回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 戰鬥暴龍獸.......
Hiout
二等兵
Rank: 1



UID 20627
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
狀態 離線
發表於 2010-8-23 01:48 AM  資料  短消息  加為好友 
戰鬥暴龍獸.......





[D-ARTS]ウォーグレイモン 11月 3300円
新シリーズD-Arts始动!!第1弾は、人気作品デジタルモンスターよりウォーグレイモン!
最新の可动フィギュア技术を诘め込んだボディで、デジモンが苏ります。広い可动域で、ドラモンキラーの必杀技ポーズも决まる!必杀技再现用のエフェクトパーツも付属。
<主人公デジモンの究极体として人気の高いウォーグレイモンが剧中イメージそのままに、可动フィギュアとなって登场!!>
?背中には、「勇気の纹章」の意匠が入ります。
?ウォーグレイモンの表情を、设定に忠実に再现!
?ドラモンキラーのツメ先には、メッキパーツを使用
<S.H.フィギュアーツのノウハウを活かした、幅広い可动域が魅力!!>
?ウォーグレイモンの必杀技?ガイアフォースのポーズも再现可能!
?幅広い可动域で、アクションポーズが决まる!
?必杀技再现用のエフェクトパーツも付属し、印象深い剧中ポーズの数々を再现出来ます。
【セット内容】本体、必杀技エフェクトパーツ
■発売:2010年11月 ■対象年齢:15歳以上
■サイズ:全高约140mm ■素材:ABS、PVC、POM

感覺上好似好過笨大果隻奧米加.......
唔通以後會出埋鋼鐵加魯魯黎玩<<我們的戰爭遊戲>>?

咁出埋太一同大和啦...........

淨係睇圖 買戰鬥暴龍獸既意欲大過奧米加獸.........

不過好似寒背得濟.......同埋開蓋亞能量炮果個pose 條腰唔識向後「咬」 動畫「咬」得好犀利@@

[ 本帖最後由 Hiout 於 2010-8-23 03:08 AM 編輯 ]

頂部
samleepika
壹等兵
Rank: 1


UID 22515
精華 0
積分 0
帖子 197
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-21
狀態 離線
發表於 2010-8-23 04:43 AM  資料  短消息  加為好友 
死圖了...





http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-47/9258sign.png
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-23 05:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 






「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
zskzhk
壹等兵
Rank: 1


UID 31908
精華 0
積分 0
帖子 142
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:42 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zskzhk 為MSN好友 通過MSN和 zskzhk 交談


QUOTE:
原帖由 gundam09 於 2010-8-23 06:33 AM 發表


死啦~隻野令我覺得膠質無比~

頂部
griffon05
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11071
精華 0
積分 11
帖子 808
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-26
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:49 AM  資料  短消息  加為好友 
呢隻係模型黎??





頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-8-23 08:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 griffon05 於 2010-8-23 09:07 AM 發表
呢隻係模型黎??

成品
新系列D-ARTS





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-23 10:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談
咩比例先,有人同我講過冇比例就唔係模型...........





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
大魔-DOM
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12899
精華 0
積分 2
帖子 802
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-30
狀態 離線
發表於 2010-8-23 10:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-23 11:31 AM 發表
咩比例先,有人同我講過冇比例就唔係模型...........

呢隻冇比例
而且佢唔係模型

頂部
griffon05
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11071
精華 0
積分 11
帖子 808
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-26
狀態 離線
發表於 2010-8-23 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
係模型個隻係奧米加獸呀??
定係呢隻都唔係模型??





頂部
after80ss
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 40994
精華 0
積分 0
帖子 2409
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-9
來自 貧窮線之下
狀態 離線
發表於 2010-8-23 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 
守龍門!

頂部
kinsquare
壹等兵
Rank: 1


UID 19039
精華 0
積分 6
帖子 193
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-25
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-8-24 09:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-23 11:31 AM 發表
咩比例先,有人同我講過冇比例就唔係模型...........

  笑左~~ 淨係機戰都有唔少冇比例啦~~

不過哩隻比以前d玩具質素好好多了~~

頂部
阿飯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15507
精華 0
積分 8
帖子 534
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
狀態 離線
發表於 2010-8-24 09:05 AM  資料  短消息  加為好友 
中晒毒。
要比錢了。

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-24 11:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 







「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
u.c1986
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15429
精華 0
積分 0
帖子 722
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-8
狀態 離線
發表於 2010-8-24 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
戰鬥 暴龍 就是帥 0 0~咁多代最型都係佢

頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-24 08:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinsquare 於 2010-8-24 10:20 AM 發表

  笑左~~ 淨係機戰都有唔少冇比例啦~~

不過哩隻比以前d玩具質素好好多了~~

BB模型都係無比例, 所以以後唔好再叫BB做模型喇, 亦都唔好再post BB嘅新品喇

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:50 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver