回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 露娜專用 ZAKU WARRIOR (1:100) (10%)
kapa-b
二等兵
Rank: 1


UID 11093
精華 0
積分 4
帖子 72
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2007-2-6 04:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kapa-b 為MSN好友 通過MSN和 kapa-b 交談
露娜專用 ZAKU WARRIOR (1:100) (10%)

一直對Seed Destiny興趣不大,直至早幾星期無意中從TV得知呢隻ZAKU由一個女駕駛員駕駛。心想點解一個靚靚的駕駛員要駕駛一隻咁肥仔的ZAKU,總有點格格不入的感覺。ha ha.... 所以好想試改一隻比例較瘦削的ZAKU.....。
這次也是小弟第一次試改比例,請各位多俾意見.

[ 本帖最後由 kapa-b 於 2007-2-7 03:39 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
大魔-DOM
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12899
精華 0
積分 2
帖子 802
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-30
狀態 離線
發表於 2007-2-6 04:05 PM  資料  短消息  加為好友 
瘦左仲靚仲會改D咩??

頂部
Sck_2006
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12481
精華 0
積分 1
帖子 2162
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-18
來自 香港某一撻地方
狀態 離線
發表於 2007-2-6 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
個膊頭會唔會改一改啊,咁樣睇落去好似有少少怪怪地咁





要繼續參加電擊比賽
最心痛是 愛是太遲
兩心傾訴 不可等某個日子
頂部
kapa-b
二等兵
Rank: 1


UID 11093
精華 0
積分 4
帖子 72
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2007-2-6 11:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kapa-b 為MSN好友 通過MSN和 kapa-b 交談


QUOTE:
原帖由 大魔-DOM 於 2007-2-6 04:05 PM 發表
瘦左仲靚仲會改D咩??

仲會改部份關節,加大活動範圍,如腰部己改ball join, 手部改大活動範圍同埋想改腳掌....。而外觀唔會大改,不過想加detail。所以作天買左本nomo ken 的模型製技術指南學加detail(呢本書好貴不過好正,都幾值)

QUOTE:
原帖由 Sck_2006 於 2007-2-6 06:33 PM 發表
個膊頭會唔會改一改啊,咁樣睇落去好似有少少怪怪地咁

慘la慘la, 個膊頭出左事? 我改高左個膊頭,因為想改到好似d女仔衫墊高左個膊頭咁,令隻ZAKU多一點女性化。係咪改得過高?我連頭後面個衫領都改高左。

[ 本帖最後由 kapa-b 於 2007-2-7 03:42 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver