回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 其實有時bandai出得真係好濫!==
everyboby
平民
Rank: 1



UID 26212
精華 0
積分 0
帖子 30
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 
其實有時bandai出得真係好濫!==

諗下, seed播完都唔知幾耐, 宜家仲有得出1/100, mg..
宜家00雖然hit者, 得番一集, 但hg起碼到8至9月 (武士道新機7月出. .), 一隻00出左都唔知幾多次- - 睇黎兩, 三年後仲出緊00 mg版- -

頂部
污里小龍
上尉
Rank: 3Rank: 3
小龍群益會會長


UID 18283
精華 4
積分 77
帖子 2000
成品數目 77 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 污里小龍 為MSN好友 通過MSN和 污里小龍 交談
但如果係咁推論...最濫既應該你0079.....播完成三十年..模型宜家仲有得出1/100mg





MY blog:污里小龍blog
MY FACEBOOK:污哩單刀
頂部
everyboby
平民
Rank: 1



UID 26212
精華 0
積分 0
帖子 30
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:51 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 franzbb 的帖子

我都覺- -雖然係第一隻高達- -但已經唔知有幾多隻- -

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 everyboby 於 2009-3-26 05:11 PM 發表
諗下, seed播完都唔知幾耐, 宜家仲有得出1/100, mg..
宜家00雖然hit者, 得番一集, 但hg起碼到8至9月 (武士道新機7月出. .), 一隻00出左都唔知幾多次- - 睇黎兩, 三年後仲出緊00 mg版- -

可能seed 多外傳姐
迷茫都好似7色戰隊咁啦

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 
唔怪得佢既. 生產同開發都係要時間, 另外亦要知道果隻"機體"既受歡迎同接受度. 而如果一次過出晒咁多隻既, 市場都接受/消化唔到.  唔好講 seed, 0079有三十年既仲出緊.

再睇另一d, 二次大戰既武器, 到今日都係好多模型廠既主力. 一隻 tiger I, 都可以出十幾廿盒唔同既, 飛機果 D, 換張水貼又一盒.  bandai 果 D, 算得係咩.





路過既厚多士
頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 
最濫唔係星矢咩

seed播完都唔知幾耐, 宜家仲有得出1/100, mg..
宜家00雖然hit者, 得番一集, 但hg起碼到8至9月 (武士道新機7月出. .), 一隻00出左都唔知幾多次- - 睇黎兩, 三年後仲出緊00 mg版- -

以你咁講就唔見得濫喎,
有d係外傳,有d做完無耐,有d岩岩做緊(我唔知有咩做緊啦),依家先出1/100,hg都合理姐
mg,呢個大工程黎喎

而hg 00raiser,trans-am版就真係濫喇
仲有果個咩ver HD...





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
wingsiu
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 19938
精華 11
積分 63
帖子 3432
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 
如果出一款模型可支持一間上市公司的日常開支,那就正合版主的意思,bandai就唔需要開發其它高達產品,大家就連seed or 00 動畫也沒得看....

頂部
free18
軍曹
Rank: 2


UID 31799
精華 0
積分 0
帖子 348
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 everyboby 於 2009-3-26 05:11 PM 發表
諗下, seed播完都唔知幾耐, 宜家仲有得出1/100, mg..
宜家00雖然hit者, 得番一集, 但hg起碼到8至9月 (武士道新機7月出. .), 一隻00出左都唔知幾多次- - 睇黎兩, 三年後仲出緊00 mg版- -

講開又係啵~!!..轉少少樣又出一隻..換隻色又出多一隻唔知會出幾多隻呢





新手學砌模型..!0!
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 
一直以來,日本模型生產的進度都係跟唔上動畫的,好多動畫播出一半先有模型
以0079為例動畫放映時反應唔多理想,到模型產品帶起熱潮時動畫都完了,因此才有電影三部曲。
就算近期 Macross F 都係遲好多先出模型

相比之下,現在GUNDAM動畫同模型算配合得好了

[ 本帖最後由 kwan814 於 2009-3-26 06:51 PM 編輯 ]

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 
老實說也只是個選擇罷了...
正如有人不玩HG玩MG...
難道就因為佢之前無出HG而家出個MG給人選擇就叫濫咩...

頂部
siufung1031
壹等兵
Rank: 1


UID 8121
精華 0
積分 0
帖子 125
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-7
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 
it's just the way to make more money, and making more money is the biggest ojective of a business, Bandai is not doing a wrong thing,

if you don't like, you may think not to buy it anymore......

you will have no any loss by resisiting to buy the altered models of a gunpla that you do not like,

to me, it is good to have a company like Bandai which tries to offer me more choices for a gunpla model, I have the chance to get what I like

please think about what will your modelling live be when there is just a little choices of gunpla model to choose for,

and the most imporant thing is that Bandai has never force you to buy its products

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-3-26 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
而家呢條生產線係公式黎喎, 佢seed 同seed D已經正答左好多玩家, 係前面幾款高達動畫系列出得唔太正統生產線, 自從有MG後又或踏入2000年後已經慢慢張生產線扭回正軌~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-26 09:36 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 kwan814 的帖子

暫時最典型可數是SERAPHIM,大家回想佢動畫同出模型既配合度,係目前最貼啊~~~





頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-26 09:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
正常一套野播完
好似都要接近2年以上先出mg
無記錯seed好似係02年做完
seed第1隻mg都要 03年尾先出

頂部
awlaalwa
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22087
精華 0
積分 19
帖子 1248
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-9
狀態 離線
發表於 2009-3-26 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 
一啲啲啦;
有啲就濫左小小;
有啲又唔出;

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-26 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
HELLCUSTOM既MG苦等左好多年都冇消息~~~





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:52 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver