回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 爛面人+妖精+牛頭(see p.1 & 3)----我又做雕兄
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:19 PM  資料  短消息  加為好友 
爛面人+妖精+牛頭(see p.1 & 3)----我又做雕兄

呢排見咁多雕兄出動,我都post下個舊作,都係兩三年前雕0既
雕完個頭就冇心機繼續...
最近拎過出嚟畀斯巴逹人同哈廸斯睇過,佢哋叫我完成埋佢....
我都唔敢講....
自己知自己成日都三分鐘熱度,可能再開工都會雕新嘢.....
不過睇下自己開個post,會唔會逼到自己勤力啲
如果有新作,可能post返係度(如果有0既話)

呢個爛面人,造型係嚟自一本日本0既科幻書
材料係油坭
工具係一枝人哋幫我車0既銅枝,同牙簽
件嘢係用厠紙包住擺埋一邊,所以個面有好多紙碎

[ 本帖最後由 狄格斯 於 2007-6-29 01:01 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
小橘子
軍曹
Rank: 2


UID 17053
精華 0
積分 0
帖子 386
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-5
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 
咩嚟架
獨角獸+爛牙佬

頂部
snake
上等兵
Rank: 2


UID 8160
精華 0
積分 3
帖子 260
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-8
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
=v=~~~d線可以放膽d~大力d~~~~~臉頰可以再突出d~
不錯~~~~有d似d rock band 友~=x=

頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小橘子 於 2007-6-24 04:21 PM 發表
咩嚟架
獨角獸+爛牙佬

本身個造型,頭頂嗰執係頭髮,唔記得咗係橙色定金色囉
個身就好似係日本啲黑色校服咁....
不過本書都唔記得收埋喺邊

頂部
小橘子
軍曹
Rank: 2


UID 17053
精華 0
積分 0
帖子 386
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-5
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 狄格斯 於 2007-6-24 04:25 PM 發表

本身個造型,頭頂嗰執係頭髮,唔記得咗係橙色定金色囉
個身就好似係日本啲黑色校服咁....
不過本書都唔記得收埋喺邊

頭髮
佢係唔係用gatsby

頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 snake 於 2007-6-24 04:24 PM 發表
=v=~~~d線可以放膽d~大力d~~~~~臉頰可以再突出d~
不錯~~~~有d似d rock band 友~=x=

多謝意見
唔知你係咪講爛咗嗰啲位,入面嗰啲線呢?
因為嗰啲係肌肉,我唔敢刻太深...
不過其實個面0既完成度都未夠,啲肌肉要修圓啲,希望可以的起心肝攪埋佢啦,不過呢排比較忙....
至於個面頰位,因為個reference係個日本仔,啲輪廓太突出0既話,我怕會變西人,做雕兄真係唔易

希望完成到佢,上埋色,大家會滿意啲啦

頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小橘子 於 2007-6-24 04:28 PM 發表

頭髮
佢係唔係用gatsby


頂部
felix
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10979
精華 7
積分 15
帖子 1862
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-23
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-6-24 06:59 PM  資料  短消息  加為好友 
  雕兄~~~加油
想睇完成品

頂部
阿樂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2148
精華 8
積分 20
帖子 1475
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2007-6-24 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 
咦?係咪某期SMH講恐怖化妝果個?

頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 08:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2007-6-24 07:45 PM 發表
咦?係咪某期SMH講恐怖化妝果個?

嘩,你唔講我都唔記得,你真係好記性喎
我都係得幾本咋,以前覺得太貴,又唔係度度有得買.....
而家重有冇呢類好書呢?

頂部
阿樂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2148
精華 8
積分 20
帖子 1475
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2007-6-24 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 狄格斯 於 2007-6-24 08:00 PM 發表

嘩,你唔講我都唔記得,你真係好記性喎
我都係得幾本咋,以前覺得太貴,又唔係度度有得買.....
而家重有冇呢類好書呢?

咁o岩有買呢期所以有印像,好神似呀!快D完成佢啦!
日本書好似冇乜呢類野lu,鬼佬書o岩唔o岩?
http://www.amazingmodeler.com/whatsnew.htm

頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2007-6-24 08:23 PM 發表


咁o岩有買呢期所以有印像,好神似呀!快D完成佢啦!
日本書好似冇乜呢類野lu,鬼佬書o岩唔o岩?
http://www.amazingmodeler.com/whatsnew.htm

thank you
不過香港邊度有得買呀?
好多年前睇過呢個網,好似好耐冇update喎.....

頂部
阿樂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2148
精華 8
積分 20
帖子 1475
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2007-6-24 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 狄格斯 於 2007-6-24 09:04 PM 發表

thank you
不過香港邊度有得買呀?
好多年前睇過呢個網,好似好耐冇update喎.....

我都唔知香港有冇得賣,可以起ebay bid....

頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2007-6-24 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 
哈哈!杰哥始終都出post了,
說實話,以油泥做雕塑材料做到這程度,已經可算不錯,
繼續未完成的下半身吧!





頂部
狄格斯
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16350
精華 1
積分 4
帖子 897
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-24 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2007-6-24 09:19 PM 發表
哈哈!杰哥始終都出post了,
說實話,以油泥做雕塑材料做到這程度,已經可算不錯,
繼續未完成的下半身吧!

小弟邊敢斯門弄模吖
上半身都未整,你叫我整下半身,翔哥0既意思....應該係話你會幫我整個上半身喎....
真係唔該

頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2007-6-24 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 狄格斯 於 2007-6-24 09:40 PM 發表

小弟邊敢斯門弄模吖
上半身都未整,你叫我整下半身,翔哥0既意思....應該係話你會幫我整個上半身喎....
真係唔該

"斯門弄模"此話太誇,
每人都有自己專長,而現今社會我只信一句真言[No pay, No Gain!]
lea個世界冇人係無敵既.
幫你做上半身?我會搓過隻來得快law.





頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2007-6-24 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
我N年前都玩過一次油泥,可能我手技差,好易整花已完成的部份,當時係整SD星矢浮雕~~



斯前 與 斯後 (好在唔係屍前妖后) 雕人油人都好勁!!!








如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
baphomet
上等兵
Rank: 2


UID 12878
精華 0
積分 2
帖子 244
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-29
狀態 離線
發表於 2007-6-25 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 
度墓迷城果隻野?

頂部
darius666
中校
Rank: 4
有狗萬事足


UID 5313
精華 8
積分 36
帖子 3169
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-6-25 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 
好恐怖啊 我仲以為真嘅添, 嚇得我呀
好正呀, 樓主加油

頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2007-6-25 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2007-6-24 11:56 PM 發表
我N年前都玩過一次油泥,可能我手技差,好易整花已完成的部份,當時係整SD星矢浮雕~~



斯前 與 斯後 (好在唔係屍前妖后) 雕人油人都好勁!!!




吓?!
斯前要比人 妖 後? 唔好喇掛.........





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver