謝蟹 Sir 賞面,117 我唔會係香港,無緣出席.....
蟻仔兄,可惜我要早走,未能同大家影大合照呢......
武器呢.......ha ha..... 俾明天兄踢爆左添.......係未整好呀.....ah...hahahaha...... 得個盾喳。
好鬼白就真....睇返d相就覺得 lu.... 想接近 TV 版都係我目的之一,話晒 30th 周年嘛...... 好彩有 Carmen 睇得出....ah...hahahahaha.....
夢兄 - 下一隻希望再珠d .....hahaha..... Thx
原帖由
darius666 於 2009-11-9 12:25 PM 發表

隻珍珠巾唔錯, 下次你可以試玩指甲油, 效果都幾好架~
原帖由
Uncle_Kent 於 2009-11-9 01:05 PM 發表

隻隻都好正,真係估唔到咁既EVENT,原來咁好玩既!
原帖由
williamgundam 於 2009-11-9 01:55 PM 發表

好好既色彩效果,搶眼吸引,正,吱吱好波 ~
PS. 30週年無國界洗版 果然壯觀,有幸欣賞過作品既實物,確係件件精品 !
客氣喇黎天皇..... 哈哈,好似好耐無人咁叫你囉。