原帖由
haba 於 2013-7-14 11:07 AM 發表

水貨客帶六盒MG,賺到幾多呢?
其實佢地掃多D貨,某程度係可以幫補下香港的模型店。
"幫補下香港的模型店" 呢點我認同 , 但發展落去到時又會點呢.....
好似龍記Tiger I initial , 咪好賣又唔再生產lor , 渣古頭、Doyusha限量太陽之牙box set 、再版Regult, monster, Hasegawa 1/48隻Dragon...,
香港貨有幾多 ? 以為無只係d人無認識姐 ! 有d人回親post大部份係鬥咀亦有人讚好為名撥火再坐住食花生 ...何必加入小學雞 ? 但唔回佢佢又唔安樂
奶粉有限奶令 , 環記巳前都有每人限買一盒 , 但一般模型舖 , 有人一次過掃貨無任歡迎 , 再唔係見好賣就會一直加價至到無人買 , 呢d
大家都係見過 , 覺得無只係d人無知姐 !
都唔止一次一有人報價 , d貨就無晒 , 老細話朝早(1/72 千歲鷹)已經有人成箱買晒...所以再來埋水貨客 , 人地識掃正價貨 , 唔識掃特價貨咩 !
亦有人得戚同我講 : "我見佢一開箱呢款有4,5盒我同佢掃晒

"
我就話唔怪得買唔倒 , 同埋俾左環記感覺呢款係好好賣 , 標價又貴d
[
本帖最後由 oj 於 2013-7-14 12:25 PM 編輯 ]