回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG EX-S 90%
l818c
軍曹
Rank: 2


UID 12542
精華 1
積分 9
帖子 372
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-20
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
MG EX-S 90%

影極都吾sharp, 算數



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
l818c
軍曹
Rank: 2


UID 12542
精華 1
積分 9
帖子 372
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-20
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
..........................................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
R34
上等兵
Rank: 2


UID 1313
精華 0
積分 5
帖子 233
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-8
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 
心口個兩粒太光...
試下暗少少會好d

頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
looks cool
espically in the dark





Back...... hopefully......
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 
can you give it to me for mid autumn festival?

頂部
kochan
二等兵
Rank: 1


UID 917
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-14
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩. 好正呀d燈, 等我都改下先......(即刻中晒毒)





電擊 ~ White Zeta (完成)
五星MIX百式 ~ 計畫中
頂部
l818c
軍曹
Rank: 2


UID 12542
精華 1
積分 9
帖子 372
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-20
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Freedomlacus at 2006-9-17 09:13 PM:
can you give it to me for mid autumn festival?

我點會 give it to you. 借都吾會.

頂部
phylip1334
壹等兵
Rank: 1



UID 11475
精華 0
積分 0
帖子 131
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-6
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
大口兄 好鍾意 加燈  

頂部
~Raymond~
壹等兵
Rank: 1


UID 12043
精華 0
積分 0
帖子 180
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-3
狀態 離線
發表於 2006-9-17 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 
好正的ex-s
影的時候會幾麻煩的
善用測光吧

頂部
嗚澤唯
少尉
Rank: 3Rank: 3
復出模型人及槍手


熱讚榜勳章  
UID 1509
精華 1
積分 45
帖子 535
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-5
來自 貧民窟
狀態 離線
發表於 2006-9-17 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主玩燈真係玩到出神入化





十幾年後再入坑!眼已矇~
頂部
Evin
上尉
Rank: 3Rank: 3
1:8天意高達↓


UID 479
精華 0
積分 7
帖子 1484
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 馬鞍山
狀態 離線
發表於 2006-9-17 11:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Evin 為MSN好友 通過MSN和 Evin 交談


QUOTE:
Originally posted by 嗚澤唯 at 2006-9-17 11:36 PM:
樓主玩燈真係玩到出神入化

係,簡直係變態

第一張超似CG

EX-S都改到咁燈.......
有無製作圖片?勁想要





http://www.evin-modelpage.net/
Gaplant Girl
回覆是給我的動力...所以...別讓我的帖子下沉下去吧...
頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2006-9-18 02:13 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
燈籠





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-9-18 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 
改返暗左真係非常完美最想知個頭點裝兩粒

頂部
笑笑口
上尉
Rank: 3Rank: 3
拍拍手


UID 7920
精華 0
積分 28
帖子 1614
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
狀態 離線
發表於 2006-9-18 02:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by edwinfan at 2006-9-18 02:13 AM:
燈籠

中秋帶出街玩…





中國冥通小閻羅王訓練計劃現正招生,想年紀細細,就可以一嘗做閻王既滋味的話,就絕對不能錯過呀!
頂部
雪風
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8800
精華 0
積分 0
帖子 1013
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-26
來自 米分山領
狀態 離線
發表於 2006-9-18 06:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 雪風 為MSN好友 通過MSN和 雪風 交談 ICQ 狀態
後面d電線好亂





TR-1-做左成幾個月...未做完 仲有RX78同EMS10.......
頂部
BOSCOCHOU
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11674
精華 0
積分 2
帖子 1147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2006-9-18 06:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 BOSCOCHOU 為MSN好友 通過MSN和 BOSCOCHOU 交談
好正...好多燈....係唔係要用好多電?

頂部
l818c
軍曹
Rank: 2


UID 12542
精華 1
積分 9
帖子 372
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-20
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-9-18 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 
要就變形, d電線臨時搏住先. 要就變形真係好q煩(都吾知得吾得)
用左4 粒 3a電池. 自己都覺得自己痴痴地

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver