回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問噴灰同噴油用同一支筆
sagahks
壹等兵
Rank: 1


UID 1987
精華 0
積分 3
帖子 126
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2009-3-20 12:24 AM  資料  短消息  加為好友 
請問噴灰同噴油用同一支筆

今日買左支0.3噴筆, 同sales 傾傾下原來灰都可以用筆噴, 一直以為只有噴罐

sales 話用筆噴灰會平好多, 叫我買多支0.5mm既, 但後尾冇買

翻到黎拿拿琳search, 有d板友用0.5mm, 有d 又0.3都得, 想請問下

a) 岩岩玩噴筆, 同一支0.3噴筆建唔建議噴灰又噴油?
b) 灰細細樽, 噴罐就大支d, 其實邊個會多d?


另Gaia 支金銀色, 大家有冇上黑底架?

多謝解答喔..

[ 本帖最後由 sagahks 於 2009-3-20 12:55 AM 編輯 ]

頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-3-20 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 
a) 我都係用 0.3 噴油加噴灰(白色),噴灰我慣常開到1:3~4度,可能噴起黎會薄D,但噴三四層咁就夠白黎上其他色喇!

b) 我覺得噴筆用抵D,因為睇落好細樽,但開起黎有排用,最緊要係可以控制噴筆o既風力同出油量,咁會隨心所欲好多!之前用罐噴左三罐度就改左用筆囉!

另) 我習慣所有金屬色都會上 mr color 157,就算噴武器o既鐵黑色(super silver + super black自己溝)都會比就咁上反光度高好多!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-20 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 
用同一枝筆絕冇問題.

噴筆用既要用2~2.5份開油水再開稀先噴得既.

唔係volume多少既問題, 係噴罐冇得控制噴幾多噴幾大area, 噴筆就可以. 變相會噴少左同噴薄一d.





路過既厚多士
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-3-20 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sagahks 於 2009-3-20 12:54 AM 發表
今日買左支0.3噴筆, 同sales 傾傾下原來灰都可以用筆噴, 一直以為只有噴罐

sales 話用筆噴灰會平好多, 叫我買多支0.5mm既, 但後尾冇買

翻到黎拿拿琳search, 有d板友用0.5mm, 有d 又0.3都得 ...

話說不是不行的...
只要你不怕塞槍的話...
另外算是抵用點吧...
一罐噴水畢地$45...
一支支裝水畢地$25...
怎看後者也抵用很多...
不知怎一罐我最多一部MG...
但一支就能玩到兩部MG...
另外Gaia隻銀色...
如果是細支裝其實不算太閃...
EX-07閃很多...
黑底照上...

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2009-3-20 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 
a) 我支係0.3, 噴灰噴油都用佢, 暫時都未發現問題.

b) 樽裝睇落細, 但係溝浠用, 實際上我覺得抵用好多, 一樽我可以噴兩隻mg以上(不過我算係簿噴.).

c) 細面積上唔上黑色分別不大(個人覺得), 大面績的話, 上咗會好睇d(都係個人覺得).





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-3-20 08:50 AM  資料  短消息  加為好友 
如果你有錢,可以平平地買多支0.5.
$100鬆啲,粗用.
個sales咁講某程度想做多啲生意啫.

噴筆噴灰最大優點可以控制範圍.
而且唔會浪費太多油





轉虧為"型"
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-3-20 08:52 AM  資料  短消息  加為好友 
不如買支gunze pro-spray,我在千XX買過淨槍(即冇喉冇壓縮氣),冇記錯好似佰多蚊,呢支野係用黎噴大面積,反正噴灰都係噴大面積,而且他日支槍用到塞左,都冇咁傷~~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-20 09:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
我之前都係用0.3噴灰!
開油的比例係1:2-3!
噤耐都無試過出現塞噴筆的問題,
我之前都係一支筆,
噴好多野,只要每次用完之後清洗就唔會有咩大問題!
之後買左支0.5,發現除左噴的area大d之外都無咩主要的分別!

至於(實際)噴罐定噴筆抵d呢一個問題就好難答你!
噴罐噴灰: 一罐ko,無other$$$$$,方便,噴的area大,相對噴筆的輸出率d
噴筆噴灰: 要稀釋, 要清理,要電/氣, 可以控制範圍

平買一支0.5嚟噴灰就唔多建議!
噴灰都係噴油!
灰噴符好唔好都會影響到上面的一層,
當然你可以花時間去執
一支好少少的噴筆的霧化會比平的好!
上灰都會均衡一d!
支0.5你仲可以拎嚟噴其他野!





存貨太多,時間太少...
頂部
sagahks
壹等兵
Rank: 1


UID 1987
精華 0
積分 3
帖子 126
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2009-3-20 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝咁多位大大呀,

其實我之前都有支gunze pro-spray (呢支好耐架啦, 條喉只用到白色果 D噴罐)

但係呢支野個頭好細, 駁唔到個新pump,所以先買支0.3mm, 同時練技術,

如果gunze pro-spray用到, 要買邊種頭先駁到??

頂部
Very_Newbie
上等兵
Rank: 2



UID 27531
精華 0
積分 2
帖子 256
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-24
狀態 離線
發表於 2009-3-20 05:03 PM  資料  短消息  加為好友 
今日係旺角買左枝 sparmax DH-125 0.5 mm  ($410),
外表 OK 但手感不及 用緊既 Tamiya HG 。
今晚試下用泥噴灰,明天向大家報告。


前排用番枝舊既 Tamiya spraywork 膠槍泥噴灰,
效果吾係幾好,枝 spraywork 又會長出氣,整到個泵(有 autocut)都成日要行住,又嘈又熱。

把心一橫買過枝 0.5 mm 槍泥噴灰,但吾知有冇買貴左?

[ 本帖最後由 Very_Newbie 於 2009-3-20 05:36 PM 編輯 ]

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-3-20 05:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Very_Newbie 於 2009-3-20 05:33 PM 發表
今日係旺角買左枝 sparmax DH-125 0.5 mm  ($410),
外表 OK 但手感不及 用緊既 Tamiya HG 。
今晚試下用泥噴灰,明天向大家報告。


前排用番枝舊既 Tamiya spraywork 膠槍泥噴灰,
效果吾係幾好,枝 sp ...

0.5用黎噴灰未免太貴吧

粗粗地$150就夠啦





轉虧為"型"
頂部
tanancelili
平民
Rank: 1



UID 33082
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-20 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
各位~師兄~咁一支$150既槍可以邊到買到??
sorry 本人可是新手

頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-20 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 
有咁既需要會唔會考慮下 買支 Aztek, 可以換粗幼咀





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-3-22 12:39 AM  資料  短消息  加為好友 
我都係用0.3黎噴灰

筆其實好襟噴…你開稀到10cc,基本上夠噴晒成個1/24 車殼

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver