回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 光油問題
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-7 09:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
光油問題

我想問光油你地係咪買呢一隻?



我噴左我架車 好似都唔係咁反光咁....

係唔係關我架車本身隻色噴左消光黑色既關係?

同如果要噴 有咩技巧?要上幾多層先係最好

因為我噴1架車 差唔多用哂成支

[ 本帖最後由 一Sword_Dance一 於 2009-8-7 10:02 AM 編輯 ]

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-8-7 09:46 AM  資料  短消息  加為好友 
如果想令,底色當然要光澤啦
而家再噴光油都未必咁理想.
噴幾層後又要等個幾禮拜開始拋光





轉虧為"型"
頂部
ra200
平民
Rank: 1



UID 23771
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2009-8-7 07:08 PM  資料  短消息  加為好友 
有一支貴5蚊,有uv cut

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-8 08:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-7 10:16 AM 發表
如果想令,底色當然要光澤啦
而家再噴光油都未必咁理想.
噴幾層後又要等個幾禮拜開始拋光

點樣拋光0.0我打算噴光油就係咁樣算..

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2009-8-8 09:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-8 08:38 發表


點樣拋光0.0我打算噴光油就係咁樣算..

如果你噴左消光黑再上光油係無光黑上光油咁令嫁
最好就係噴光黑之後就磨滑個黑色油
之後上光油
拋光係要等光油乾左之後用砂紙磨平晒光油既橙皮紋
之後再用打磨膏去做拋光
光油大約要等2個星期以上先乾得晒
有D可能等幾個月添
等到佢乾晒之後就用砂紙開始打磨
我就習慣用1200開始
有D情況可能要用到1000或者800
由粗到幼
最幼我就用到2000
(最重要係磨到所有橙皮紋都消失晒)
磨到滑一滑先開始做拋光
如果唔係拋出黎無咁好睇嫁
拋光我就用雙星3寶(粗,幼,FINISH)
由粗到FINISH咁拋
大約係咁多
希望你砌到一部好車出黎啦
你部係咩車車呀
有冇相睇下呀???





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-8 07:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態
呢架


頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2009-8-8 11:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談

Z-TUNE
你個透明件搞咩黎呀
搞成咁既???





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
神鬥士-Sky
壹等兵
Rank: 1


UID 2182
精華 0
積分 2
帖子 118
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-8-9 12:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-8-8 11:55 PM 發表

Z-TUNE
你個透明件搞咩黎呀
搞成咁既???

我諗係噴左光油  因為我都試過 . . .
其實尼 d 透明件唔會變黃 ga 可 ?
我之前驚擺得耐  會變黃  先諗住噴光油保護

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-9 07:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 神鬥士-Sky 於 2009-8-9 12:31 AM 發表

我諗係噴左光油  因為我都試過 . . .
其實尼 d 透明件唔會變黃 ga 可 ?
我之前驚擺得耐  會變黃  先諗住噴光油保護

呢架車係我砌完直噴 所以連透明件一齊噴

經過呢次 下次砌車噴會分開

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-9 07:25 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-8-8 10:16 AM 發表

如果你噴左消光黑再上光油係無光黑上光油咁令嫁
最好就係噴光黑之後就磨滑個黑色油
之後上光油
拋光係要等光油乾左之後用砂紙磨平晒光油既橙皮紋
之後再用打磨膏去做拋光
光油大約要等2個星期以上先乾得 ...

但係你話用沙紙磨平哂【橙皮紋】 但係我唔見有既..

係唔係要等兩個星期先會出黎D紋 因為我見D光油 1日就乾左咁

同如果我架車要打磨 有水印紙係到 我怕會磨爛左張水印

唔磨直拋得唔得架? 支拋光可以係邊到買0.0

頂部
zombir
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2612
精華 0
積分 6
帖子 738
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-16
狀態 離線
發表於 2009-8-9 10:20 AM  資料  短消息  加為好友 
光油一天干燥是表面,里面还是要干燥很长时间的





个人blog:http://notonlyzz.spaces.live.com/
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-8-9 12:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-9 07:55 AM 發表


但係你話用沙紙磨平哂【橙皮紋】 但係我唔見有既..

係唔係要等兩個星期先會出黎D紋 因為我見D光油 1日就乾左咁

同如果我架車要打磨 有水印紙係到 我怕會磨爛左張水印

唔磨直拋得唔得架? 支拋光可以 ...

而家就咁睇好沙,仲要捽

光油要有一定厚度,至唔怕整爛水貼

透明件只要唔係cast,都唔使驚變黃





轉虧為"型"
頂部
mgunchiu
二等兵
Rank: 1



UID 30865
精華 0
積分 1
帖子 97
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2009-8-9 03:41 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2009-8-9 11:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-9 07:25 發表


但係你話用沙紙磨平哂【橙皮紋】 但係我唔見有既..

係唔係要等兩個星期先會出黎D紋 因為我見D光油 1日就乾左咁

同如果我架車要打磨 有水印紙係到 我怕會磨爛左張水印

唔磨直拋得唔得架? 支拋光可以 ...

1日就乾???
咁我估我可以一次過砌好多部車LU
你覺得佢乾只係表面
入面未乾晒
你依家就磨佢同埋做拋光係會有效果出到黎
但佢一路繼續乾既時候
橙皮紋就會出番黎
但係你之前磨薄左
到時再磨既話會愈磨愈薄
可能會穿
噴厚少少先啦
最好等佢一個月
多數都乾得晒





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
Devil
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17019
精華 3
積分 5
帖子 1883
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-27
來自 冇果樣整果樣的搖籃
狀態 離線
發表於 2009-8-10 12:18 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
但係你呢家乜都黐好晒
要拋光難度好高
由其是左右後鏡同尾翼位置
小心小心





KURE NISMO GT-R   ---------------------- 100%
1/24 98 WRC TOYOTA COROLLA -----100%
1/24 ALEX LANCER EVOLUTION VII 100%
F1 Lotus 107 Ford 體驗砌 -------- 2%
https://www.facebook.com/sammy.leung.31
頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-8-10 12:01 AM 發表

1日就乾???
咁我估我可以一次過砌好多部車LU
你覺得佢乾只係表面
入面未乾晒
你依家就磨佢同埋做拋光係會有效果出到黎
但佢一路繼續乾既時候
橙皮紋就會出番黎
但係你之前磨薄左
到時再 ...

好好好....唔該哂0.0

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-9 01:24 PM 發表


而家就咁睇好沙,仲要捽

光油要有一定厚度,至唔怕整爛水貼

透明件只要唔係cast,都唔使驚變黃

點樣睇佢係唔係Cast 透明件?

頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Devil 於 2009-8-10 12:48 AM 發表
但係你呢家乜都黐好晒
要拋光難度好高
由其是左右後鏡同尾翼位置
小心小心

點解咁講既0.0 如果唔小心會點架= =....好怕

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-8-10 10:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 一Sword_Dance一 於 2009-8-10 11:08 AM 發表


點解咁講既0.0 如果唔小心會點架= =....好怕

一下捽唔靚,一下整斷左





轉虧為"型"
頂部
一Sword_Dance一
壹等兵
Rank: 1


UID 20212
精華 0
積分 7
帖子 155
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 【認真學習中】
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 一Sword_Dance一 為MSN好友 通過MSN和 一Sword_Dance一 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mgunchiu 於 2009-8-9 04:11 PM 發表
不如睇吓人地點做先啦....
http://www.youtube.com/watch?v=P7VrmNM9A9Y&feature=related

0.0好神...佢噴畢地叫我地唔好來回噴...

但係我岩岩就來回噴左囧...

岩岩見到佢有隻水印軟化劑 是什麼來的@o@

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver