回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新華社未投先知!
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-25 02:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
新華社未投先知!

南方人物周刊:#今日面孔#梁振英:新华社英文版报道,梁振英当选香港新一任特首。



這一段新聞,是2012年3月25日中午12點19分出現的!

此時此刻,香港票站仍在點票中!這就是我們的特首選舉

頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2012-3-25 07:10 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
嘩........難道佢地有預知能力!?





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-25 07:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #2 MarK.C 的帖子

他們都是新類型人

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-3-25 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 
基本上尋日個個黨派已經歸哂邊, 塵埃落定, 只係我地香港人天真地覺得有 "奇蹟" 出現罷...


本帖最近評分記錄
VampireA   2012-3-25 08:05 PM  讚好  +1   有唔少人好天真咁認為有唔流血既革命
XM-XX   2012-3-25 07:27 PM  讚好  +1   細節處理顯心思




通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-25 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 
事實 : 星島係 12:05pm 時, 以目測分票估算,當時梁振英已經有606票, 已經win 左. ok, 我當有幾票廢票可以唔計.
http://www.singtao.com/breakingnews/20120325a120606.asp

到12:07pm, 梁振英有670票, 明顯一定sure win吧. 只係未正式公報結果都未叫正式既姐.
你做報館既, 仲會/須要等埋正式公報先會做野咩??
http://www.singtao.com/breakingnews/20120325a120733.asp

到12:34pm, 最後正式係689票. 呢27min內, 結果有改變咩.

仲有, 由記者睇到現場消息到報社發報時間, 中間點都有一, 兩分鐘delay 掛. 咁係12:25pm 雖係叫未正式公報, 但已經係20分鐘前已經知道結果既. 咁又係叫"先知"??

做呢d 選舉新聞, 早就兩手準備, 邊個win 都有文出架啦.

姐係咁, 想用來話大6 有影響到今次選舉, well, 你話冇我都唔信. 不過用來舉證用既, 就應該用d 更好既證據.


本帖最近評分記錄
herrickwok   2012-3-26 01:19 AM  讚好  +1   具參考價值
無業遊民   2012-3-25 10:09 PM  讚好  +1   具參考價值
alexkcl   2012-3-25 08:47 PM  讚好  +1   創作意念一絕
XM-XX   2012-3-25 08:30 PM  讚好  +1   XD" 目中無人矣
twinsa   2012-3-25 08:11 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
littlemomo   2012-3-25 08:06 PM  讚好  +1   放低一蚊俾佢啦。
matleung   2012-3-25 08:03 PM  讚好  +1   細節處理顯心思




路過既厚多士
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-3-25 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-3-25 08:01 PM 發表
事實 : 星島係 12:05pm 時, 以目測分票估算,當時梁振英已經有606票, 已經win 左. ok, 我當有幾票廢票可以唔計.
http://www.singtao.com/breakingnews/20120325a120606.asp

到12:07pm, 梁振英有670票, 明顯 ...

查實我都係新類型人,我吾係現場,齋睇電視直播,睇到三組點票人員放係1號票箱既次數,同3號既次數比較...係12點15分左右,我係電話同某人講,1號一定會當選...比起某些既公開報導重要快幾分鐘添....
好彩我當時無係模聯公開講咋,否則被抹黑既有可能係我,話我係中聯辦 d 人呀,地下咩野黨呀咁...噓,諗起都一額汗


本帖最近評分記錄
CY.Heart   2012-3-26 05:56 AM  讚好  +1   幾可亂真
自來也   2012-3-25 10:32 PM  讚好  +1   幾可亂真
alexkcl   2012-3-25 08:48 PM  讚好  +1   幾可亂真
XM-XX   2012-3-25 08:29 PM  讚好  +1   墨sir神算XD
VampireA   2012-3-25 08:29 PM  讚好  +1   




LHPP . VCR .兔
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-25 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-25 08:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #7 XM-XX 的帖子

其實重點是今年大家看馬英九總統689萬票當選,我們的特狗689票當選,C兄們當然很易用眼觀察到這可恥的結果la
在下不至於白痴到會以為matleung兄是中聯辦的人吧,可是如果有c兄信中聯辦沒有加隻腳,各下的智力便有點那個了

[ 本帖最後由 alexkcl 於 2012-3-25 09:02 PM 編輯 ]

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-25 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-25 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 
李+x 打電話既叫遊說,  中聯辦既人打電話既就叫施壓..........  我又真係好想知, 一個生意佬, 如果同李+x, 4大地產商 say no 會有咩野下場 lor...





路過既厚多士
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-25 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-25 10:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #9 XM-XX 的帖子

現在六国を殲滅すべし 天下を統一 今天香港解放, 還那有自(?)國問題

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-25 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-3-25 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-25 08:55 PM 發表
其實重點是今年大家看馬英九總統689萬票當選,我們的特狗689票當選,C兄們當然很易用眼觀察到這可恥的結果la
在下不至於白痴到會以為matleung兄是中聯辦的人吧,可是如果有c兄信中聯辦沒有加隻腳,各下的智力 ...

某媒體報導的「速度」,並不能印證某團體有否於選舉中參一腳,這是兩回事,實不可混為一談.
「新華社未投先知」沒甚麼稀奇,梁一定會當選,連商台主持李慧玲都實牙實齒講左成兩個禮拜...若沒有記錯,連特首候選人何俊仁接受訪問時都有說過...
上面鬼兄已有說明,我都是同意的.
我都「認為」中方一定有參一腳,但我只能「認為」,我可是一丁點證據都沒有...只能從選委多月來的舉動,發言中推斷到一些...只是,不論如何,接受與否,我們還是要面對將來的時局,應付這個現實...


===================================================================
或者小弟也要借機會向大家說一下,大家有不同的立場,似乎也很關心這場選戰,所以不論之前之後,都很擁躍在模聯發言...但請關注一點...模聯的壇規其實有列明:

十四. 嚴禁以任何形式展示或宣傳其他網站或政治宣導之文章/圖片。

不論所持的立場如何,也請遵守這一項,登記作為會員之際就該明白的條文.

模聯是一個分享模型的地方,其實政治佔的編幅不應太多,也不應被利用作政治宣傳的平台,不管是那一種政治立場,這個方針是不變的.但選舉這個涉及政治,民生的題目,似乎大家都非常關心,也很想跟模友們分享...所以跟以往一些談及政治的發帖一樣,只要符合壇規,沒有罵戰,粗言,人生攻擊便可

但這幾天的帖子開始看到打倒甚麼,呼籲甚麼...其實這些已算是政治宣導了.

實在不希望要把會員的回覆刪除,甚至要鎖帖,禁言等行動,不竟,大家都是因為關心社會,有感而發所以才討論的.
但請切記,模聯也有模聯的規則,希望大家發言是仍關注一下... 包括引用人家文章時,先閱讀一次沒問題才轉載,免得傷了和氣.

希望大家明白.

管理員 上
===================================================================


本帖最近評分記錄
alexkcl   2012-3-25 10:21 PM  讚好  +1   具參考價值,目前大家只是客觀地討論,如 ...




LHPP . VCR .兔
頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-25 10:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #10 VampireA 的帖子

在中聯辦支持下的梁振英現在可以真正向中央說的三個不:

對消滅不滿梁振英政府及其外圍組織(例如愛國社團)的反對人士絕不手軟
對打擊不肯就範的公務員絕不留情
對建立重慶式極左政權及統治方法絕不退縮

當然c兄可以說李+x, 4大地產商也一樣有此能力

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-3-26 12:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexkcl 於 2012-3-25 10:13 PM 發表
在中聯辦支持下的梁振英現在可以真正向中央說的三個不:

對消滅不滿梁振英政府及其外圍組織(例如愛國社團)的反對人士絕不手軟
對打擊不肯就範的公務員絕不留情
對建立重慶式極左政權及統治方法絕不退縮
...

"對消滅不滿梁振英政府及其外圍組織(例如愛國社團)的反對人士絕不手軟
對打擊不肯就範的公務員絕不留情
對建立重慶式極左政權及統治方法絕不退縮"

頭兩樣我唔會排除可能性. 不過"可能"同"一定會"係有分別既.

"對打擊不肯就範的公務員絕不留情" === 不肯就範 ?? >> 公務員本身就係政治中立, 上頭要咩都要俾咩. 唔好講到好有良心, 好有骨氣.  
政府私下咁多機密, 又有幾時有d 有良心既公務員為過"公眾利益"爆過出o黎呀. 依家次次要查野都去係垃圾會左請右請先請得出打尚方寶劍.
市民都幾唔想實行既 "自駕遊", 唔單止照計劃進行, 就連淨係要政府同大6 當事開會既資料都一樣唔肯交出.
所謂先幾日既 "高級公開信", 係真係假都未知. 係假既都好有機會. 就好似先幾日, 又有人傳有細路仔俾人湯開take 走晒既內臟, 最後未證實係老作.  
不過, 我又唔會怪佢地點解唔偷偷爆出來. 因為佢地只係盡責.  有職業操守. 保持政治中立姐.

不過"重慶模式"係香港行. 咪係靠嚇啦. 大6 自己都已經失敗左. 想轉移到香港呢個思想咁多原化既地方.  真係咪吹得出吹啦.
今次"重慶模式"係大6 既失敗, 王立軍出走入美國大使館, 薄熙來既失勢, 極左勢力係大6 自己都大有打擊. 起麻有一段時候先反到身.
真係未講想o黎影響到香港以錢運作既地方啦.





路過既厚多士
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-26 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-26 12:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
回復 #16 VampireA 的帖子

VampireA兄多有得罪,在下只是說說笑而已,重慶模式是因在下以為狼跟薄熙來的強勢作風很近才有此聯想

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-3-26 12:47 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver