回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 夏天的新迷彩
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2009-7-21 08:54 AM  資料  短消息  加為好友 
夏天的新迷彩

颱風來去匆匆, 留下一大堆的斷樹, 正好廢物利用!

短片: http://www.youtube.com/watch?v=T11TjFP7y4k


















頂部
佐助
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 23149
精華 0
積分 0
帖子 695
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-9
狀態 離線
發表於 2009-7-21 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 
沙發!!

好似好巨型喎





唔貪錢就唔係笨大喇!!
頂部
Chautatming
平民
Rank: 1



UID 27198
精華 0
積分 1
帖子 4
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-16
狀態 離線
發表於 2009-7-21 09:53 AM  資料  短消息  加為好友 
超勁的說-.-  做埋舊化就正la

d聲我諗起戰場上有敢多架d聲會點

[ 本帖最後由 Chautatming 於 2009-7-21 10:25 AM 編輯 ]

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2009-7-21 10:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Chautatming 於 2009-7-21 09:53 AM 發表
超勁的說-.-  做埋舊化就正la

d聲我諗起戰場上有敢多架d聲會點

舊化就會等佢自然舊化...最好就係落大雨後出去走轉, 又泥又草, 正!

咁多架一齊出現...試想想你係敵軍...你會點

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-7-21 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hatakashi1900 於 2009-7-21 11:04 AM 發表


舊化就會等佢自然舊化...最好就係落大雨後出去走轉, 又泥又草, 正!

咁多架一齊出現...試想想你係敵軍...你會點

果時就咁一架虎式已經可以嚇到d美軍走夾唔抖
幾隻出黎應該瀨晒尿





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
Chautatming
平民
Rank: 1



UID 27198
精華 0
積分 1
帖子 4
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-16
狀態 離線
發表於 2009-7-23 02:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-7-21 10:13 PM 發表


果時就咁一架虎式已經可以嚇到d美軍走夾唔抖
幾隻出黎應該瀨晒尿

相信....相信]


但係師兄-.-" e架係邊到...如果係香港比咩

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2009-7-23 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Chautatming 於 2009-7-23 02:15 PM 發表

相信....相信]


但係師兄-.-" e架係邊到...如果係香港比咩

架野當然係香港啦, 亦當然比啦, 咪又只係一件"玩具"

頂部
herman
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15681
精華 4
積分 62
帖子 617
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-17
來自 香港人在廣州
狀態 離線
發表於 2009-7-24 01:22 AM  資料  短消息  加為好友 
你架嘢真係幾大喎,影得好好

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2009-7-24 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 herman 於 2009-7-24 01:22 AM 發表
你架嘢真係幾大喎,影得好好

多謝多謝, 今次係試咗一個所謂既新拍攝方法, 打算今個星期日在南生圍時用

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-29 05:38 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver