回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問圖中日本刀用左咩油?
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2009-9-21 04:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
請問圖中日本刀用左咩油?

在下請問圖中日本刀用左咩油?有冇大大知呢?



查看積分策略說明
附件
2009-9-21 04:52 PM
astmse7.jpg (128.37 KB)
 
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-9-21 05:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
好靚既一把"谷"一文字





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
【Kira-Yamato】
曹長
Rank: 2


UID 35248
精華 0
積分 0
帖子 450
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-14
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2009-9-21 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 
隻色真係唔錯~
不過圖中打曬燈咁,用左咩色就真係好難講





Pending Models

MG Strike gundam ~ 10%
SD 自護 ~ 30%
1/1700 IHM-BB01 Minerva ~0%
頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-9-21 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-9-21 06:10 PM 發表
好靚既一把"谷"一文字

谷胸文字...

頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-9-22 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 
把日本刀應該原本係電鍍,之後用貼紙(皺紋膠紙)cut 出波浪形,之後係刀邊鋒利處噴上消光油,造成磨利刀o既效果!

頂部
iengiektat
平民
Rank: 1



UID 20796
精華 0
積分 0
帖子 36
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-22 01:14 AM  資料  短消息  加為好友 
可能上左電鍍粉掛..或者gaia油掛= =''

頂部
felix1984
軍曹
Rank: 2


UID 11104
精華 0
積分 3
帖子 376
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-22 01:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 spencerkam 於 2009-9-22 01:12 AM 發表
把日本刀應該原本係電鍍,之後用貼紙(皺紋膠紙)cut 出波浪形,之後係刀邊鋒利處噴上消光油,造成磨利刀o既效果!

冇學過日文,不過睇得明少少。啲圖好似都係寫住劒嘅邊沿係要用masking。
估計係喇。

頂部
Dragon Ken
中尉
Rank: 3Rank: 3
黑鋼之龍牙



UID 15102
精華 4
積分 42
帖子 784
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-9-22 01:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Dragon Ken 為MSN好友 通過MSN和 Dragon Ken 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2009-9-22 05:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
在下都有這把刀~他在刀邊鋒利位是有打磨過的~打磨過後電鍍位應該沒有吧~

頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-9-22 06:32 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇睇清楚架?都話噴消光扮打磨過咁咯!

如果唔信你可以試下打磨,包保你後恢!

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2009-9-22 06:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
回復 #10 spencerkam 的帖子

睇得好清楚~模型身把刀頭偏圓的~但這一把就好鋒利~就係因為在下有這一把刀~你話噴消光扮打磨過在下唔係唔信~但在下手上的和圖中的鋒利位確實有出入

頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-9-22 07:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好似係削尖左刀刃之後做MASK...
好厲害既MASKING技巧...





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-9-22 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 
喂!相中把刀乜唔係 PG Red Flame 果兩把刀黎咩?

如果係o既話,我上 http://dalong.net/ 度睇過D相,原裝已經係咁咯喎,唔駛磨,更唔駛上消光油已經係圖中咁o既效果!

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2009-9-22 07:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
回復 #13 spencerkam 的帖子

這是1/100的...........刀柄和護手和刀套都唔同啦........

頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-9-22 07:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 spencerkam 於 2009-9-22 07:52 PM 發表
喂!相中把刀乜唔係 PG Red Flame 果兩把刀黎咩?

如果係o既話,我上 http://dalong.net/ 度睇過D相,原裝已經係咁咯喎,唔駛磨,更唔駛上消光油已經係圖中咁o既效果!

PG版個把刀冇咁簡陋嫁...
呢把應該係1/100





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 
OK!! Thx for your information and sorry for my mistake!!

So far 咁耐用過o既電鍍油(包括 GSI super sliver and SM02、GAIA o既 EX-07等),得ALCLAD II 隻 ALC107 Chrome 色做到劍身o既效果!底油用郡仕 super black 再薄噴 ALC107,個效果拍得住電鍍!

不過有個唔好處,唔可以大力摸,否則會甩油(當然做唔到 masking 啦!),如果想上 coating 就要噴 孖星o既光油,須然有少少減低鏡面效果同乾燥時間較長,不過好過唔點得!

希望幫到你啦!

[ 本帖最後由 spencerkam 於 2009-9-22 10:09 PM 編輯 ]

頂部
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 
張圖會唔會係3D圖黎?





開始到我發威了^^~
頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:09 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #16 spencerkam 的帖子

如果做左磨沙先,再masking做電到位又得唔得呢?
ps.即係要做兩次masking.

頂部
GundamRX-178
曹長
Rank: 2


UID 23973
精華 3
積分 62
帖子 455
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-7
來自 U.C.0086
狀態 離線
發表於 2009-9-23 04:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 GundamRX-178 為MSN好友 通過MSN和 GundamRX-178 交談 Yahoo!
回復 #16 spencerkam 的帖子

多謝提供~~~請問ALCLAD II 隻 ALC107 Chrome 呢隻油邊到有得買呢?仲有點解要用孖星o既光油呢?thx~~~

[ 本帖最後由 GundamRX-178 於 2009-9-23 05:20 PM 編輯 ]

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-9-23 05:09 PM  資料  短消息  加為好友 
這是W神人那台1/100...轉貼區有貼過
http://mesarionplus.hannnari.com/gallery/astm/astm.htm

他bolg也有製作過程...
http://wemesarion.blog1.fc2.com/blog-entry-726.html





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver