回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 烈破 24/4 第14樓 上色前最後更新
jasonksm
壹等兵
Rank: 1



UID 12070
精華 0
積分 11
帖子 168
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-4
狀態 離線
發表於 2008-2-29 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 
烈破 24/4 第14樓 上色前最後更新

之前見過一隻烈光改造,真係好鬼鍾意。如果成功就做埋烈光同烈空。

初步個做型已做好。希望大家俾d意見,我自己就覺得對手好似長左d。如果改短少少,個拳頭又唔知會唔會太大呢?

[attach]185164[/attach]

[attach]185165[/attach]

[attach]185166[/attach]

[attach]185168[/attach]

[attach]185172[/attach]



[ 本帖最後由 jasonksm 於 2008-4-24 11:47 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部

上等兵
Rank: 2


UID 9358
精華 0
積分 3
帖子 236
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-23
來自 龍門居-屯門
狀態 離線
發表於 2008-2-29 05:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 樹 為MSN好友 通過MSN和 樹 交談
唔錯啊!!
個頭大d好d喔!!!

頂部
JK21
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24063
精華 0
積分 0
帖子 1078
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
狀態 離線
發表於 2008-2-29 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
亞姆.雷
壹等兵
Rank: 1


UID 1993
精華 0
積分 2
帖子 162
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2008-2-29 08:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2008-2-29 05:29 PM 發表
唔錯啊!!
個頭大d好d喔!!!

塊面同頭盔要向下加長
加油~~~~

頂部
griffon05
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11071
精華 0
積分 11
帖子 808
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-26
狀態 離線
發表於 2008-3-1 01:09 PM  資料  短消息  加為好友 
好似係條頸太長

頂部
紅零斗丸
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1942
精華 0
積分 22
帖子 719
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-15
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2008-3-3 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
手小一點(用呂布/夏侯惇的手吧)
頭再大一點
最後微調整體比例就很好了

頂部
jasonksm
壹等兵
Rank: 1



UID 12070
精華 0
積分 11
帖子 168
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-4
狀態 離線
發表於 2008-3-11 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 
腳部植入劉備的關節做芯,再將烈破的腳尖用膠板加長2mm及加高1mm。



將裙甲每邊加闊1mm同加長4mm。



曾經試過改長頭部及面部,但做得非常差,所以都係用返原件算喇。問左網友o既意見後,整體改造已經決定左。

胸部:原件加高1.5mm

腹部:用劉備的腹部"痴"上裙甲

大腿:曹操的大腿

手部:會以烈破的手部加長,但如果失敗左可能會改用劉備的手部改短。


頂部
紅零斗丸
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1942
精華 0
積分 22
帖子 719
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-15
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2008-3-11 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
我想頭部要整個改大
雖然很麻煩
但整體比例差這個就完美了

頂部
jasonksm
壹等兵
Rank: 1



UID 12070
精華 0
積分 11
帖子 168
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-4
狀態 離線
發表於 2008-3-11 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅零斗丸 於 2008-3-11 10:18 PM 發表
我想頭部要整個改大
雖然很麻煩
但整體比例差這個就完美了

我都知,之前試過將頭部加長,但愈改愈唔掂。面部唔對稱,個樣都唔同左。唔知大大知唔知有冇d網有改頭o既例子呢?

頂部
Ooo盛ooO
壹等兵
Rank: 1



UID 23630
精華 0
積分 0
帖子 196
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-23
狀態 離線
發表於 2008-3-25 11:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Ooo盛ooO 為MSN好友 通過MSN和 Ooo盛ooO 交談
你換個大d既bb戰士頭咪得

頂部
kkc031004
壹等兵
Rank: 1


UID 9481
精華 0
積分 1
帖子 162
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-3-27 10:48 AM  資料  短消息  加為好友 
試下介左塊面出黎先
再加長塊面
咁會唔會好d呢?





我愛bb戰士!!!!!!
http://hk.myblog.yahoo.com/kralckk/

my blog
頂部
jasonksm
壹等兵
Rank: 1



UID 12070
精華 0
積分 11
帖子 168
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-4
狀態 離線
發表於 2008-3-28 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
復活節假期後更新,用左一個復活節改左一隻手同打磨左裙甲,感覺上算滿意。用關節技的上臂感覺比較單薄。

詳細改造可以到我的blog看看 ------> http://hk.myblog.yahoo.com/jasonksm2003




頂部
badest2036
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27353
精華 0
積分 0
帖子 776
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-20
狀態 離線
發表於 2008-3-28 06:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 badest2036 為MSN好友 通過MSN和 badest2036 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
jasonksm
壹等兵
Rank: 1



UID 12070
精華 0
積分 11
帖子 168
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-4
狀態 離線
發表於 2008-4-24 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 
整體已經完成。主要都係改埋另一隻手同細部改造。  遲d攪埋烈破之鎧玩換甲先。




頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver