回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新手砌車~~頭頭撞釘~~
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-4-10 02:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
新手砌車~~頭頭撞釘~~

好多既第一次呢~~

第一次砌車~~

第一次拋光~~

第一次水貼~~

結果~好多都失敗左~~~

大家睇相就知道啦~~~

去片~~~











就係咁~~做左出黎~~~

好多位相睇唔到~~

可能有高手會見到D NG位呢~~

不過唔理咁多~~

遲下睇下有無機會造埋個地台啦~~~

大家俾下意見啦~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
porsche
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24214
精華 0
積分 13
帖子 1880
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2009-4-10 05:01 AM  資料  短消息  加為好友 
ok wo

頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-4-10 11:33 AM  資料  短消息  加為好友 
OK呀! 規規矩矩  拋光就唔系好覺, 可能系影相光線問題, 整體唔錯





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-4-10 06:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
回復 #2 porsche 的帖子

謝謝~~
但真係做得唔好~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-4-10 06:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-4-10 12:03 PM 發表
OK呀! 規規矩矩  拋光就唔系好覺, 可能系影相光線問題, 整體唔錯

哈哈~~其實我都唔識拋光既~~
只係在大雄買左支好洗好用拋光膏~~
咁就當拋光左啦~~~
如果先輩識可以講講我聽嗎~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
pklove2000999
二等兵
Rank: 1


UID 34248
精華 0
積分 10
帖子 60
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
來自 macao
狀態 離線
發表於 2009-4-12 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 EXV 的帖子

我有十多年砌模型經驗.  你第一次砌,都好好......砌多d就ok,努力

頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-4-15 03:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談


QUOTE:
原帖由 pklove2000999 於 2009-4-12 12:32 AM 發表
我有十多年砌模型經驗.  你第一次砌,都好好......砌多d就ok,努力

我第一次砌車囉~~
之前砌開SD高達既~~
只係想試下玩拋光~~
可惜失敗~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver