回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 0.2mm噴筆一問
pita
壹等兵
Rank: 1


UID 1279
精華 0
積分 2
帖子 158
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-3
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-11-18 12:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
0.2mm噴筆一問

今日北上見到支0.2mm噴筆,要$150,合理嗎?值得買嗎?
我用開大陸的噴筆,很不錯

塗料杯位置:上壺
噴塗調節:雙動外調
塗料杯容量:1.5CC

頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2007-11-18 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 
你自己都答o左自己了..............

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-11-18 12:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pita 於 2007-11-18 12:09 AM 發表
今日北上見到支0.2mm噴筆,要$150,合理嗎?值得買嗎?
我用開大陸的噴筆,很不錯

塗料杯位置:上壺
噴塗調節:雙動外調
塗料杯容量:1.5CC

我都想試完比意見你架....不過上次問你係邊度有咁平既噴筆買,你淨係答我係大陸.....但又唔肯講詳細地點,咁我又點能夠買支番來試..............然後比意見你呢???





頂部
pita
壹等兵
Rank: 1


UID 1279
精華 0
積分 2
帖子 158
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-3
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-11-18 12:35 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-11-18 12:27 AM 發表


我都想試完比意見你架....不過上次問你係邊度有咁平既噴筆買,你淨係答我係大陸.....但又唔肯講詳細地點,咁我又點能夠買支番來試..............然後比意見你呢???

sorry.....因為太多人問我邊度有,所以無答好D........
其實係東門果頭,條街名唔記得(一個單字的街名),只知好多5金鋪,我可以幫你買,因為我經常北上
上次果支真係好正,我用到依家,都好好
不過$150買0.2mm都算平嗎?國產的

[ 本帖最後由 pita 於 2007-11-18 12:44 AM 編輯 ]

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-11-18 12:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pita 於 2007-11-18 12:35 AM 發表

sorry.....因為太多人問我邊度有,所以無答好D........
其實係東門果頭,條街名唔記得,只知好多5金鋪,我可以幫你買,因為我經常北上
上次果支真係好正,我用到依家,都好好
不過$150買0.2mm都算平嗎?國產的

$150有支雙動,我覺得好抵玩....用到一年半載都抵番啦!
想想日本筆百五蚊買到既都係垃圾單動........頂多用黎噴下底灰......
不過用到0.2mm,即係想噴幼細野....我估同你上次支0.3分別唔係好大....
其實你上次早講邊度,就唔洗咁多人問你煩住你了......
(我已經買了Mr hobby 0.2mm了....用落好得心應手!不過要$6xx......但作為長遠投資,噴多d模型,咩都抵番!)





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver