回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今天入手! HG rx -78-3 G3 (gundam super expo 限定)!
mcdon
平民
Rank: 1



UID 37136
精華 0
積分 1
帖子 11
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-3
狀態 離線
發表於 2010-8-11 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 
今天入手! HG rx -78-3 G3 (gundam super expo 限定)!

估唔到咁快會有貨(只係兩三日)。響心入面“爭扎”左一陣買唔買好, 可能年尾香港個EXPO都有, 重要平好多。。。。。
不過都係敵唔過心入面隻魔鬼。。。。買買買買買。。。
雖然價唔係平(都要兩魚), 不過都叫可以接受。。。
同場重有EXPO透明ZAKU同GOUF, 做緊5魚(覺得少貴, 等年尾先。。)



查看積分策略說明
附件
2010-8-11 11:46 PM
IMG_0171.jpg (63.46 KB)
 
2010-8-11 11:46 PM
IMG_0172.jpg (58.54 KB)
 
2010-8-11 11:46 PM
IMG_0174.jpg (63.77 KB)
 
2010-8-11 11:46 PM
IMG_0176.jpg (65.35 KB)
 
2010-8-11 11:46 PM
IMG_0177.jpg (51.61 KB)
 
2010-8-11 11:46 PM
IMG_0178.jpg (74.49 KB)
 
頂部
someup
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 39529
精華 8
積分 62
帖子 2437
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-10
狀態 離線
發表於 2010-8-11 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 
對 G3 配色好有興趣, 只是不知:

1. 香港有售可能是炒價
2. RG 也可能出 G3

頂部
sieg~~
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4684
精華 0
積分 26
帖子 848
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-15
狀態 離線
發表於 2010-8-11 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
冇咩想要.我隻30th 一早變左g3

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-12 02:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 someup 於 2010-8-12 01:12 AM 發表
對 G3 配色好有興趣, 只是不知:

1. 香港有售可能是炒價
2. RG 也可能出 G3

RG G3  一定出





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-8-12 05:55 AM  資料  短消息  加為好友 
個人會貴小小買透甲版 MG, 唔同 G3 改色起碼自己上色點叻都整唔倒呢個效果, 有返個價值係到...

[ 本帖最後由 twinsa 於 2010-8-12 07:17 AM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
karajan
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30045
精華 0
積分 8
帖子 1342
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-30
狀態 離線
發表於 2010-8-12 05:56 AM  資料  短消息  加為好友 
$200 真係貴左D
$200 買到RG又貴到MG....然後自己再噴G3

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-12 05:58 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2010-8-12 03:53 AM 發表

RG G3  一定出

係就好喇





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2010-8-12 08:07 AM  資料  短消息  加為好友 
透明虎500?
pass





我的studio
脹爆Studio
頂部
getfree
平民
Rank: 1



UID 15842
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-24
狀態 離線
發表於 2010-8-12 06:37 PM  資料  短消息  加為好友 
HG rx -78-3 30.th G3  師兄幾多米入手?

頂部
after80ss
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 40994
精華 0
積分 0
帖子 2409
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-9
來自 貧窮線之下
狀態 離線
發表於 2010-8-12 07:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam09 於 2010-8-12 07:16 AM 發表

係就好喇


頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-12 07:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mcdon 於 2010-8-12 01:04 AM 發表
估唔到咁快會有貨(只係兩三日)。響心入面“爭扎”左一陣買唔買好, 可能年尾香港個EXPO都有, 重要平好多。。。。。
不過都係敵唔過心入面隻魔鬼。。。。買買買買買。。。
雖然價唔係平(都要兩魚), 不過 ...

果然係驚喜   估唔到咁快有人拎到番香港! 但係我反而想知透明zaku喺邊樹搵到呀, mcdon兄? 唔該哂報料先

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2010-8-12 07:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
出了這麼多RX-78-2和G3

拜託出多些一號機吧





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-8-12 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-8-12 08:27 PM 發表


果然係驚喜   估唔到咁快有人拎到番香港! 但係我反而想知透明zaku喺邊樹搵到呀, mcdon兄? 唔該哂報料先

紅透渣古網上bid有

頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-12 07:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-8-12 09:05 PM 發表


紅透渣古網上bid有

啱啱都上bid做咗個quick search, 見到之後... O嘴. 都係忍吓手先...   唔該哂ch_lycab兄.

頂部
lycdino
壹等兵
Rank: 1



UID 36411
精華 0
積分 0
帖子 168
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-12 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄們~~今次EXPO限定我已經全部入曬啦~~ 貴就貴左D~~不過中意就無計啦~~哈哈哈!

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-8-12 11:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-8-12 09:16 PM 發表


啱啱都上bid做咗個quick search, 見到之後... O嘴. 都係忍吓手先...   唔該哂ch_lycab兄.

唔好客氣
依家買係好貴既價
年尾博佢出(通常都會),貴少少既價
等多一排到出年,街貨又有,就正常價

所以睇呢d野係睇你好唔好耐性

頂部
hyperock
壹等兵
Rank: 1


UID 35906
精華 0
積分 0
帖子 102
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-8-13 06:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-8-13 01:13 AM 發表


唔好客氣
依家買係好貴既價
年尾博佢出(通常都會),貴少少既價
等多一排到出年,街貨又有,就正常價

所以睇呢d野係睇你好唔好耐性

要入G3 的朋友們要留意了
日本方面1/144 G3已全部售罄
1200yen 賣 200HKD
值不值真是要靠自己衡量
遲D會不會缺貨再炒又是另一個問題
BANDAI會不會再生產又是另一個問題了~~~~
好在我對RX-78沒什麼感覺....

頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-13 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hyperock 於 2010-8-13 07:59 AM 發表


要入G3 的朋友們要留意了
日本方面1/144 G3已全部售罄
1200yen 賣 200HKD
值不值真是要靠自己衡量
遲D會不會缺貨再炒又是另一個問題
BANDAI會不會再生產又是另一個問題了~~~~
好在我對RX-78沒什麼感覺....

我今日終於都係忍唔住入手咗... 兩舊魚

好似hyperock兄話齋, 值唔值真係見人見智, 但係我好鐘情RX-78-2同G3, 所以... 魔鬼最後都係叫咗我去買

頂部
hyperock
壹等兵
Rank: 1


UID 35906
精華 0
積分 0
帖子 102
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-8-13 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-8-13 11:46 PM 發表


我今日終於都係忍唔住入手咗... 兩舊魚

好似hyperock兄話齋, 值唔值真係見人見智, 但係我好鐘情RX-78-2同G3, 所以... 魔鬼最後都係叫咗我去買

終於輪到我了......
透明老虎也售光了
3800yen要499hkd..........
13.13算..........
魔鬼在叫我

頂部
wonglonghk
二等兵
Rank: 1



UID 36864
精華 0
積分 0
帖子 55
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
狀態 離線
發表於 2010-8-14 09:12 PM  資料  短消息  加為好友 
mcdon 兄果到有無得訂ANA ver.00rasier?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver