回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 救命呀~~ 甩色呀~~
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 06:38 PM  資料  短消息  加為好友 
救命呀~~ 甩色呀~~

小弟用緊遮蓋膠紙痴住模型件後諗住"蚊"番塊膠紙出泥
但係發現佢會將d油料痴埋出泥 (小弟依經噴左底灰&打磨完)
有咩辦法可以防止再發生依d事呢??
ps.之前都無發生依d事 但係依嫁砌緊手辦先係咁..

[ 本帖最後由 -森美- 於 2009-3-10 07:09 PM 編輯 ]

頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2009-3-10 06:39 PM  資料  短消息  加為好友 
d油未乾透





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 06:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2009-3-10 07:09 PM 發表
d油未乾透

我依經風乾左成個星期.."  應該唔會

頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2009-3-10 06:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 -森美- 於 2009-3-10 07:10 PM 發表


我依經風乾左成個星期.."  應該唔會

你唔會係一噴完就上遮蓋膠紙..之後先風乾成個星期阿=.=?





氣勢!!
頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鋼古魯 於 2009-3-10 07:19 PM 發表

你唔會係一噴完就上遮蓋膠紙..之後先風乾成個星期阿=.=?

緊係唔會啦= =

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-3-10 07:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談
你磨完有冇用洗潔精洗過? 有時d洗潔精洗唔淨, 或有d手留下o既油份都會令到d油食唔實





頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-3-10 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 
噴一層光油做保護先,再做MASKING,咁會好D

或者就係好似上面位師兄咁講,你洗唔乾淨

頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 08:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2009-3-10 08:07 PM 發表
你磨完有冇用洗潔精洗過? 有時d洗潔精洗唔淨, 或有d手留下o既油份都會令到d油食唔實

磨完之後洗嫁意思係噴完底灰打磨定係岩岩買番泥打磨個次?  

我淨係係買番泥之後用洗潔精浸個再用牙刷刷然後再打磨炸

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-3-10 08:12 PM  資料  短消息  加為好友 
好明顯離模劑洗唔乾淨啦!
事前洗好佢,全面打磨就冇問題





轉虧為"型"
頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-3-10 08:16 PM 發表
噴一層光油做保護先,再做MASKING,咁會好D

或者就係好似上面位師兄咁講,你洗唔乾淨

但係如果我噴完光油之後再上第二隻顏色會有唔會有影響?

頂部
GUNDAM0079
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 5246
精華 2
積分 43
帖子 3676
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-4
來自 U.C 0079年
狀態 離線
發表於 2009-3-10 09:48 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-3-10 08:42 PM 發表
好明顯離模劑洗唔乾淨啦!
事前洗好佢,全面打磨就冇問題

無錯,任何首辦表面必定有離模劑
只係多定少既分別
睇件表面如果係啞面
代表廠家用得比較少,一般洗潔精,藍威寶都可輕易洗掉
相反表面令面既,就比較麻煩了
令到反晒光既,買前更加要三思





http://www.facebook.com/SMSHOBBYSTORE
頂部
GUNDAM0079
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 5246
精華 2
積分 43
帖子 3676
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-4
來自 U.C 0079年
狀態 離線
發表於 2009-3-10 09:52 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 -森美- 於 2009-3-10 08:43 PM 發表


但係如果我噴完光油之後再上第二隻顏色會有唔會有影響?

上任何灰/油之前,安全計一定要洗下D件
洗到D件啞面,就一定唔會甩色
否則係無任何辦法救到





http://www.facebook.com/SMSHOBBYSTORE
頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GUNDAM0079 於 2009-3-10 10:22 PM 發表


上任何灰/油之前,安全計一定要洗下D件
洗到D件啞面,就一定唔會甩色
否則係無任何辦法救到

咁姐係我依家應該先噴光油&等佢乾透  然後再用清水洗件

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-3-10 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 -森美- 於 2009-3-10 10:51 PM 發表


咁姐係我依家應該先噴光油&等佢乾透  然後再用清水洗件

佢係指一買返來就要咁做。

頂部
GUNDAM0079
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 5246
精華 2
積分 43
帖子 3676
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-4
來自 U.C 0079年
狀態 離線
發表於 2009-3-10 10:33 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 -森美- 於 2009-3-10 10:51 PM 發表


咁姐係我依家應該先噴光油&等佢乾透  然後再用清水洗件

你而家係上晒油甩油麻
無得救LA,洗晒D油佢
再做我以上既方法,再重新上灰上色吧

如果洗黎洗去都係令面既
買D強力去油既野試下得唔得
都唔得既就用沙紙磨
都唔得既,無辦法了

總之手辨表面
未上任何野之前
最好係啞色唔反光





http://www.facebook.com/SMSHOBBYSTORE
頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-10 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GUNDAM0079 於 2009-3-10 11:03 PM 發表


你而家係上晒油甩油麻
無得救LA,洗晒D油佢
再做我以上既方法,再重新上灰上色吧

如果洗黎洗去都係令面既
買D強力去油既野試下得唔得
都唔得既就用沙紙磨
都唔得既,無辦法了

總之手辨表面
...

oh no...   
睇泥今次真係經一事長一智...
無論如何都thank you晒先 =]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver