回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今日靜岡高達
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-21 08:41 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
今日靜岡高達

2010/11/21 靜岡高達

[ 本帖最後由 上鍊鐵甲人 於 2010-11-22 11:04 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2010-11-21 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄好耐無見! ...

[ 本帖最後由 戰斧 於 2010-11-21 09:06 PM 編輯 ]





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
JCHT
上等兵
Rank: 2



UID 41598
精華 0
積分 4
帖子 266
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-2
狀態 離線
發表於 2010-11-21 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 
我都好恨去呀

頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-21 09:30 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #2 戰斧 的帖子


頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-21 09:40 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #3 牙廷 的帖子

來吧!!!

頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2010-11-21 11:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 上鍊鐵甲人 於 2010-11-21 10:58 PM 發表
來吧!!!

是只1/1核戰機??





我的征途是星之大海.
頂部
宏仔
少尉
Rank: 3Rank: 3
aka Bazooka


UID 16420
精華 0
積分 17
帖子 560
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
來自 月球上的人
狀態 離線
發表於 2010-11-21 11:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
請問會擺到幾時呀?...





http://bazookabarrel.blogspot.com
頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-22 04:41 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #6 freedom0087 的帖子

yes! 另外果架係1:35

頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-22 04:44 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 宏仔 於 2010-11-22 01:13 AM 發表
請問會擺到幾時呀?...

應該係去到 2011年1月10日!

http://www.gundam-shizuoka.jp/index.html

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-11-22 06:45 AM  資料  短消息  加為好友 
如果只是睇1:1,個立像係好似去到3月27日靜岡hobby博覽,但係買紀念品既shop就會係1月10日後關閉

"2011年1月11日以降は、「静岡ホビーフェア」終了の2011年3月27日まで、ガンダム立像をご覧頂くことは可能です"

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2010-11-22 07:26 AM  資料  短消息  加為好友 
人形燒好可愛, 我會唔捨得食.





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
bat-cat
曹長
Rank: 2


UID 3687
精華 0
積分 2
帖子 482
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2010-11-22 10:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 bat-cat 為MSN好友 通過MSN和 bat-cat 交談 ICQ 狀態
隻1:1核戰機正到呢,以終結戰爭形態出現好有Feel

頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-22 09:48 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-11-22 08:03 AM 發表
如果只是睇1:1,個立像係好似去到3月27日靜岡hobby博覽,但係買紀念品既shop就會係1月10日後關閉

"2011年1月11日以降は、「静岡ホビーフェア」終了の ...

原來係 3月27日

頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-22 09:51 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 bat-cat 於 2010-11-22 11:45 AM 發表
隻1:1核戰機正到呢,以終結戰爭形態出現好有Feel

現場睇好有氣氛!

[ 本帖最後由 上鍊鐵甲人 於 2010-11-22 11:14 PM 編輯 ]

頂部
上鍊鐵甲人
軍曹
Rank: 2


UID 11088
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2010-11-22 09:56 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2010-11-22 08:44 AM 發表
人形燒好可愛, 我會唔捨得食.

重未食! 返屋企先食.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:14 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver