回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 同一隻作品無改造下改色改水貼,算係新成品嗎??
  本主題由 KC 於 2009-2-11 12:57 PM 移動 
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-11 10:59 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談
同一隻作品無改造下改色改水貼,算係新成品嗎??

不是講hkml定義,係各位的定義.......

[ 本帖最後由 hypermax 於 2009-2-11 11:21 AM 編輯 ]





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-11 11:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-2-11 10:59 AM 發表
同一隻作品無改造下改色改水貼,算係新成品嗎??

呢d係壇既規則問題, 唔係由會員定. 亦唔係技術問題.
討論完亦唔會有結果.

anyway.

改色改成點先. 成隻綠渣從新油過成紅渣既. 你唔講都冇咩人會知係油過吧
但只係改得少少咁, 一望就知既, 唔洗講都唔得喇.

不過, 呢d野唔係會員定既, 講多冇謂. 呢度係技術區, 吹水既請係吹水區吹.





路過既厚多士
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-11 11:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-11 11:13 AM 發表


呢d係壇既規則問題, 唔係由會員定. 亦唔係技術問題.
討論完亦唔會有結果.

anyway.

改色改成點先. 成隻綠渣從新油過成紅渣既. 你唔講都冇咩人會知係油過吧
但只係改得少少咁, 一望就知既, 唔洗講 ...

er.......你只係答左係問答區個答案

我擺得到係呢到問,都想知埋外面個世界係點睇轉色是不是新成品的問題..

我改返個title吧





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-11 11:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-2-11 11:16 AM 發表


er.......你只係答左係問答區個答案

我擺得到係呢到問,都想知埋外面個世界係點睇轉色是不是新成品的問題..

我改返個title吧

問題仍然係"見解"/"定位"問題, 同技術冇關吧. 呢類問題/討論, 係吹水區出會比較合適. thank you.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2009-2-11 11:22 AM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-11 11:23 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-11 11:21 AM 發表


問題仍然係"見解"/"定位"問題, 同技術冇關吧.

哦......大概明你個意思

等我叫轉地方先





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-2-11 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 
係我眼中, 素組都可以叫成品... 砌模型只係用黎娛己, 點解要理旁人點睇~?

當然, 你想放上 "HKML 成品區" 就要跟返人地板規, 話哂都係人地地方 ma...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-2-11 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 
因為bandai, 長谷川,fujimi 多年來知道有一班儲盒的maniacs,
所以隔一排就換個包裝 出多次
不過長谷川的 boxart / 改色的確 '正', yamato 的成品就......

今年興 痛車, 貼好多美少女上身
http://www.ota-suke.jp/event/review/22710

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2009-2-11 04:35 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
regzzero
壹等兵
Rank: 1


UID 14966
精華 0
積分 8
帖子 154
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-13
狀態 離線
發表於 2009-2-13 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 潘安 於 2009-2-11 05:42 PM 發表


有同感,砌模型又何必咁執着呢,尼度有好多人都係自娛啫

何必吓吓要迫人認同呀,家吓又唔係玩思想改造

good point

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver