回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 對祖國的感想
iamwhoha
平民
Rank: 1



UID 40433
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-28
狀態 離線
發表於 2010-6-22 05:18 PM  資料  短消息  加為好友 
對祖國的感想

要命的...看完TT之後不想再買B社

[ 本帖最後由 iamwhoha 於 2010-6-22 07:09 PM 編輯 ]

頂部
vvm
上等兵
Rank: 2


UID 31116
精華 0
積分 3
帖子 243
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-21
狀態 離線
發表於 2010-6-22 05:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 vvm 為MSN好友 通過MSN和 vvm 交談
要命的...砌完TT之後超想再買B社

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-6-22 05:36 PM  資料  短消息  加為好友 
總壇規
為確保本論壇及所有人的利益,請細閱及遵守以下壇規。

八.本論壇為消閑性質,除在買賣區買賣模型相關物品外,一切有關商業活動之文章,一律嚴止張貼,否則刪文。
九. 禁止一切拍賣物品之連結
十. 禁止一切集體翻版模型買賣(暫不包括首辦)





路過既厚多士
頂部
iamwhoha
平民
Rank: 1



UID 40433
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-28
狀態 離線
發表於 2010-6-22 05:53 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 VampireA 的帖子

已改了了了了了了了了了

頂部
太上老君
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 32546
精華 0
積分 18
帖子 1502
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-7
狀態 離線
發表於 2010-6-22 06:16 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 vvm 的帖子

太上老君讚這好!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-6-22 06:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 太上老君 於 2010-6-22 06:16 PM 發表
太上老君讚這好!

未見識過差, 又點知道好實際有幾好





路過既厚多士
頂部
king0102
壹等兵
Rank: 1


UID 877
精華 0
積分 2
帖子 171
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-11-13
來自 東九龍
狀態 離線
發表於 2010-6-22 08:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vvm 於 2010-6-22 06:46 PM 發表
要命的...砌完TT之後超想再買B社

有同感....
真係一分錢一分貨.....
買Bandai 組裝類 點都係原裝好好多。
就咁分開睇可能唔多覺,不過放埋一齊睇就知。
好多細節會冇左,有時係覆唔出,有時係刻意唔要細節。
除非隻野好簡單,如果唔係要花好多功夫去修正。
所以用黎做散件or 大改成其他 就ok....
直砌就有D難為自己。

我都幫緊個侄仔整隻大陸國貨......
補縮膠、水口位、加深細節、打磨
樣樣都係正版十倍以上工作量(尤其佢比我個隻.....)。
除非有心想折磨自己or練基本工
如果唔係都正版物有所值(正常價時)。

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-6-22 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 iamwhoha 於 2010-6-22 06:36 PM 發表
要命的...看完TT之後不想再買B社

如果係講MG版, 唔知佢個骨架活動能力如何? 整體睇相都仲過得去, 但從照片觀察, 膠質怪怪地的, 唔知組合後, 玩得兩玩隻骨架會唔會變成"冇腰骨"的

而價格就~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-6-22 08:52 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
3個月後TT件可能小兒麻痺,或患上佝僂病~~~good luck la





荒廢了模技....
頂部
fockelo
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 18720
精華 0
積分 23
帖子 755
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2010-6-23 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-6-22 10:04 PM 發表

如果係講MG版, 唔知佢個骨架活動能力如何? 整體睇相都仲過得去, 但從照片觀察, 膠質怪怪地的, 唔知組合後, 玩得兩玩隻骨架會唔會變成"冇腰骨"的

而價格就~~

大約一年前有一次在深圳行街時見到有一盒MG 命運gundam 的老翻, 一時好奇同價錢大約是正版的一半, 就抱著一試的心情買了一盒,
返到屋企一試之下不但膠質怪怪地 (好似用d回收膠咁), d夾口同水口真係令人慘不忍睹, 最後只係剪下幾個joint  位, 其他只有當垃圾.
先不論版權問題, 單從模型的品質也從此以後再不買大陸老翻模型.

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2010-6-26 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
我玩過十幾年前隻v2 同lmhg eva.
欠件, 易爛之餘, 啪唔埋之餘, d膠料受磨擦後會有異味!
但1/60 v2 無可能唔打磨呀!
之後我放棄大陸老翻模型了....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 09:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver