回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新興運模型即食麵
呀建
曹長
Rank: 2



UID 40893
精華 0
積分 3
帖子 452
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-7
狀態 離線
發表於 2013-7-13 06:43 PM  資料  短消息  加為好友 
新興運模型即食麵

http://hk.news.yahoo.com/%E6%B0% ... A%B5-224714046.html

【經濟日報專訊】北區水貨客根本沒有停止過?北區水貨客關注組過去1星期,發現水貨問題在上水、大埔一帶仍然存在,大量水貨客和貨物充塞休憩地方和路中央,質疑政府的「風沙行動」無成效。

就他們近期觀察所發現,水貨客的新興水貨以4號奶粉、玩具模型、出前一丁和合味道杯麵為主。

質疑政府打擊無效

北區水貨客關注組不滿政府的行動起不了阻嚇作用,計劃再發起「光復行動」狙擊水貨客,今午會到水貨客平日佔據用來分發水貨的上水孝思亭「休息」,希望重新引起政府關注問題。北區水貨客關注組發言人梁金成預告:「若受到對方挑釁,不排除會有衝突可能。」

連同警方及食環署等6大部門,去年9月推出「風沙行動」,打擊上水水貨客問題,當局一直指取得成效。不過,北區水貨客關注組昨向傳媒展示上月底在上水港鐵站對出拍得的影片,清楚可見大批水貨客在行人路邊分發貨物的情況。

梁金成指水貨問題仍然存在,質疑政府沒有解決問題︰「執法部門在左邊做風沙行動,但水貨客就在右邊繼續行動!」

其中,關注組前日更發現,水貨目標已由1至3號奶粉改為不受限奶令限制的4號奶粉(3歲以上小童服用配方),大批水貨客公然在路邊分貨。

關注組又發現,新興水貨還有即食麵,如出前一丁和合味道。此外,亦曾於假日在粉嶺、太和及大埔墟港鐵站走私玩具模型,「一個人帶6盒一模一樣的玩具模型,一般人怎會這樣買玩具,成批人帶同一款玩具坐鐵路!」

團體今往上水阻分貨

梁金成表示,北區水貨客關注組今天將舉行「光復上水孝思亭」活動,在其中一個水貨客分貨熱點孝思亭內「休息」,他強調活動僅為佔用設施,並非暴力行為,目的令水貨客沒有分貨的地方,恢復本來休憩用途。

他坦言,預料屆時可能會受到水貨客的挑釁,雙方難免有衝突,惟行動是希望政府正視問題,提出相應有效的政策解決事件。另外,關注組又計劃本月底舉行導賞團,讓其他地區的市民認識上水的水貨滋擾情況。

就上水水貨客重現的問題,港鐵發言人回應指,上水站設有人流分隔措施,如在該站往羅湖方向的月台前端,以圍欄分隔出入閘人流,又設不准等候區,亦有附例特檢隊協助執法。若有需要會增加人手,並與警方繼續合作。

唔怪得D 模型杯麵係Y拍賣到咁貴一個

睇來遲D 大陸出個D 模形都會加價不斷

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-7-13 07:38 PM  資料  短消息  加為好友 
「一個人帶6盒一模一樣的玩具模型,一般人怎會這樣買玩具,成批人帶同一款玩具坐鐵路!」

係囉 ! 俾呢類人買晒跟住就沾沾自喜開個post影晒d貨出黎曬下命  其他只要一兩盒嘅玩家就買唔倒無得玩 !
呢類人對於買唔倒嘅網友嘅苦水充耳不聞  , 因為(有$)手快有手慢無....

好彩我少玩新模

[ 本帖最後由 oj 於 2013-7-13 07:47 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
jammy_2002i   2013-7-13 08:24 PM  讚好  +1   不能同意更多!




" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
wolfe
軍曹
Rank: 2



UID 31527
精華 0
積分 0
帖子 313
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-3
狀態 離線
發表於 2013-7-13 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 
乜玩具模型係有限、稀有商品?會被有資源嘅人寡頭壟斷?唔明!

頂部
ichijo
上等兵
Rank: 2


UID 15215
精華 0
積分 3
帖子 218
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2013-7-13 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
其實在國內做過生意的人,或對國內經濟稅項各級收費有認知的人就會明白.在國內,每樣買賣的貨物,如果是正途經營的,大部份的銷售額都需交出,是銷售額,不是營利,因為你有無營利都有相關的稅項收費要付的.

所以任何東西,只要是正貨,又逃得過這些政府費用,必有水位給水貨客賺的.

國內所有苛捐雜稅已成全球數一數二的稅國,只是外國的稅國會有相附的福利回饋人民.

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:05 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 oj 於 2013-7-13 07:38 PM 發表
「一個人帶6盒一模一樣的玩具模型,一般人怎會這樣買玩具,成批人帶同一款玩具坐鐵路!」

係囉 ! 俾呢類人買晒跟住就沾沾自喜開個post影晒d貨出黎曬下命  其他只要一兩盒嘅玩家就買唔倒無得玩 ! ...

要政府立法每人每日限買同款模型一盒,就不怕只買一盒的朋友無得買了.

不過不關我事,我從來買模型都不怕買不到.





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 haba 於 2013-7-14 12:05 AM 發表




要政府立法每人每日限買同款模型一盒,就不怕只買一盒的朋友無得買了.

不過不關我事,我從來買模型都不怕買不到.

你緊係啦 , 自己倒/老翻10隻100隻都得啦 直程功德無量啦





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:35 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #6 oj 的帖子

都係無你份.





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 haba 於 2013-7-14 12:35 AM 發表
都係無你份.

我無玩好耐啦....自從木門果間野搬左之後

[ 本帖最後由 oj 於 2013-7-14 12:56 AM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
R-type
軍曹
Rank: 2


UID 46937
精華 0
積分 17
帖子 331
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-1
狀態 離線
發表於 2013-7-14 09:07 AM  資料  短消息  加為好友 
我真的希望唔好俾水客搶貴哂D模型.....

我真係見過有人帶4盒PG freedom, 仲有其他figure, 在地下分貨.
呢個現象係近排先見到,
其實有住大陸的朋友話上面的模型店大部份在香港入貨,
依家以經去到產生水客問題了.

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2013-7-14 10:18 AM  資料  短消息  加為好友 
模型咁大盒,點都唔夠iphone 奶粉化算

頂部
wolfe
軍曹
Rank: 2



UID 31527
精華 0
積分 0
帖子 313
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-3
狀態 離線
發表於 2013-7-14 10:27 AM  資料  短消息  加為好友 
唔好加入小學雞行例,人地吹要都自己分析下,你買緊嘅模型有边一款係獨一無二,好賣而生產商唔願意再出?日日唯恐天下不仇內。


本帖最近評分記錄
fockelo   2013-7-16 09:39 AM  讚好  +1   說得好
KCFong   2013-7-14 11:15 AM  讚好  +1   終於有師兄出聲了:em95:
頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-14 11:07 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #11 wolfe 的帖子

水貨客帶六盒MG,賺到幾多呢?
其實佢地掃多D貨,某程度係可以幫補下香港的模型店。





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
ichijo
上等兵
Rank: 2


UID 15215
精華 0
積分 3
帖子 218
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 
水貨本身如果無違法,對消費者是多一個選擇.

香港人本身都常常在外國買平貨回香港用或賣.只要不嚴重影響當地人就問題不大.

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 haba 於 2013-7-14 11:07 AM 發表
水貨客帶六盒MG,賺到幾多呢?
其實佢地掃多D貨,某程度係可以幫補下香港的模型店。

"幫補下香港的模型店" 呢點我認同 , 但發展落去到時又會點呢.....

好似龍記Tiger I initial , 咪好賣又唔再生產lor , 渣古頭、Doyusha限量太陽之牙box set 、再版Regult, monster, Hasegawa 1/48隻Dragon...,
香港貨有幾多 ? 以為無只係d人無認識姐 !  有d人回親post大部份係鬥咀亦有人讚好為名撥火再坐住食花生 ...何必加入小學雞 ? 但唔回佢佢又唔安樂

奶粉有限奶令 , 環記巳前都有每人限買一盒 , 但一般模型舖 , 有人一次過掃貨無任歡迎 , 再唔係見好賣就會一直加價至到無人買 , 呢d
大家都係見過 , 覺得無只係d人無知姐 !

都唔止一次一有人報價 , d貨就無晒 , 老細話朝早(1/72 千歲鷹)已經有人成箱買晒...所以再來埋水貨客 , 人地識掃正價貨 , 唔識掃特價貨咩 !

亦有人得戚同我講 : "我見佢一開箱呢款有4,5盒我同佢掃晒 "
我就話唔怪得買唔倒 , 同埋俾左環記感覺呢款係好好賣 , 標價又貴d

[ 本帖最後由 oj 於 2013-7-14 12:25 PM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
阿樂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2148
精華 8
積分 20
帖子 1475
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2013-7-14 12:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oj 於 2013-7-14 12:20 PM 發表


"幫補下香港的模型店" 呢點我認同 , 但發展落去到時又會點呢.....

好似龍記Tiger I initial , 咪好賣又唔再生產lor , 渣古頭、Doyusha限量太陽之牙box set 、再版Regult, monster, Hasegawa 1/48隻Drago ...

至少水貨客掃完貨唔會起度出D晒命post,打開盒蓋影幾張爛相就扮曬開盒報告、實則晒自己買左幾多盒咁幼稚


本帖最近評分記錄
jammy_2002i   2013-7-14 09:00 PM  讚好  +1   對!!! 可惜仍有人覺得此等幼稚行為冇問 ...
oj   2013-7-14 07:56 PM  讚好  +1   弦之音樂兄聽到.正是!
頂部
wolfe
軍曹
Rank: 2



UID 31527
精華 0
積分 0
帖子 313
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-3
狀態 離線
發表於 2013-7-14 02:15 PM  資料  短消息  加為好友 
你要強說愁,愛談憂,尊重。不過要說到水貨客炒貴香港玩具摸型,就欠缺事實支持,純個人主觀感受多D。
反而係水貨客嘅行為妨礙了上水居民及正常使用MTR的乘客這才是應該聚焦的地方。

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-7-14 02:19 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
言則無水貨客都有人掃货。
铺頭食死貨平賣係正常,好賣的標高價就唔合理?
巿場價格可升可减,店舖無錢赚點維持?





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
wolfe
軍曹
Rank: 2



UID 31527
精華 0
積分 0
帖子 313
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-3
狀態 離線
發表於 2013-7-14 02:48 PM  資料  短消息  加為好友 
正如我先前D post,叫大家易地而處,先會看到問題的本質。

香港輝煌嘅歷史係由擔當轉口港鍊成,若果開埠以來,港英商人不只是着眼利潤,而只照顧本土人需要,喜惡。那怕大家今天不會以香港人身份而自豪。

頂部
kck22
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 50344
精華 0
積分 2
帖子 1129
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2012-10-15
狀態 離線
發表於 2013-7-14 03:11 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2013-7-14 03:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kck22 於 2013-7-14 03:11 PM 發表
水貨客打人
http://www.youtube.com/watch?v=ypgQdYKngpE

打人係一件事, 乜野人都有可能打人既. 有發生過水貨客打人唔等於所有水貨客, 或者走水貨就會打人.

日日都有醉酒打交, 醉酒駕車. 咁係唔係所有醉酒既人都會打交, 都會駕車. 咁係唔係要禁止賣酒.

十足既混淆視聽.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 09:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver