回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問mr.color噴罐好d定係雙星噴罐好d呢?????
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-17 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 
請問mr.color噴罐好d定係雙星噴罐好d呢?????

小弟乃學生哥
雖然噴筆長遠黎講係著數過玩噴罐
但係學生哥冇錢買噴筆氣泵果 D...
諗住試下玩幾罐噴罐
但又唔知邊隻好....
求大大們幫拖

頂部
新人王
曹長
Rank: 2


UID 23813
精華 0
積分 0
帖子 484
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-1
狀態 離線
發表於 2009-4-17 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 
噴高達用mr.color好d, 而且佢有出d"高達專用色"

頂部
kenneth~!
平民
Rank: 1


UID 32816
精華 0
積分 3
帖子 18
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-12
狀態 離線
發表於 2009-4-17 06:05 PM  資料  短消息  加為好友 
我都覺得係mr 好D

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-4-17 06:12 PM  資料  短消息  加為好友 
要視乎大大係砌d咩~
如果噴完會滲埋線 , Mr colour就好d~
因為聽過有大大話如果用雙星噴罐之後用雙星法郎油滲線會起左d底油出黎!

頂部
edwardyau
曹長
Rank: 2



UID 13272
精華 1
積分 25
帖子 442
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-4-17 06:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Mr colour 甜啲好味啲

頂部
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-17 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 
我玩開bb
有時玩hg 1/144啦
聽講雙星難乾d
係咪架?

頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2009-4-17 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aiaedward 於 2009-4-17 06:51 PM 發表
Mr colour 甜啲好味啲

甜啲好味啲

頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-4-17 07:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談
個人覺得mr. colour好d, 雙星d油好似浠好多...
不過其實兩隻噴鑵都可以用, 係雙星係有d色既噴鑵唔係幾好.

頂部
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-17 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 
唔該晒呀
咁我買mr.color啦
想噴我d bb....

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-4-17 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 
田宮噴罐油,有種好似搖極都唔勻的感覺





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
mac07
軍曹
Rank: 2


UID 18293
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
狀態 離線
發表於 2009-4-17 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-4-17 06:42 PM 發表
要視乎大大係砌d咩~
如果噴完會滲埋線 , Mr colour就好d~
因為聽過有大大話如果用雙星噴罐之後用雙星法郎油滲線會起左d底油出黎!

的確如此實,X-20真係會有少少抹甩雙星噴罐油,但又未至於成層油起咁嚴重,因為我試過用雙星噴罐紅噴野,之後滲線用 x-20 抹,抹完支綿棒有淡紅色。

[ 本帖最後由 mac07 於 2009-4-17 09:59 PM 編輯 ]

頂部
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 08:25 AM  資料  短消息  加為好友 
想問下mr.color既藍色噴罐咩號碼架?
同埋有冇比較閃既藍架?
例如金屬藍

[ 本帖最後由 模型白癡 於 2009-4-18 08:57 AM 編輯 ]

頂部
u.c1986
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15429
精華 0
積分 0
帖子 722
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-8
狀態 離線
發表於 2009-4-18 09:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型白癡 於 2009-4-18 08:55 AM 發表
想問下mr.color既藍色噴罐咩號碼架?
同埋有冇比較閃既藍架?
例如金屬藍

可以用銀底加透明藍試下

頂部
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:41 PM  資料  短消息  加為好友 
岩岩買左隻mr.color紅色同雙星金色作比較(比較邊隻好用d)
發覺雙星雖然比mr.color平
但係真係頂唔順
搖極都係勁稀
相反mr.color好唔同
好用好多
仲有d野想問
1.點解會有d水泡既?????
2.係咪要薄薄咁噴一層  跟住先再噴第二層  咁要噴幾多層呢???

[ 本帖最後由 模型白癡 於 2009-4-18 04:21 PM 編輯 ]

頂部
koon008
曹長
Rank: 2



UID 23776
精華 0
積分 -10
帖子 465
成品數目 -10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2009-4-19 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 
但係雙星真係平好多,買2罐mr 可以買到3罐雙星

頂部
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-19 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 
我尋日新手試噴張飛
紅色mr噴張飛既盔甲色
噴到起晒水泡
d水泡爆左好似比子彈射穿甲咁=口=
d色又好似久戰沙場咁...
個feel好特別
唔知嬲定笑好呀依家=口=
仲有用雙星金色噴埋張飛d件
好稀....噴得好唔整齊....
好似舊化咁....
真係唔知好嬲定好笑....

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-4-19 06:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型白癡 於 2009-4-19 06:53 PM 發表
我尋日新手試噴張飛
紅色mr噴張飛既盔甲色
噴到起晒水泡
d水泡爆左好似比子彈射穿甲咁=口=
d色又好似久戰沙場咁...
個feel好特別
唔知嬲定笑好呀依家=口=
仲有用雙星金色噴埋張飛d件
好稀....噴得好唔整 ...

噴得太厚啦,一層層噴至ok架





轉虧為"型"
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-4-19 06:47 PM  資料  短消息  加為好友 
咁差架=_=
我以前用開★☆噴罐都無事.......金色都係咁話

頂部
模型白癡
二等兵
Rank: 1



UID 32486
精華 0
積分 1
帖子 66
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2009-4-19 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-4-19 07:17 PM 發表
咁差架=_=
我以前用開★☆噴罐都無事.......金色都係咁話

冇計啦.....
我第一次用呀~~~~~~~
唔識用....

頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-4-19 08:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 模型白癡 於 2009-4-19 06:53 PM 發表
我尋日新手試噴張飛
紅色mr噴張飛既盔甲色
噴到起晒水泡
d水泡爆左好似比子彈射穿甲咁=口=
d色又好似久戰沙場咁...
個feel好特別
唔知嬲定笑好呀依家=口=
仲有用雙星金色噴埋張飛d件
好稀....噴得好唔整 ...

一層一層薄噴, 即係好似掃一掃咁, 逐層逐層噴, 同埋如果有泡就乾咗之後磨返平個面再噴過, 如果唔處理點噴都係仲有泡係到

金色好稀既話即係你要再搖勻d, 同埋噴之前都先試噴一下, 睇吓有冇話太稀, ok先噴落件到..

希望幫到你

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:32 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver