回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 高達首辦改件點用架呢?
heiguyhei
平民
Rank: 1


UID 12886
精華 0
積分 1
帖子 27
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-30
狀態 離線
發表於 2007-3-17 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 
高達首辦改件點用架呢?

各位大大,

小弟係新手一名, 只懂用噴筆, 現正嘗試作無縫夾口處理.
近日睇到隻 NEOGRADE 1/100 ZETA EVO9 改件後即火速戀上 (事實上我係嘉美尤忠實FANS), 但驚大嗱嗱用幾舊水買左返來之後又唔識整.....

請問呢類首辦改件到手後要點處理架呢?
除左我要買盒MG ZETA 2.0 用其骨架外, 係咪要撈理 d 原裝MG件 同 改件一齊用呢?

還望大家指點迷津! 在此先行謝過!!

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2007-3-17 03:18 PM  資料  短消息  加為好友 
個人意見
如果 heiguyhei 兄仲未能處理到夾口,噴油膠紙,遮蓋液同小量改造等等ge技巧
建議唔好試玩首辦住
因為好多改件都少不免會有瑕"癡"
經常出現fit唔到位ge情況要handle





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
heiguyhei
平民
Rank: 1


UID 12886
精華 0
積分 1
帖子 27
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-30
狀態 離線
發表於 2007-3-17 04:02 PM  資料  短消息  加為好友 
但我對佢 (ZETA EVO9) 真係一見鍾情喎......

可否講多少少個製作流程 & 要注意的地方?
等我可以知道如我真的要 "搞掂佢", 我的技術 or 知識要進步到那一階段才可應付.

我依家就好似 d 女仔見到好鐘意0既衫但又著唔落.....要決心減肥咁

Thx in advance again!!

頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2007-3-17 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heiguyhei 於 2007-3-17 04:02 PM 發表
但我對佢 (ZETA EVO9) 真係一見鍾情喎......

可否講多少少個製作流程 & 要注意的地方?
等我可以知道如我真的要 "搞掂佢", 我的技術 or 知識要進步到那一階段才可應付.

我依家就好似 d 女仔見到好鐘意0既衫但又著唔落.....要決心減肥咁

Thx in advance again!!

那你大可以買左佢先...
等到自己的技術成熟了才砌





咪硬膠啦..大C!...
頂部
towailun
少校
Rank: 3Rank: 3
見龍卸甲......


UID 1609
精華 0
積分 9
帖子 2596
成品數目 9 件
閱讀權限 102
註冊 2005-1-2
狀態 離線
發表於 2007-3-17 05:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heiguyhei 於 2007-3-17 04:02 PM 發表
但我對佢 (ZETA EVO9) 真係一見鍾情喎......

可否講多少少個製作流程 & 要注意的地方?
等我可以知道如我真的要 "搞掂佢", 我的技術 or 知識要進步到那一階段才可應付.

我依家就好似 d 女仔見到好鐘意0既衫但又著唔落.....要決心減肥咁

Thx in advance again!!

注意既地方太多,如果你係新手,你未必吸收到......
假設你e家技術既程度係小學,咁首辦就係中六、中七既程序,
勉強自己一開始就去咁深既程度,效果一定唔會好,何苦呢?
raymond講既係有佢既道理,打好基礎先係最有效既辦法。
當你可以好好咁處理模型既夾口、水口、噴色、小改做既時候
先再嘗試玩首辦la~

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2007-3-17 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heiguyhei 於 2007-3-17 04:02 PM 發表
但我對佢 (ZETA EVO9) 真係一見鍾情喎......

可否講多少少個製作流程 & 要注意的地方?
等我可以知道如我真的要 "搞掂佢", 我的技術 or 知識要進步到那一階段才可應付.

我依家就好似 d 女仔見到好鐘意0既衫但又著唔落.....要決心減肥咁

Thx in advance again!!

可以用下"搜索"
有好多資料睇ga

不過買果時有一點好重要ge野要注意
要識得分d件靚同唔靚
靚ge件係sharp同fit ge
一d唔靚ge要搞好大輪野先砌得埋,浪費精神
所以買ge時後最好睇清楚d
或者搵有經驗ge朋友幫下眼





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
lamexewqqq
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11803
精華 0
積分 20
帖子 770
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-18
狀態 離線
發表於 2007-3-17 05:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
整首辦要有一定既技術~~
你慢慢學下先再砌!!!

頂部
heiguyhei
平民
Rank: 1


UID 12886
精華 0
積分 1
帖子 27
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-30
狀態 離線
發表於 2007-3-17 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝各位的意見, 我諗我會先買左盒件返來, 勤加鍛鍊之後才 "征服佢". 到時可能又要請教大家

另外我亦PM 左各位, 有事垂詢, THX!!

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-3-17 07:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heiguyhei 於 2007-3-17 07:46 PM 發表
多謝各位的意見, 我諗我會先買左盒件返來, 勤加鍛鍊之後才 "征服佢". 到時可能又要請教大家
另外我亦PM 左各位, 有事垂詢, THX!!

如果玩首辦改件講,可以講埋大小……
因為我玩過SD天既首辦改件……連一隻SD既改件,都要大執…
如果你話要買Z既改件……我相信冇返d技術都唔駛旨意執得佢靚…





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:17 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver