回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 問一問相機個白平衡
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-2-20 12:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
問一問相機個白平衡

部相機個白平衡較極都好似影唔到原色,紫同藍好似影左出黎差唔多色

各位可以教教小弟嗎?

以下兩張都試過較過白平衡,各位覺得邊張好d呢?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-2-20 01:54 AM  資料  短消息  加為好友 
你點樣「調較」白平衡, 你部LX-2可吾可以用照片黎SET??即係放張白紙響物件前面,影一影黎SET白平衡?





LHPP . VCR .兔
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-2-20 03:26 AM  資料  短消息  加為好友 
呢個唔關白平衡事....差不多部部DC影呢類藍紫都出唔到原色...要自己事後用軟件tune





頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-2-20 08:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-2-20 01:54 AM 發表
你點樣「調較」白平衡, 你部LX-2可吾可以用照片黎SET??即係放張白紙響物件前面,影一影黎SET白平衡?

你又知我果部係LX-2既?





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-2-20 08:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-2-20 03:26 AM 發表
呢個唔關白平衡事....差不多部部DC影呢類藍紫都出唔到原色...要自己事後用軟件tune

原來係咁,影完先再執





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-2-20 10:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kobericky 於 2009-2-20 08:49 AM 發表


你又知我果部係LX-2既?

睇 exif咪知囉

第一張你SET..... 程度曝光
ISO 200
1/15"
F2.8

[ 本帖最後由 goldfish0606 於 2009-2-20 10:35 AM 編輯 ]





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
hangsangbank
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 628
精華 7
積分 30
帖子 1477
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-4
狀態 離線
發表於 2009-2-20 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 
我都試過某DC仔影藍色好唔準, 不過都唔知點攪, 最後買過部



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




乞兒追求什麼叫生活同時, 香港人要為生存而搏鬥。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 01:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver