那你不是跟我一樣一本通書睇到老嗎??

另外,你話泵駁筆後,筆唔出氣,仲有其他地方出到氣
敢問一下,是在那個部位出氣多??
因按照地理常識,空氣係會用高氣壓流向低絛壓,因而成風
但我以前用的泵跟而家用的泵都沒有係泵的外面有任何噴氣/有風由泵走出的現像

另外以前曾聽說過如果泵除左噴筆位有氣出外,仲有其他地方有氣出,會係漏氣,聽說對個泵唔係咁好
唔知係咪真呢??

原來你講緊spray work...
我個泵都有個位會出氣架喎(就係cas52612兄post果張圖果個位)...儲夠氣之後重會有一下幾大聲既放氣聲添...T生話係正常架喎 (個泵係好耐之前搵T生買既) 吾通個泵有暗病!?
聽日打俾T生吹下水

答番樓主既問題先:
無auto-cut問題吾係咁大既,不過有既話,儲夠氣會自動停止運作(假設有氣缸儲氣),直到氣缸既氣用到一定程度,個泵會自動再運作儲氣...個泵「理論」上係襟用 D...理論上咋...因為無實質測試過.
識得有模友會嘗試用手動開機/熄機既方法去代替auto-cut,咁做會吾會有副作用就吾太清楚,但好多模友既泵都係無auto-cut,只要小心使用,吾好俾佢過熱,相信無問題既.
幾多PSI先夠力視乎噴咩野模型...個人反而關心響低氣壓既情況下出氣是否穏定(e.g. 1/2 bar氣),噴pre-shadow既時候,尤其係噴飛機要薄噴,能夠響底氣壓下穏定咁出氣會更加得心應手.





LHPP . VCR .兔
頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態
冇AUTO CUT只係會因為個泵長開而會易OVERHEAT, 易唔易死其實睇彩數, 不過小型氣泵唔係用PISTON而係DIAPHRAM, 點講都係造compressible gas, 對機體結構傷害唔大

冇AUTO CUT又唔想裝, 裝pressure relief valve, 我會覺好過用氣缸, 壓力會穩定D

要有幾多力睇點用出氣量

頂部
0083-GP-01
曹長
Rank: 2



UID 35183
精華 0
積分 2
帖子 410
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-15
狀態 離線
發表於 2009-5-2 05:36 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-5-2 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 
Pressure release valve 又或者 Auto cut, 作用都系減低個泵 Overheat/Overload 既機會, 一個系氣缸度做, 一個系電源度做, 正如以上有會員所指出, 配合儲氣缸至有意思! 直出既話又怕個泵Overheat, 可以考慮裝個腳踏開關!

問題大唔大, 會唔會短命D就自已去衡量, 至少你唔用Autocut個泵都唔會即死既 如果大問題既話 Auto cut 就會系標準配備啦





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-5-2 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 
我以前都用過冇auto-cut既泵,...唔係易唔易壞既問題,而係用過有auto-cut既泵之後,唔想再用番d冇auto-cut既泵囉......感覺上係麻煩d,總之比較之下係有auto-cut既方便d,有比較方便既點解唔用??





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-5-2 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Rpha 於 2009-5-2 02:25 AM 發表
冇AUTO CUT只係會因為個泵長開而會易OVERHEAT, 易唔易死其實睇彩數, 不過小型氣泵唔係用PISTON而係DIAPHRAM, 點講都係造compressible gas, 對機體結構傷害唔大

冇AUTO CUT又唔想裝, 裝pressure relief valve ...

有氣缸係穩定d,由其你需要用大氣壓噴大面積時,你就會feel到,除非你個泵好夠馬力......有氣缸另一個好處係冇咁易出水....水氣會係氣缸內壁被"型"固,氣缸內壁表面面積愈多,效果愈好,好過淨得一個水隔...
我以前公司個泵就係冇氣缸得個水隔係個泵既出氣口....出水出到pk...





頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-5-2 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-2 12:28 AM 發表

以前的那個的確是直出的,中途完全唔經水隔或氣缸
而家用緊的係會經水隔/氣缸

那你不是跟我一樣一本通書睇到老嗎??

另外,你話泵駁筆後,筆唔出氣,仲有其他地方出到氣
敢問一下,是在那個部位出氣 ...

“以偏概全“呢個四字成語,用係呢度就完全正確啦,以孖星果個“騎哩“泵,黎概括話所有泵都係甘,都不能不寫個服字,簡直汗顔!
兄台,你知否孖星呢個極品泵係咩料呀?同其他泵有咩分別?
你有興趣我地可以示範比你睇下咩係靚泵架!隨時歡迎!

啊,Sorry!忘記左樓主的問題,回答如下:
1)問題係唔大,好多泵都無auto-cut,不過無甘省電同長開會熱D。
2)短不短命就好難講,我兩种泵都有,都用左好多年,無咩事渦!我霖泵本身的質量緊要D。其實泵本身設計就係能夠抵受自己產生的高溫。
3)一般用黎噴模型,0.5-1.5 bar (1 bar = 14.5 psi)已經好夠,洗筆就開大些少個壓力。

[ 本帖最後由 timng 於 2009-5-2 09:31 PM 編輯 ]

頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2009-5-2 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-5-2 01:01 PM 發表



有氣缸係穩定d,由其你需要用大氣壓噴大面積時,你就會feel到,除非你個泵好夠馬力......有氣缸另一個好處係冇咁易出水....水氣會係氣缸內壁被"型"固,氣缸內壁表面面積愈多,效果愈好,好過淨得一個水隔...
我以前公司個泵就係冇氣缸得個水隔係個泵既出氣口....出水出到pk...

題外話...有氣缸既要得閒放下d水
唔係個氣缸會生鏽,唔理幾年氣缸會穿都有知

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-5-2 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ocean 於 2009-5-2 09:56 PM 發表


題外話...有氣缸既要得閒放下d水
唔係個氣缸會生鏽,唔理幾年氣缸會穿都有知

哦,我d汽缸係用top gas 樽整....生左鏽就成個換......不過一般貴既泵會有個掣放水既....而台灣果隻係用膠造,應該唔怕





頂部
cxd032404
壹等兵
Rank: 1



UID 17002
精華 0
積分 14
帖子 106
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-25
狀態 離線
發表於 2009-5-3 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
大陆有很多改造的气泵,没有autocut,也能用
关键要看气泵本身的气动原理,和散热方式
L10这样的顶级气泵,也没有autocut

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:24 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver