回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 機動警察3號機
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-2 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 
機動警察3號機

小弟小數無做舊化的模型
因為各得機動警察做舊化唔好睇



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




.................^v^
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-7-2 03:46 AM  資料  短消息  加為好友 
well done, more photo please.

頂部
REFF
上校
Rank: 4


UID 9080
精華 0
積分 23
帖子 4707
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-11
狀態 離線
發表於 2006-7-2 04:49 AM  資料  短消息  加為好友 
我覺得機動警察做舊化好睇d wor

頂部
杜比
壹等兵
Rank: 1


UID 2176
精華 0
積分 3
帖子 152
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
來自 心震
狀態 離線
發表於 2006-7-2 06:30 AM  資料  短消息  加為好友 
幾好咁啵





我切得模型小~~你,唔好虾我~~#
頂部
chusiuhung
平民
Rank: 1


UID 9966
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-12
狀態 離線
發表於 2006-7-2 07:18 AM  資料  短消息  加為好友 
我覺消光不太好睇

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-7-2 08:03 AM  資料  短消息  加為好友 
白色機體做舊化多數不大好看!

頂部
Chopperchoy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7479
精華 0
積分 8
帖子 523
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-18
來自 印度
狀態 離線
發表於 2006-7-2 09:48 AM  資料  短消息  加為好友 
岩岩出廠係clear D ga wor
hahahhaha
very good !!!!
個日本國花菊花金色係唔係你自己噴?

頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 味吉洋彪 at 2006-7-2 02:20 AM:
小弟小數無做舊化的模型
因為各得機動警察做舊化唔好睇

笫一眼睇有一種未完成的感覺

[ Last edited by 未來 on 2006-7-2 at 04:48 PM ]

頂部
akatwins
上尉
Rank: 3Rank: 3
醉模型


UID 1984
精華 0
積分 8
帖子 1517
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2006-7-2 12:51 PM  資料  短消息  加為好友 
靚仔干淨企理喎彪爺d影好正,頭部個3字做乜





~~善良嘅新手~~~唔識整~亂咁嚟~
頂部
oneids
上等兵
Rank: 2


UID 11635
精華 0
積分 1
帖子 240
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
狀態 離線
發表於 2006-7-2 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by chusiuhung at 2006-7-2 07:18 AM:
我覺消光不太好睇

同感!                                           .

頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Chopperchoy at 2006-7-2 09:48 AM:
岩岩出廠係clear D ga wor
hahahhaha
very good !!!!
個日本國花菊花金色係唔係你自己噴?

電渡呢架





.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 未來 at 2006-7-2 11:25 AM:

笫一眼睇有一種未完成的感覺

[ Last edited by 未來 on 2006-7-2 at 04:48 PM ]

多謝未來兄意見
可能我噴D陰影好淺令你有呢種感覺





.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by akatwins at 2006-7-2 12:51 PM:
靚仔干淨企理喎彪爺d影好正,頭部個3字做乜

Hi 花左吖





.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by chusiuhung at 2006-7-2 07:18 AM:
我覺消光不太好睇

多謝意見
各人睇法不同小弟各得消光會靚D





.................^v^
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-7-2 03:46 AM:
well done, more photo please.

多謝幾時又有新女出場





.................^v^
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-7-3 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 味吉洋彪 at 2006-7-2 11:50 PM:

多謝幾時又有新女出場

新女?其實我清一清倉,油埋未油D舊嘢!

頂部
kevinliu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10753
精華 0
積分 3
帖子 884
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-15
狀態 離線
發表於 2006-7-7 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇多d相睇下ar????

頂部
iceasdf
壹等兵
Rank: 1



UID 10393
精華 0
積分 0
帖子 140
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-1
狀態 離線
發表於 2006-7-8 09:37 AM  資料  短消息  加為好友 
有無加led燈???????????定係反光???

[ Last edited by iceasdf on 2006-7-8 at 09:43 AM ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 01:45 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver