回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: SD 師父仔
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 01:35 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
SD 師父仔

剛換新電腦, backup時找到好多舊作相, 有d可能未出過, 所以post比大家笑吓~

呢隻係超舊作, 剛開始學砌野時整嘅, 希望大家唔好介意!

[ Last edited by rexlee on 2006-6-25 at 01:45 AM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 01:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
整多兩張假組相呃吓post先~

p.s. 呢隻野最煩係對翼!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-6-25 01:45 AM  資料  短消息  加為好友 
無舊化

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 01:46 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-6-25 01:45 AM:
無舊化

都話係超舊作囉,
唔好話舊化,
連噴鎗都唔係好識用~

P.S. 果時未上呢個 forum, 所以重未自稱舊化狂人 ga!!!

[ Last edited by rexlee on 2006-6-25 at 01:47 AM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-6-25 04:00 AM  資料  短消息  加為好友 
good la

頂部
akatwins
上尉
Rank: 3Rank: 3
醉模型


UID 1984
精華 0
積分 8
帖子 1517
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2006-6-25 05:36 AM  資料  短消息  加為好友 
亞王你唔好成日攞d舊嘢嚟交行貨
呢輪d gun唔夠叫座力,俾d飛滋同菜搶晒風頭,快d砌兩件出嚟增添士氣





~~善良嘅新手~~~唔識整~亂咁嚟~
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 06:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-6-25 04:00 AM:
good la

多謝minamilai兄入來reply~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
waiwai
軍曹
Rank: 2


UID 1667
精華 0
積分 5
帖子 317
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-3
來自 somewhere
狀態 離線
發表於 2006-6-25 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
4年前如果真的是初學,而且已經如此成功
然後今天擁有如此高超的手藝.....

那就真的是..

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 06:33 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by akatwins at 2006-6-25 05:36 AM:
亞王你唔好成日攞d舊嘢嚟交行貨
呢輪d gun唔夠叫座力,俾d飛滋同菜搶晒風頭,快d砌兩件出嚟增添士氣

你個死人頭重講, 你自己無啦啦走左去生飛滋, 又炒菜又14咁, 完全唔出gun, 你買左咁多快手拍返d出黎呀!!!

我而家已經整緊, 不過係電擊嘅, 唔知起唔起到貨......





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 06:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by waiwai at 2006-6-25 06:33 PM:
4年前如果真的是初學,而且已經如此成功
然後今天擁有如此高超的手藝.....

那就真的是..

你又知小弟只係玩左4年嘅???

話時話, 呢隻野的確係02年八月完成ga, 而且係小弟頭幾隻模型, 唯一講錯的是小弟今天擁有的手藝絕對不算高超, 只係一般, 肯試肯做個個都得, 真正高手睇吓HKML好多版友作品就知囉......





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
akatwins
上尉
Rank: 3Rank: 3
醉模型


UID 1984
精華 0
積分 8
帖子 1517
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2006-6-25 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-6-25 06:33 PM:


你個死人頭重講, 你自己無啦啦走左去生飛滋, 又炒菜又14咁, 完全唔出gun, 你買左咁多快手拍返d出黎呀!!!

我而家已經整緊, 不過係電擊嘅, 唔知起唔起到貨......

冇計啦,d飛滋砌得好過癮我d朴直排到亂晒頭先又入咗架,大人又買咗架亞伯奇要我砌d gun 封吓塵先啦





~~善良嘅新手~~~唔識整~亂咁嚟~
頂部
waiwai
軍曹
Rank: 2


UID 1667
精華 0
積分 5
帖子 317
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-3
來自 somewhere
狀態 離線
發表於 2006-6-25 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-6-25 06:39 PM:


你又知小弟只係玩左4年嘅???

話時話, 呢隻野的確係02年八月完成ga, 而且係小弟頭幾隻模型, 唯一講錯的是小弟今天擁有的手藝絕對不算高超, 只係一般, 肯試肯做個個都得, 真正高手 ...

從照片拍攝時間找到的...

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-25 11:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by waiwai at 2006-6-25 08:10 PM:

從照片拍攝時間找到的...

咁都比你諗到!!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3
我唔識字


熱誠勳章  
UID 1992
精華 4
積分 19
帖子 621
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-17
來自 摸
狀態 離線
發表於 2006-6-26 01:05 AM  資料  短消息  加為好友 
出番sd啦wo
好耐都唔見你整sd  ,好掛住你ga  王王





你睇我唔到!
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2006-6-26 01:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-6-25 01:45 AM:
無舊化

我第一個反應都是咁樣諗!~~

舊化狂人 快d幫 SD 師父仔 舊化返.............





頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-6-26 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-6-25 06:31 PM:


多謝minamilai兄入來reply~

多謝rexlee兄,本人對你的作品有期望及欣賞,不失所望,所以入來reply!
呢排我都應D兄弟post舊嘢,我覺得冇所謂,網上不分時間地点!

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2006-6-26 02:12 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-6-25 06:33 PM:


你個死人頭重講, 你自己無啦啦走左去生飛滋, 又炒菜又14咁, 完全唔出gun, 你買左咁多快手拍返d出黎呀!!!

我而家已經整緊, 不過係電擊嘅, 唔知起唔起到貨......

亞王,d 高達o野向呢道始終都係主流。
你應該轉o下口味就真





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-26 02:17 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 伏羲.望 at 2006-6-26 01:05 AM:
出番sd啦wo
好耐都唔見你整sd  ,好掛住你ga  王王

真係唔好意思, 呢兩隻只係呃post舊作, 要睇新野重要等多一陣





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-26 02:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kog at 2006-6-26 01:21 AM:

我第一個反應都是咁樣諗!~~

舊化狂人 快d幫 SD 師父仔 舊化返.............

佢已經好鬼黑仔, 所以唔駛再舊化囉~

唔好掛住玩 360, 快d出新野啦衰佬! 話時話, 你玩緊咩 game? 我仍然都係玩堅 N3 咋!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-6-26 02:20 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-6-26 01:28 AM:

多謝rexlee兄,本人對你的作品有期望及欣賞,不失所望,所以入來reply!
呢排我都應D兄弟post舊嘢,我覺得冇所謂,網上不分時間地点!

咁就好啦, 可以多D好野睇囉~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:20 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver