回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇人知道哩隻係乜嘢糢型呢∼
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 06:37 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇人知道哩隻係乜嘢糢型呢∼

係1982年某卡通嘅敵方角色。好似哩個比例隻有兩款糢型。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 06:38 PM  資料  短消息  加為好友 
繼續一啲少有啲嘅糢型



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-30 06:40 PM  資料  短消息  加為好友 
我無記錯藍色果部係機動戰艦
nEO_IMG_DSC_6529.jpg 果隻應該係蒼之流星...





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 06:40 PM  資料  短消息  加為好友 
收埋哩啲珍藏下先~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 06:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-30 07:10 PM 發表
我無記錯藍色果部係機動戰艦
nEO_IMG_DSC_6529.jpg 果隻應該係蒼之流星...

冇错。。。(其實個盒都有寫)
主要我係想問第一盒啫,其他我都知道咩嚟,隻係順便髮下呃下post咁

頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2009-9-30 06:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 felix1984 於 2009-9-30 18:41 發表

冇错。。。(其實個盒都有寫)
主要我係想問第一盒啫,其他我都知道咩嚟,隻係順便髮下呃下post咁

魔境傳說。





頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-30 07:13 PM  資料  短消息  加為好友 
我想要你隻勇者聖戰....好正





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 07:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2009-9-30 07:13 PM 發表

魔境傳說。

thanks for da info
即刻俾我揾到好多相關資料。
隻嘢好過癮。

頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 07:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-30 07:43 PM 發表
我想要你隻勇者聖戰....好正

大陸啲網站嘅價
我睇見都心寒



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-9-30 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 felix1984 於 2009-9-30 19:10 發表
收埋哩啲珍藏下先~~~

academy 出過gundam咩





人生有幾個十年
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-9-30 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 
同係三脚機械人魔境傳說嘅就無傳說巨神嘅好賣
呢盒早排可以卅幾必倒

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2009-9-30 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sealteam 於 2009-9-30 09:26 PM 發表


academy 出過gundam咩

擺到明老翻啦!

但我唔明, ms-06d個圖同我地睇開果款唔同既?
老翻商人無理由玩d咁靚既圖呀?

頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winglass 於 2009-9-30 09:35 PM 發表


擺到明老翻啦!

但我唔明, ms-06d個圖同我地睇開果款唔同既?
老翻商人無理由玩d咁靚既圖呀?

借問聲,哩啲老正同老翻點分啊

頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
http://pic1.netsh.com/eden/blog/ ... &iLogID=2186222
留意458开始
佢真係出过gundam咯

頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-9-30 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 
就算有, 都無一隻係你展示果 D喎, 奇怪

458 ACSA902 ZAKU II (COMMANDER)
459 ACSA903 ZAKU II
460 ACSA904 GOUF
461 ACSA905 DOM
462 ACSA906 GUNCANNON
463 ACSA907 ZGOG(Z'GOK)
464 ACSA908 ZGOG(Z/GOK)
465 ACSA926 WING高达7集体物

你果 D係:

MS D6D
ZZ FULL ARMOR
S GUNDAM





人生有幾個十年
頂部
anthony.cky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22999
精華 0
積分 15
帖子 2076
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
來自 MK
狀態 離線
發表於 2009-9-30 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
MS D6D..........





0079 MSV 砌到停唔倒手~~~
頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-9-30 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 
找不同



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




人生有幾個十年
頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sealteam 於 2009-9-30 11:03 PM 發表
就算有, 都無一隻係你展示果 D喎, 奇怪

458 ACSA902 ZAKU II (COMMANDER)
459 ACSA903 ZAKU II
460 ACSA904 GOUF
461 ACSA905 DOM
462 ACSA906 GUNCANNON
463 ACSA907 ZGOG(Z'GOK)
464 ACSA908 ...

又好似係唔见喔。。。

QUOTE:
原帖由 sealteam 於 2009-9-30 11:18 PM 發表
找不同

哈,部C1反转咗

頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-9-30 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 
你係咪俾人呃左呀





人生有幾個十年
頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-30 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sealteam 於 2009-9-30 11:24 PM 發表
你係咪俾人呃左呀

唔通我要同佢讲笑谈广东话?
我好细个嗰时买架喇,旧年我仲喺d@long嗰度见到啲韩国人砌翻哩几只嘢,我谂冇乜问题挂。
而且里面啲板件都好好质量啊,唔似大陆嗰啲老翻。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver