回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/400 Queen Mansa
ericboy
壹等兵
Rank: 1


UID 7416
精華 0
積分 20
帖子 125
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-17
狀態 離線
發表於 2006-6-29 05:30 PM  資料  短消息  加為好友 
1/400 Queen Mansa

買了這盒"京密煞"好耐, 今日終於"的"起心肝砌...
原本打算當普通模型咁上色(它是Painted Model), 不過一看見它的分件就感到十分頭痛, 如果要上色真是十分麻煩. 最後只是照著說明書素組...
完成後有點失望 , 大約只跟HCM Pro一般高, 不過外型都算合格啦

[ Last edited by ericboy on 2006-6-29 at 05:40 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ericboy
壹等兵
Rank: 1


UID 7416
精華 0
積分 20
帖子 125
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-17
狀態 離線
發表於 2006-6-29 05:32 PM  資料  短消息  加為好友 
買了這盒"京密煞"好耐, 今日終於"的"起心肝砌...
原本打算當普通模型咁上色(它是Painted Model), 不過一看見它的分件就感到十分頭痛, 如果要上色真是十分麻煩. 最後只是照著說明書素組...
完成後有點失望 , 大約只跟HCM Pro一般高, 不過外型都算合格啦



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2006-6-29 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 
素組.. OK bor

頂部
iceasdf
壹等兵
Rank: 1



UID 10393
精華 0
積分 0
帖子 140
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-1
狀態 離線
發表於 2006-6-29 05:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by ericboy at 2006-6-29 05:32 PM:
買了這盒"京密煞"好耐, 今日終於"的"起心肝砌...
原本打算當普通模型咁上色(它是Painted Model), 不過一看見它的分件就感到十分頭痛, 如果要上色真是十分麻煩. 最後只是照著說明書素組...
...

可否把它和hcm pro放在一起??
thx

頂部
ericboy
壹等兵
Rank: 1


UID 7416
精華 0
積分 20
帖子 125
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-17
狀態 離線
發表於 2006-6-29 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by iceasdf at 2006-6-29 05:45 PM:

可否把它和hcm pro放在一起??
thx

可以...
你話它是不是很細隻呢?

[ Last edited by ericboy on 2006-6-29 at 06:09 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
piolam
少尉
Rank: 3Rank: 3
SD PIO


UID 2759
精華 0
積分 4
帖子 540
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-31
來自 Macau
狀態 離線
發表於 2006-6-29 06:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 piolam 為MSN好友 通過MSN和 piolam 交談
我都有砌呢隻野,可以試下用陰影筆加d陰影,再噴多層消光,效果會好好多





SD Stargazer next coming

目標:要造一隻好似MG甘detail既SD
我的網路日誌:
http://www.wretch.cc/blog/thepio
頂部
ericboy
壹等兵
Rank: 1


UID 7416
精華 0
積分 20
帖子 125
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-17
狀態 離線
發表於 2006-6-29 06:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by piolam at 2006-6-29 06:00 PM:
我都有砌呢隻野,可以試下用陰影筆加d陰影,再噴多層消光,效果會好好多

可否Post出來睇睇呢???

頂部
piolam
少尉
Rank: 3Rank: 3
SD PIO


UID 2759
精華 0
積分 4
帖子 540
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-31
來自 Macau
狀態 離線
發表於 2006-6-29 06:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 piolam 為MSN好友 通過MSN和 piolam 交談


QUOTE:
Originally posted by ericboy at 2006-6-29 06:04 PM:


可否Post出來睇睇呢???

好啊~不過要今晚先..而+係公司...
講開又講,真係覺得Queen mansa好型,點解吾出模型





SD Stargazer next coming

目標:要造一隻好似MG甘detail既SD
我的網路日誌:
http://www.wretch.cc/blog/thepio
頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2006-6-29 06:15 PM  資料  短消息  加為好友 
呢隻其實唔係1:400,1:400京麥煞的設定係矮重高達少少,但而家呢隻就高差不多成個頭,所以我會永久封印佢~~~






如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
vccl
上尉
Rank: 3Rank: 3
来自sazabi


UID 8656
精華 0
積分 16
帖子 1312
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-21
來自 无限
狀態 離線
發表於 2006-6-29 06:16 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
只颜色。。。好似浅咗好多。唔多好睇





过去·现在·未来
http://shop35149844.taobao.com/
补品啊!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver