回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] GP04 改件 動功
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2008-4-29 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dajar 於 2008-4-29 08:40 PM 發表


係啦眼睇,唔一定係


你好彩買得遲, 笑啦  你隻好我好多

好小小= =都要汁嫁...........

唔係笑你

我隻補畢地都補死人嫁

= =你睇條腰..............

[ 本帖最後由 s99099 於 2008-4-29 08:52 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2008-4-29 08:56 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 crabcrab 於 2008-4-29 08:41 PM 發表

你話4百幾買到
香港賣到依個價o既舖真係少之又少
我o個時預訂買都要$600
平到$4xx仲要係07年先買的....
我保證唔會係好件o既廠出囉
因為好野真係頭o個批, 如果再翻模都翻到你依隻極品, 依間野真係抵打

抵打? 講開 我都想  算啦 一次夠啦,  07年同呢間野買左四隻

08 年,代朋友買有兩隻同款,係同另一間再買, 對一對d件, 唉點解當年咁衝動, 只覺自己呢次底死啦,與人無關

所以而家學精左,等人買左睇睇先入





近排都好得閒
頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2008-4-29 09:00 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 s99099 於 2008-4-29 08:45 PM 發表


好小小= =都要汁嫁...........

唔係笑你

我隻補畢地都補死人嫁

= =你睇條腰..............

條腰呢個位我執好啦,, 胸d夾口都補晒啦,

打磨中





近排都好得閒
頂部
crabcrab
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14769
精華 1
積分 2
帖子 522
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-7
狀態 離線
發表於 2008-4-29 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 
其實係唔係大陸件
你睇下d切口, 同埋打磨o個時睇下佢會磨成點樣,
仲有o個d首辦膠味係咪同Hi Cast差好遠就知

頂部
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2008-4-29 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dajar 於 2008-4-29 09:00 PM 發表


條腰呢個位我執好啦,, 胸d夾口都補晒啦,

打磨中

加油





不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2008-4-29 09:09 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 crabcrab 於 2008-4-29 09:04 PM 發表
其實係唔係大陸件
你睇下d切口, 同埋打磨o個時睇下佢會磨成點樣,
仲有o個d首辦膠味係咪同Hi Cast差好遠就知

點樣分 打磨會出現乜問題

磨佢會有粉囉,仲有好易批

d膠味好大, 我未見過Hi Cast膠





近排都好得閒
頂部
crabcrab
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14769
精華 1
積分 2
帖子 522
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-7
狀態 離線
發表於 2008-4-29 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dajar 於 2008-4-29 09:09 PM 發表


點樣分 打磨會出現乜問題

磨佢會有粉囉,仲有好易批

d膠味好大, 我未見過Hi Cast膠

越磨越出粉就係大陸cast同hi cast最大分別
膠味好勁都係, 如果聞唔慣真係聞到會想嘔的

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver