原帖由
sunhikari 於 2009-5-2 12:58 AM 發表
以前的那個的確是直出的,中途完全唔經水隔或氣缸
而家用緊的係會經水隔/氣缸
那你不是跟我一樣一本通書睇到老嗎??
另外,你話泵駁筆後,筆唔出氣,仲有其他地方出到氣
敢問一下,是在那個部位出氣多??
因按照地理常識,空氣係會用高氣壓流向低絛壓,因而成風
但我以前用的泵跟而家用的泵都沒有係泵的外面有任何噴氣/有風由泵走出的現像
另外以前曾聽說過如果泵除左噴筆位有氣出外,仲有其他地方有氣出,會係漏氣,聽說對個泵唔係咁好
唔知係咪真呢??
原來你講緊spray work...
我個泵都有個位會出氣架喎(就係cas52612兄post果張圖果個位)...儲夠氣之後重會有一下幾大聲既放氣聲添...T生話係正常架喎 (個泵係好耐之前搵T生買既) 吾通個泵有暗病!?
無auto-cut問題吾係咁大既,不過有既話,儲夠氣會自動停止運作(假設有氣缸儲氣),直到氣缸既氣用到一定程度,個泵會自動再運作儲氣...個泵「理論」上係襟用 D...理論上咋...因為無實質測試過.
識得有模友會嘗試用手動開機/熄機既方法去代替auto-cut,咁做會吾會有副作用就吾太清楚,但好多模友既泵都係無auto-cut,只要小心使用,吾好俾佢過熱,相信無問題既.
幾多PSI先夠力視乎噴咩野模型...個人反而關心響低氣壓既情況下出氣是否穏定(e.g. 1/2 bar氣),噴pre-shadow既時候,尤其係噴飛機要薄噴,能夠響底氣壓下穏定咁出氣會更加得心應手.