回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 來到好多高手適合做來份工
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-3-17 06:38 PM  資料  短消息  加為好友 
來到好多高手適合做來份工


頂部
lcykl2000
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31275
精華 0
積分 4
帖子 1106
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-25
狀態 離線
發表於 2009-3-17 07:38 PM  資料  短消息  加為好友 
5年經驗...
好少人會有呢一方面既5年工作經驗,
玩既5年經驗就話姐





冇時間砌模型喇...
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-3-17 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 
要成為"專業"其實是很痛苦的

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-3-17 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 
去邊度搵5年經驗??





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-17 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-3-17 07:53 PM 發表
去邊度搵5年經驗??

玩具廠d師傅或者會有掛.





路過既厚多士
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-17 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 lcykl2000 於 2009-3-17 08:08 PM 發表
5年經驗...
好少人會有呢一方面既5年工作經驗,
玩既5年經驗就話姐

我地先看看招工內容的資歷同職責先-------

資歷:專上教育:文憑/證書課程; 5年經驗; 良好普通話; 良好英語; 如未持有任何學歷但具有八年或以上相關行業工作經驗亦可應徵。教學語言主要為廣東話。

職責:教授以下其中一個或多個科目;編制及更新課程講義及教材;協助編審試卷及評分標準;出席檢討會議,並就課程內容,教學及評核方式提供建議;及協助向學員提供就業輔導。

呢個係一份教育工作
就當你砌左模型好多年,無讀過相關課程或者做過相關行業8年以上都無可能會請你

樓主個標題都好得意
[來到好多高手適合做來份工]<-----真係好想知係咩意思





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-3-17 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
我估係[到好多高手適合做份工]





人生有幾個十年
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-17 09:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 sealteam 於 2009-3-17 09:38 PM 發表
我估係[呢到好多高手適合做呢份工]

係呀,真係順左好多

只不過,呢份工真係咁多人都適合





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 
係咪教人做 Display 著衫首辦公仔 (Dummy) ar~? 係既話萬幾蚊人工小o左d 喎...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
junior
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27649
精華 2
積分 10
帖子 596
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-27
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 
呢d工, 如果係d前畢業生去應徵, 機會會唔會大d呢?

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-3-17 09:50 PM 發表


係呀,真係順左好多

只不過,呢份工真係咁多人都適合

呢到大把高手,係你唔知o即
唔信既自己開個search post,問下大家玩手辦、模型資歷有幾多年

[ 本帖最後由 Eric仔 於 2009-3-17 10:49 PM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-3-17 10:46 PM 發表

呢到大把高手,係你唔知o即
唔信既自己開個search post,問下大家玩手辦、模型資歷有幾多年

我覺得佢成日都少見多怪...

頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-3-17 10:46 PM 發表

呢到大把高手,係你唔知o即
唔信既自己開個search post,問下大家玩手辦、模型資歷有幾多年

我諗呢到D高手唔會有興趣....唔講"業餘"模型資歷有無認受性.





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-3-17 11:49 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-3-17 11:24 PM 發表



我諗呢到D高手唔會有興趣....唔講"業餘"模型資歷有無認受性.

模型制作教師的話有PROFILE去到就無問題........
想當年有人介紹我去見PART-TIME暑期模型制作教師,我仲係讀DIP緊定HIGH DIP,網友介紹,亦因而初接觸HKML
我好記得當年我係帶隻1/144流星號去見工
當時佢見我無相關經驗,佢出$36/HR呢個人工請我(當時話請我個陣係仲係大陸旅行緊 ),去學校教,但要周圍去,每次教1-2HR
最後因為父母覺得唔好(人工少+要全港咁走咁濟)所以唯有推左佢

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-3-18 04:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-3-17 11:24 PM 發表



我諗呢到D高手唔會有興趣....唔講"業餘"模型資歷有無認受性.

兩睇啦
如果真係想見工,人地都一定要睇作品,來到高手作品一定無問題
而且見工都老馮吹大o架啦
反而個價見仁見智

[ 本帖最後由 Eric仔 於 2009-3-18 05:17 AM 編輯 ]

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2009-3-18 07:45 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-3-18 04:45 AM 發表

兩睇啦
如果真係想見工,人地都一定要睇作品,來到高手作品一定無問題
而且見工都老馮吹大o架啦
反而個價見仁見智

你要分清楚識砌唔等於識教,佢仲要你寫埋教程

咁到底係羅成品見工定係羅project見工會好d呢?

而且我覺得佢講緊文憑之類係指教書既....





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-18 08:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-3-18 08:15 AM 發表


你要分清楚識砌唔等於識教,佢仲要你寫埋教程

咁到底係羅成品見工定係羅project見工會好d呢?

而且我覺得佢講緊文憑之類係指教書既....

YES,YOU GOT THE POINT!!!





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:47 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver