回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 3部trike排排企,你會改色嗎?
ithacity
壹等兵
Rank: 1



UID 34129
精華 0
積分 2
帖子 188
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-6
狀態 離線
發表於 2009-3-7 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 
3部trike排排企,你會改色嗎?

我諗住砌哂3部trike,but 唔知改唔改色好




3部都藍色定改做紅藍黑 好?? 比d意見la 大家

頂部
ccm880
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係新手們的小師弟



UID 20902
精華 0
積分 18
帖子 1624
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 SIDE 7
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ccm880 為MSN好友 通過MSN和 ccm880 交談
我支持原色

頂部
alexischu
軍曹
Rank: 2


UID 6034
精華 0
積分 0
帖子 392
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-3
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 
is stirke, not trike

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
try to match the 3 color schemes of Impulse!





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
T.M.R
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11944
精華 0
積分 7
帖子 1574
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-30
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ccm880 於 2009-3-7 12:46 PM 發表
我支持原色

x2

頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Gundam@EFSF 於 2009-3-7 12:50 PM 發表
try to match the 3 color schemes of Impulse!

Impulse那個都唔錯

又或者可以參考Strike E個設定



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談
但係你買2盒就得2隻STRIKE,第3隻你諗住點??IWSP好似係跟貓面機??

當年舊TV版1/100 STRIKE朋友問點整好

我就話一隻係PS ON,一隻係PS OFF,一隻係嫣紅色就將所有色彩完全重現~

都係原設色係最夾,無謂亂改啦

[ 本帖最後由 hypermax 於 2009-3-7 01:15 PM 編輯 ]





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-3-7 12:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-3-7 01:13 PM 發表
但係你買2盒就得2隻STRIKE,第3隻你諗住點??IWSP好似係跟貓面機??

當年舊TV版1/100 STRIKE朋友問點整好

我就話一隻係PS ON,一隻係PS OFF,一隻係嫣紅色就將所有色彩完全重現~

都係原設色係最夾,無謂亂改啦

有兩盒有IWSP裝

一盒係跟Stike,一盒係跟Strike E(貓面機)

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-7 01:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談
補圖
看看原色的魅力









宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-7 01:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 *呀浩_∼ 於 2009-3-7 01:23 PM 發表


有兩盒有IWSP裝

一盒係跟Stike,一盒係跟Strike E(貓面機)

係呀,睇漏左一隻

多謝提點





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-3-7 01:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-3-7 01:50 PM 發表


係呀,睇漏左一隻

多謝提點

提點就唔敢講

只係笨大太多換色又出左一隻既products,唔係咁容易記得哂

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-3-7 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
我自己覺得三盒都係樓主模型, 樓主自己決定最好, 因為砌好係樓主自己日對夜對心頭好~反而係樓主點運用模型油色調去處理果三盒愛機~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2009-3-7 02:04 PM  資料  短消息  加為好友 
有部strike e ,
佢個樣都同strike 唔係幾同,
都係用返原色啦,
不過我覺得efsf 兄個建議都唔錯 if 你真係有三隻strike

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-7 02:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-3-7 02:34 PM 發表
有部strike e ,
佢個樣都同strike 唔係幾同,
都係用返原色啦,
不過我覺得efsf 兄個建議都唔錯 if 你真係有三隻strike

係呢個建議入面

2架機比較近似既係武裝,d裝甲位完全唔同,出黎個效果一定理想???單係個膊頭應該點上色先似impluse??

例如將strike上劍impluse色咁,上完色睇落去個感覺係嫣紅只有上紅色,而上漏左d粉紅色咁..........

唔係樣樣野crossover就一定好睇既,紙上談兵談何容易

不過如果佢用ps key下d色點擺位比大家睇下,也許可能真係會好睇都唔定囉





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-7 02:58 PM  資料  短消息  加為好友 
支持原設定色





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:26 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver